Minulla on kanssa päivitetty ledeiksi polttimot ja samalla vedin johdon toiselle puolelle ja asensin toisen valon. Helppo homma ja nyt näkee. Astrakforum uk:ssa oli vinkki ja valon tilauspaikan löysin myös sieltä, maksoi noin kympin kaikkineen.Askoik kirjoitti: ↑07 Joulu 2019, 10:33Tuliko myös valotehoa lisää, vai vaihtuiko ainoastaan värisävy?PormestariSisu kirjoitti: ↑25 Marras 2019, 05:48 Justiinsa lauantaina vaihdoin sisävalot ledeihin, tupakkataukoineen 10 min homma. Polttimo pois, toinen tilalle.
Tuollainen setti https://www.ebay.com/itm/163645966333
Itseäni harmittaa eniten tuo farkkuastran takakontin pimeys. Oliskohan hankala homma vetää piuhan lampun kannalta toiselle puolen konttia ja asentaa sinne toinen valaisin tuon ainokaisen kaveriksi?
Astra K
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Millaisilla liittimillä nappasit sähköt tälle takakontin lisävalolle? Pistitkö piuhan jonnekin fiksusti ja kiinteästi, vai ihan vaan vapaasti roikkumaan sinne välipohjan alle varapyöräkoteloon?
-
- 'Kadett'
- Viestit: 31
- Liittynyt: 09 Touko 2019, 21:06
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Tuli aika reippaasti lisää valoa, varsinkin kabiinin puolelle. Meikkipeilien valot tuli liiankin kirkkaaksi, lipan kun räväyttää auki niin sokaistuu aika pahasti.Askoik kirjoitti: ↑07 Joulu 2019, 10:33Tuliko myös valotehoa lisää, vai vaihtuiko ainoastaan värisävy?PormestariSisu kirjoitti: ↑25 Marras 2019, 05:48 Justiinsa lauantaina vaihdoin sisävalot ledeihin, tupakkataukoineen 10 min homma. Polttimo pois, toinen tilalle.
Tuollainen setti https://www.ebay.com/itm/163645966333
Itseäni harmittaa eniten tuo farkkuastran takakontin pimeys. Oliskohan hankala homma vetää piuhan lampun kannalta toiselle puolen konttia ja asentaa sinne toinen valaisin tuon ainokaisen kaveriksi?
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Hep! Täällä samalla tekniikalla auto ja alkanut tekemään samaa. Tekee sitä tosin vain kylmänä. Ei täristä enää hetken ajon jälkeen, tai jos auto vielä jossain määrin lämmin edeltävästä ajosta (ehkä n. tunnin parin pysähdyksen jälkeen ei vielä).
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Ihan vaan ryöstin suoraan piuhasta, johdonkuori halki ja siitä johdot pohjan kautta toiselle puolelle. Teippasin johdon pohjaan kiinni.
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Ihan vaan ryöstin suoraan piuhasta, johdonkuori halki ja siitä johdot pohjan kautta toiselle puolelle. Teippasin johdon pohjaan kiinni.
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Taas on nämä kelit. Puhallus täysillä, 22C sisällä. Kuuma tuli eikä huuru lähtenyt. Pitää varmaan olla pyynti 30C ja t-paita enskerralla.
https://cdn.discordapp.com/attachments/ ... image0.jpg
https://cdn.discordapp.com/attachments/ ... image0.jpg
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Saman voisin kans todeta, nyt kun oli lämpimiä päiviä välissä niin käyttäytyi täysin normaalisti. Jostain luin et vanhassa H astrassa olis kytkimen materiaali ollut semmonen et kylmänä tekee tuota mut tiedä siitä sit Pitää seurailla tilannetta kun tulee taas kylmät kelit.
1.6 Bi Turbo Astra K MY17
-
- 'Agila'
- Viestit: 4
- Liittynyt: 11 Joulu 2019, 13:44
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Hei, onko kenelläkään kokemusta Astra K osalta auton ohjauksen puoltamisesta?
Itsellä Astra K vm. 2016, rengaskulmat juuri säädetty ja rengaspaineet kunnossa, alustan kuluvat osat läpikäyty korjaamolla ja katsastuksessa eikä mitään välyksiä ole löytynyt.
Auto puoltaa lievästi oikealle, kun ohjauspyörästä päästää irti. Mielestäni auton pitäisi kulkea suht suoraan, mutta nyt ei voi päästää ohjauspyörästä irti, koska auto lähtee nyt hiljalleen oikealle. Tämä myös vaikka tien pinnan kallistusta oikealle ei olisi, olen kokeillut ns. keskellä tietä.
