Teemu J kirjoitti:Kovin ihmeellisiä varusteita ei tunnu olevan noissa alle 8000e vectroissa, elegance ois mahdollisesti hakusassa, mut niitä tuntuu aika nihkeesti olevan, gtssät on kans tarkemmassa kiikaroinnissa.. Mitään kulimallia ei tule mielellään kun nyt on toi astra semmonen, toki ilmastointi on.. Ja vakkari kyllä sais olla, niin tulis ajeltua nätimmin maantie ajot... Ei ois aina niin kiirus
Vectroissa varusteet menevät osin ns. pakettien mukaan. Tietyn perusvarustuksen lisäksi on voinut tilata esim. näköpaketin.
Automaatti-ilmastointi , vakkari ja ajotietokone ovat ihan hyviä varusteita... lisäksi automaattiset lasinpyyhkijät toimivat ja automaattisesti tummenevat peilit. AFL - valotkin ovat todella hyvät.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
En oo ihan varma mut omasta mielestä on vakio tuo bluetooth HF..?, Omasta inkusta puuttuu tuo istuinten ilmastointi.
Mä oon Insigniaan laittanu lisävaimennusta siihen muoviin ja lisäksi rintapeltiin, sekä konepellissä on pikkusen lisävaimennusta ja oon aatellu laittaa enemmänkin. Ei se lämpimänä ajossa kuulu yhtään, mut paikoillaan ollessa ja kylmänä kuuluu.
Tummentuvasta taustapeilistä tykkään porukoitten astrasta. Sen haluisin kanssa olevan seuraavassa autossa, eikös vectraan saa edullisesti laitettua ton vakkarinkin, jos sitä ei ole?
Ok. Katsellut olen noita Insignioita... vaan ei ole juurikaan erikseen mainittu bluetooth HF:tä.
Periaatteessa luulis, että Insigniassa olisi nähty jo tehtaalla vaivaa äänenvaimennuksen suhteen, mutta tokihan autoa saa muullakin kuin dieselillä ja olisihan se lisää hintaa ja painoakin jonkin verran.
Teemu J kirjoitti:Tummentuvasta taustapeilistä tykkään porukoitten astrasta. Sen haluisin kanssa olevan seuraavassa autossa, eikös vectraan saa edullisesti laitettua ton vakkarinkin, jos sitä ei ole?
jos autossa on sadetunnistin niin on myös himmenevä taustapeili.
vakkari on yleensä vaihtaa viiksi ja ohjelmoida,joissakin harvoissa joutuu lisäämään kytkinpolkimeen katkaisimen.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Robertx kirjoitti:Ok. Katsellut olen noita Insignioita... vaan ei ole juurikaan erikseen mainittu bluetooth HF:tä.
Periaatteessa luulis, että Insigniassa olisi nähty jo tehtaalla vaivaa äänenvaimennuksen suhteen, mutta tokihan autoa saa muullakin kuin dieselillä ja olisihan se lisää hintaa ja painoakin jonkin verran.
Jos bensasta tykkää niin, insignia 1.6 turbolla ois erinomainen. Jakopääkin on käsittääkseni ketjulla? Mut ei nuo hihnanvaihtovälitkään dieselissä pahoja oo, kun on 150 tkm / 10 v.
Sanoit aikasemmin nuista 1.8 twinportin vioista, niin onko 1.6 ilmennyt samoja vikoja? Vaikka eihän kaikissa yksilöissä aina vikoja olekaan.
Itsellä toi active select toiminut vallan mainiosti ei mitään valittamista vaihtaa nätisti ja mukava ajella, varsinkin pitkäs matkas mukava kun heittää vakkarin vielä päälle Tähänkin pätee sama kun auton muuhun huoltoon että tuskin kun huoltaa niin ei tuu mitään ongelmia ennemin sit kun kilsoja tulee joku 500tkm itse vaihdatin öljyt 180tkm kohdilla.
Robertx kirjoitti:Ok. Katsellut olen noita Insignioita... vaan ei ole juurikaan erikseen mainittu bluetooth HF:tä.
Periaatteessa luulis, että Insigniassa olisi nähty jo tehtaalla vaivaa äänenvaimennuksen suhteen, mutta tokihan autoa saa muullakin kuin dieselillä ja olisihan se lisää hintaa ja painoakin jonkin verran.
Jos bensasta tykkää niin, insignia 1.6 turbolla ois erinomainen. Jakopääkin on käsittääkseni ketjulla? Mut ei nuo hihnanvaihtovälitkään dieselissä pahoja oo, kun on 150 tkm / 10 v.
Sanoit aikasemmin nuista 1.8 twinportin vioista, niin onko 1.6 ilmennyt samoja vikoja? Vaikka eihän kaikissa yksilöissä aina vikoja olekaan.
Tuo 1.6 - litrainen turbo on kenties hyvä vaihtoehto. Tehoa löytyy 132 kW, mutta vääntöä sitten dieseliä vähemmän. Jakopää taitaa kuitenkin olla hihnalla. Kulutus on melkoisen suuri. Paljon ajavalle diesel on kuitenkin noista se taloudellisempi vaihtoehto... ainakin toistaiseksi.
1.6 Twinport - koneissa on samoja vikoja kuin 1.8 - litarisissa vastaavissa. Samoin molemmissa muuttuvalla venttiilien ajoituksella varustetussa on ongelmia, eli Z16XER ja Z18XER - koneissa. Tuotannossahan nuo jossain määrin paremmiksi muuttuvat, mutta arvelen, että kaikkia ongelmia ei saada ratkaistua.
1.6 - litraiset turbokoneet taasen ovat vielä sen verran uusia, että ainakaan varsinaisista tyyppivioista en ole vielä kuullut tai lukenut.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Just kun tänään mainitsin, et voisin tilata omaan astraan umpiot ja maskin, niin tuli vastauksena.. Kannattaako siihen rahaa laittaa, jos autoo oot vaihtamassa? Sekös tätä kuumetta sit taas vähenti... Jotenkin alkanu noi farkut kiinnostaan eniten tällä hetkellä, ku se ois kontin puolesta käytännöllinen..
Enjoy on kaikista malleista kuli versio. Cosmossa on alut, puolinahakapenkit, mitkä minäkin joskus tahon, sähköikkunat takana? Tummennukset ja sumuvalot? Sportti taitaa olla aikalailla sama kun enjoy, mutta paremmat penkit ja sumarit ja kenties matalampi alusta. Näin uskaltaisin väittää?
Cosmossa ei mun mielestä oo vakion siinäkään sähkölaseja takan, mut en oo varma. Cosmossahan on vissii myös ovenkahvavalot.
Mites esim. sähköisesti sisääntaittuvat peilit?
Tuossa lista 2005 - vuosimallin H - Astran varusteista ja muusta: http://www.opel-infos.de/infomaterial/8 ... 1-30_1.pdf
Astraan onollut saatavissa ajomukavuuspaketti, viihdepaketti, matkustajien mukavuuspaketti (tässä on ne sähköikkunat taakse) valopaketti ja näköpaketti.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i