rala kirjoitti: ↑05 Maalis 2019, 16:14
Mitä eroa on Vectra c ja facelift mallin iskareissa? Itselläni 2005 vuoden c1 Vectra ja olisi halvalla tiedossa c2 mallin iskarit. Sopisikohan nämä omaani?
Eikait noissa eroja ole muuten kuin
Perusmalli
Sport (ainakin takana orkkikset eri osanumerolla mitä perus malli)
Ids
Itse ostin gts (sport) bilsteinin b4 taakse ja ovh oli 74,90kpl kokkolan varaosakeskuksella
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Sam_u kirjoitti: ↑01 Maalis 2019, 17:45
Onkohan tässä hihnapyörä menossa kun tuommonen ääni kylmänä. Kuuluu livenä lujempaa perus moottorin äänen alta. Tuommonen hinkuttava ujeltava.
Ei tuo nyt pahalta kuulosta.
Ota moniurahihna irti ja koita käyttää. Vesipumppu.on hammashihnalla niin ei ole pelkoa.keittämisestä.
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Huomasinpa tuossa, että Signumissa ei välttämättä synty öljynpaineen valo kun kääntää virrat päälle. Tai välillä syttyy ja välillä vilkkuu. Siis vain virrat päällä, ilman että auto on käynnissä.
Öljynpaineanturiko siellä nyt on tullut tiensä päähän.. Missä se tuossa z20netissä sijaitsee?
rala kirjoitti: ↑05 Maalis 2019, 16:14
Mitä eroa on Vectra c ja facelift mallin iskareissa? Itselläni 2005 vuoden c1 Vectra ja olisi halvalla tiedossa c2 mallin iskarit. Sopisikohan nämä omaani?
Eikait noissa eroja ole muuten kuin
Perusmalli
Sport (ainakin takana orkkikset eri osanumerolla mitä perus malli)
Ids
Itse ostin gts (sport) bilsteinin b4 taakse ja ovh oli 74,90kpl kokkolan varaosakeskuksella
etuiskarissa on erona abs liittimen kiinnike.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Insignia Sports Tourer 2015 oli tänään tien päällä vajaan 400 kilometrin matkan. Noin 150 kilometrin taivalluksen jälkeen pidimme parin tunnin pysähdyksen. Jatkettuttamme matkaa alkoi pian ilmetä sellaista, että voimakkaissa kiihdytyksissä ja jyrkissä ylämäissä auto alkoi nykiä ja täristä, eikä kiihdytys kunnolla onnistunut.
Matkaa taitettiin sitten rauhallisilla kiihdytyksillä ja välillä pienilläkin vaihteilla ajaen, nimittäin pienemmän vaihteen vaihtaminen auttoi. Kuvailisin nykimistä ja tärinää juurikin sellaiseksi, millaista ilmenee, kun ajaa liian isolla vaihteella.
Tultiin tosiaan hetki sitten määränpäähän, joten testeriin autoa ei vielä ole saatu. Onko visioita, mikä voisi olla vikana?
Aurauskulmat kävin säädättää. Camber kuskin puolella -1.43 ja toinen -1.03. onko normaalia että jätetään tollanen ero keskenää... Liike kiinni tällä.hetkellä mutta tuntuu että oikeelle vetää. onhan ne arvoissaan eli vihreällä kaikki mutta eikö toi aika iso ero ole jo
On. Keskenään eroa -0.35. onko toi nyt paljon vai vähän. Ei kyllä.mun mielestä noin vedellyt ennen vaikka oli kulmat pielessä mutta saman verran molemmin puolin
B Vectra X16XEL perässä taitaa olla F17 laatikko? Oliko se nyt se laatikko mistä ei löydy öljylle tyhjennystulppaa, vaan öljyt valutetaan tasauspyörästön öljypohjan avaamalla, ja täyttö peruutusvalon anturin kautta? Paljon sinne pitää laittaa uutta lirua?