Insignia A
Niin tuossa edellä puhuttiin vanhojen mallimerkintöjen ottamisesta uudelleen käyttöön!P3 kirjoitti:"senu, omppu, ascona, kadetti ja monza uudelleen tuotantoon...saatana!!! "
tmenoa kaatopaikalle tonkimaan näitä ihanne-autojasi ....
Ei siis tarvitse mennä kaatikselle...kannattaa lukea ensin ennen ku vastaa
Nyt uutta Vectraa on jo kuvattukin, mutta aika lailla naamioituna. Samassa threadissa alempana joku oli verrannut noiden kuvien auton profiilia GTC konseptiin, ovat aika lailla yhdennäköisiä.
http://www.gminsidenews.com/forums/show ... hp?t=46107
http://www.gminsidenews.com/forums/show ... hp?t=46107
Joo Tässä on suora linkki noihin kuviin
Jotenkin kun katselee tuota GTC konseptia ja hieman noita spy shot kuvia niin alkaa melkein toivomaan, että tuo GTC tulisi myös tuollaisena 2ov:na tuotantoon... Jotenkin tuo puhdaslinjainen coupee hivelee silmää. Nopeasti katsoen noita spyshotteja ja vertaa GTC:n kuviin niin tuo takaovi ei oikein sopisi kuvaa... Muodot tosiaan muuten suht samoja... Sinällään jännä, jos Opel ei toisi tuota GTC:tä lähes sellaisenaan tuotantoon, kun miettii millaisia konsepteja ne on viime vuosina esitelleet ja mitä tuoneet sitten tuotantoon suht samanlaisena, esim Opel Concept M (Meriva), Opel GTC Geneve(Astra), Opel Antara GTC (tämäkin tosin 2ov:na) ja Signum. Oikeastaan yhdennäköisyys tuotantoautoon on vanhoihin kuviin on hämmästyttävän suuri... Esim tuossa Opel GTC Genevessä on jo keskikonsolin napitkin paikallaan niinkuin tuotantomallissa. Eikä 2003 esitelty Insignia konsepti nyt ihan hirveesti ole metsässä tuosta GTC:stä (on muuten suht moneen kertaan käytetty termi tuo GTC...)
Jotenkin kun katselee tuota GTC konseptia ja hieman noita spy shot kuvia niin alkaa melkein toivomaan, että tuo GTC tulisi myös tuollaisena 2ov:na tuotantoon... Jotenkin tuo puhdaslinjainen coupee hivelee silmää. Nopeasti katsoen noita spyshotteja ja vertaa GTC:n kuviin niin tuo takaovi ei oikein sopisi kuvaa... Muodot tosiaan muuten suht samoja... Sinällään jännä, jos Opel ei toisi tuota GTC:tä lähes sellaisenaan tuotantoon, kun miettii millaisia konsepteja ne on viime vuosina esitelleet ja mitä tuoneet sitten tuotantoon suht samanlaisena, esim Opel Concept M (Meriva), Opel GTC Geneve(Astra), Opel Antara GTC (tämäkin tosin 2ov:na) ja Signum. Oikeastaan yhdennäköisyys tuotantoautoon on vanhoihin kuviin on hämmästyttävän suuri... Esim tuossa Opel GTC Genevessä on jo keskikonsolin napitkin paikallaan niinkuin tuotantomallissa. Eikä 2003 esitelty Insignia konsepti nyt ihan hirveesti ole metsässä tuosta GTC:stä (on muuten suht moneen kertaan käytetty termi tuo GTC...)
Päivitystä vähän tähän asiaan. Kuten jo aiemmissa viesteissä sanoinkin, niin 2-ovista mallia ei ole tuon motorshöyn jälkeenkään harkittu tehtäväksi. Uusissa vakoilukuvissa näkyy aivan selvästi takaovet joissa on vielä perinteisen tyyppiset ovenkahvatkin (ei siis mitään piilo-oviakaan). Alain Visseriltäkin suoraan kysyttäessa Calibran comebackista, sanoo hän "Jos katsotte myyntitilastoja Vectra-kokoluokasta, Coupeilla on pienin markkinaosuus, joten coupe on myös prioriteeteissa viimeinen.". Tämän voi toki ymmärtää myös, niin ettei se ole täysin pois suljettua, että Coupeata alettaisi valmistaa, mutta hyvin epätodennäköistä ja varmasti 2010-luvun juttuja, jos on toteutuakseen.
