tunexin t315

Keskustelua Opeleista
lauantaijokeri
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 252
Liittynyt: 23 Tammi 2017, 21:35

Re: tunexin t315

Viesti Kirjoittaja lauantaijokeri »

C20Let vakiokoneeseen näin helposti tehoja?

https://www.eds-motorsport.de/product_i ... 20let.html

Siis pelkällä lastullako muka 260hv/380nm?

https://www.eds-motorsport.de/product_i ... 20let.html

Lastu, isompi cooleri ja bensanpaine 3,5bar. 285hv/400nm.

https://www.eds-motorsport.de/product_i ... 20let.html

Tässä lastu, isompi cooleri, isommat suuttimet. 300hv/450nm.

Kenellä kokemuksia ja myykö joku Suomessa näitä lastuja samaan hintaan(saksa eikä enklanti oikein taitu..)? Vaikuttaa aika kovalta nuo kaksi viimeistä vakioturbolle?
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: tunexin t315

Viesti Kirjoittaja ata »

Tunexia ei enää ole, T315 ja muut heidän virityssarjansa perustuivat noihin EDS:n sarjoihin, mutta joissain osissa oli eroja ja olivat Tunexin itse teettämiä tai tekemiä.

Mun omassa Calibrassa on tuo T315-sarja eli tuohon phase 3:seen perustuva (mukana myös Tunexin top hat ja intercooler sekä Tunexin porttaama kansi ja modifioima turbo vakiokuorissa). Siitä on mitattu 265 hv/380 Nm ahtosäätimen toiseksi suurimmalla asennolla. Korkeimmilla lastun antamilla ahdoilla tehoa oli selkeästi enemmän "persdynon" perusteella, mutta dynossa mitattuna aikoinaan silloin alkoi esiintymään nakutusta ja siksi täysiä chipin ahtoja en ole käyttänyt koskaan, koska nakutus tuhoaisi moottorin.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Vastaa Viestiin