Sepi79 kirjoitti: ↑30 Maalis 2020, 21:12
Onko b1 v6 omegoissa ollut optiona servotronic?
Kaikissa kutosissa on vakiona servotronic
Sepi79 kirjoitti: ↑30 Maalis 2020, 21:12
STEERING DRIVE WITH AMPLIFIER, WITH ADJUSTABLE FORCE
Onko tää se servotronic? Nopeuden mukaan säätyvä tehostus siis?
Speed- dependent power steering (servotronic)
RPO koodi taitaa olla NV7
Sepi79 kirjoitti: ↑30 Maalis 2020, 21:12
Onko b1 v6 omegoissa ollut optiona servotronic?
Kaikissa kutosissa on vakiona servotronic
Sepi79 kirjoitti: ↑30 Maalis 2020, 21:12
STEERING DRIVE WITH AMPLIFIER, WITH ADJUSTABLE FORCE
Onko tää se servotronic? Nopeuden mukaan säätyvä tehostus siis?
Speed- dependent power steering (servotronic)
RPO koodi taitaa olla NV7
Okei, kiitos tietämyksestä. Mää kuvittelin että se on ollut jonkinlainen lisävaruste ja tuli vasta b2 malleihin vakiovarusteeksi
kadett90 kirjoitti: ↑25 Maalis 2020, 11:40
Joo kyllä se pitäisi tulla siinä samassa kuin se pitkäkin.
Hmm.. tuosta pdf-tiedostostako jonka se lataa se pitäs löytyä? Vai pitääkö mun lähettää se siihen spostiin joka siinä lanketissa on ja se tulee mulle paluupostina?
Osaisiko joku auttaa pikaisesti, eli kaasuvaijerin kanssa häikkää. Kun katsoon poljinta pitkin, näkee ettei kaasuvaijerin ”päätylautanen/stopperi” ota jouseen kiinni, eli siinä on hieman löysää välissä.
Kysymys kuuluuki, että kummasta päästä se on ns lähtenyt irti? Kuuluuko sen stopperin ottaa ”nolla-asennossa” kiinni jouseen, vai onko se ollut jotenkin kiinni siinä. Koitan saada havainnollistavan kuvan liitettyä...
manual kirjoitti: ↑06 Huhti 2020, 08:44
Osaisiko joku auttaa pikaisesti, eli kaasuvaijerin kanssa häikkää. Kun katsoon poljinta pitkin, näkee ettei kaasuvaijerin ”päätylautanen/stopperi” ota jouseen kiinni, eli siinä on hieman löysää välissä.
Kysymys kuuluuki, että kummasta päästä se on ns lähtenyt irti? Kuuluuko sen stopperin ottaa ”nolla-asennossa” kiinni jouseen, vai onko se ollut jotenkin kiinni siinä. Koitan saada havainnollistavan kuvan liitettyä...
Ja tässä vielä kuvana, parempi kuin tuhat sanaa jne...
Moottoritilassa missä vaijeri kiinnittyy kaasuläppään on säätö kuoressa. Nosta peltiklipsu irti ja vedä kuorta taaksepöin ja työnnä klipsu uuteen hahloon.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Juho M-P kirjoitti: ↑06 Huhti 2020, 09:00
Moottoritilassa missä vaijeri kiinnittyy kaasuläppään on säätö kuoressa. Nosta peltiklipsu irti ja vedä kuorta taaksepöin ja työnnä klipsu uuteen hahloon.
Kiitos, tämä tosiaan auttoi! Kuitenkin edelleen tuntuu hieman väljää polkimessa, sekä vaijeri itsessään tuntuu liikkuvan vähän huonosti. Onko nyt sitten oikea toimenpide ruiskia öljyä tuohon...?
Teme88 kirjoitti: ↑20 Huhti 2020, 15:25
Omega b2 autoon pitäisi vaihtaa takaiskarit, niin onko niissä yläpään laakeria? Mistään en löydä kyseistä osaa,
Siellä on vain pienet kumityynyt, jotka tulee uudet iskarien mukana. Kybin iskareissa olivat kyllä ihan väärää kokoa, niin piti käyttää vanhoja. Sachsin iskarit pitäisi käsittääkseni olla tuoltakin osalta priimaa.
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89