Uuden tiedon valossa Vectra -nimikettä ei kuitenkaan olekaan vielä täysin pois suljettu. Tosin ei ole Insigniaakaan. Saa nähdä kumpi tulee, vai tuleeko kummatkin (esim. 5-ovinen = Insignia)...
Uuden tiedon valossa Vectra -nimikettä ei kuitenkaan olekaan vielä täysin pois suljettu. Tosin ei ole Insigniaakaan. Saa nähdä kumpi tulee, vai tuleeko kummatkin (esim. 5-ovinen = Insignia)...
Tuuuuuliviiiriiii....
GM:llä harkitaankin nyt uudestaan Vectran coupe-mallia, koska ko. konsepti sai niin hyvän vastaanoton ja paljon huomiota. Päättävissä elimissä lasketaan uudestaan saataisiko mallista kuitenkin kannattava, mikäli sitä myytäisi Ausseissa Holdenina ja Jenkeissä Saturnina. Saa nähdä...alkaa vähän epäilyttää noi "laskelmat"....toivottavasti noita ei ihan mututuntumalla vedetä...
....tuuuuuliiviiiiriiii.....
GM:llä harkitaankin nyt uudestaan Vectran coupe-mallia, koska ko. konsepti sai niin hyvän vastaanoton ja paljon huomiota. Päättävissä elimissä lasketaan uudestaan saataisiko mallista kuitenkin kannattava, mikäli sitä myytäisi Ausseissa Holdenina ja Jenkeissä Saturnina. Saa nähdä...alkaa vähän epäilyttää noi "laskelmat"....toivottavasti noita ei ihan mututuntumalla vedetä...
....tuuuuuliiviiiiriiii.....
Itse ainakin harkitsen vakavasti tuommoisen ison coupen hankintaa, jos sellainen tulee myyntiin! Ainakin kuvien perusteella konsepti oli helkkarin nätin näköinen!Veeksi kirjoitti:Tuuuuuliviiiriiii....
GM:llä harkitaankin nyt uudestaan Vectran coupe-mallia, koska ko. konsepti sai niin hyvän vastaanoton ja paljon huomiota. Päättävissä elimissä lasketaan uudestaan saataisiko mallista kuitenkin kannattava, mikäli sitä myytäisi Ausseissa Holdenina ja Jenkeissä Saturnina. Saa nähdä...alkaa vähän epäilyttää noi "laskelmat"....toivottavasti noita ei ihan mututuntumalla vedetä...
....tuuuuuliiviiiiriiii.....
Nykyään jotain ihan muuta...
EX: Opel Vectra Wagon 1.9 CDTI
EX: Opel Vectra Wagon 1.9 CDTI
^^^^^^^
Pari oma kohtaisesti vaikuttavaa ja valittua palaa...
Pari oma kohtaisesti vaikuttavaa ja valittua palaa...
Hmm.. kuvittelin kyseessä olevan Haldexin 4. sukupolven kytkimen... Voihan se olla, mutta säätö on aika mielenkiintoiseksi tehty... Ainakin vaikuttaa asialliselta, kunhan olisi tuotantomallissakin...On our test, we selected the Sport setting over some twisting roads in France, and although it was wearing show stand tyres, the GTC performed well, with pleasing agility. Traction is also superb. The 4WD system divides torque 50:50 front to rear in normal conditions, but it can range anywhere from 60:40 on slippery surfaces to 40:60 under dry acceleration.
Toi 2.8 V6 Dieselhän esiteltiin jo samaan aikaan GTC:ssä ja speksien perusteella vaikuttaa todella lupaavalta padalta, kunhan vain oma persus kestäis hommaa silllä...Flagship VXR versions of the new Vectra will get this engine and transmisson and offer similar performance. But a new 2.8-litre diesel V6 will also be available, blending good economy and torquey pace. As well as this oil-burner, there will be more affordable four-cylinder petrol and diesel cars.
TÄTÄ tietoa olen odottanut! Siis alkuperäinen aikataulu pitäisi pitää ja syksyllä pitäisi tulla jo hyyyyyvin lähellä tuotantomallia oleva esille ja siitä se lähtee taas ketju käyntiin ja varmaan farkku seuraa myyntii loppuvuodesta 2009... Nyt pitäisi vielä päättää pitäiskö vielä yrittää vaihtaa välissä autoa, cdti automaatin koeajo ei ainakaan sitä helpottanut...A four-door saloon concept debuts at September's Frankfurt Motor Show, with the full range on sale in summer 2008. Expect it to cost from around £17,000, with the VXR at more than £25,000. In the meantime, the new Mondeo has much to think about.