Itsellä Astra K vm. 2016, rengaskulmat juuri säädetty ja rengaspaineet kunnossa, alustan kuluvat osat läpikäyty korjaamolla ja katsastuksessa eikä mitään välyksiä ole löytynyt.
Auto puoltaa lievästi oikealle, kun ohjauspyörästä päästää irti. Mielestäni auton pitäisi kulkea suht suoraan, mutta nyt ei voi päästää ohjauspyörästä irti, koska auto lähtee nyt hiljalleen oikealle. Tämä myös vaikka tien pinnan kallistusta oikealle ei olisi, olen kokeillut ns. keskellä tietä.
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Ainakin oma menee suoralla tiellä suoraan, kuten voi olettaakin. Joku siinä on sulka vikana. Rengaspaineetkin on nykyään lähes pakosti kunnossa, koska auto valvoo.Ecoflexaaja kirjoitti: ↑11 Joulu 2019, 13:55 Hei, onko kenelläkään kokemusta Astra K osalta auton ohjauksen puoltamisesta?
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Joo,suoraan menee täälläkinJuha2U kirjoitti: ↑11 Joulu 2019, 15:00Ainakin oma menee suoralla tiellä suoraan, kuten voi olettaakin. Joku siinä on sulka vikana. Rengaspaineetkin on nykyään lähes pakosti kunnossa, koska auto valvoo.Ecoflexaaja kirjoitti: ↑11 Joulu 2019, 13:55 Hei, onko kenelläkään kokemusta Astra K osalta auton ohjauksen puoltamisesta?
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Ja suoraan menee täälläkin (joka onkin hieno ominaisuus Astran edeltäjään A3:een verrattuna).arpe kirjoitti: ↑11 Joulu 2019, 16:45Joo,suoraan menee täälläkinJuha2U kirjoitti: ↑11 Joulu 2019, 15:00Ainakin oma menee suoralla tiellä suoraan, kuten voi olettaakin. Joku siinä on sulka vikana. Rengaspaineetkin on nykyään lähes pakosti kunnossa, koska auto valvoo.Ecoflexaaja kirjoitti: ↑11 Joulu 2019, 13:55 Hei, onko kenelläkään kokemusta Astra K osalta auton ohjauksen puoltamisesta?
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
H Astroissa kytkimiä vaihdettiin muistaakseni jonkin aikaa aluksi takuuseenkin. Vectra C:ssä kytkin täristi kylmänä kostealla kelillä liikkeelle lähdettäessä, mutta ei enää hetken ajon jälkeen. K-Astrassa (1.4) ei kytkin täristä, mutta kytkimen suunnalta kuuluu ikäänkuin laakeri rahinaa, joka poistuu kytkin pohjaan painettaessa. Ja kytkinpolkimesta kuuluu ääntä, narinaa tms.Zimeon kirjoitti: ↑10 Joulu 2019, 07:44Saman voisin kans todeta, nyt kun oli lämpimiä päiviä välissä niin käyttäytyi täysin normaalisti. Jostain luin et vanhassa H astrassa olis kytkimen materiaali ollut semmonen et kylmänä tekee tuota mut tiedä siitä sit Pitää seurailla tilannetta kun tulee taas kylmät kelit.
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Voisko oikealla puolella jarru laahata?Ecoflexaaja kirjoitti: ↑11 Joulu 2019, 13:55 Hei, onko kenelläkään kokemusta Astra K osalta auton ohjauksen puoltamisesta?
Itsellä Astra K vm. 2016, rengaskulmat juuri säädetty ja rengaspaineet kunnossa, alustan kuluvat osat läpikäyty korjaamolla ja katsastuksessa eikä mitään välyksiä ole löytynyt.
Auto puoltaa lievästi oikealle, kun ohjauspyörästä päästää irti. Mielestäni auton pitäisi kulkea suht suoraan, mutta nyt ei voi päästää ohjauspyörästä irti, koska auto lähtee nyt hiljalleen oikealle. Tämä myös vaikka tien pinnan kallistusta oikealle ei olisi, olen kokeillut ns. keskellä tietä.
Tv Jouni
Commodore GS V6 1974 ja Insignia CT 2.0T 4x4 2018
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Oletko vaihtanut renkaiden paikkaa? Itsellä ollut kolmessa eri autossa samanlainen ongelma, minkä aiheuttajaksi selvisi "viallinen" tai jollain tapaa poikkeava eturengas. Yhdessä tapauksessa auto oli aivan uusi ja renkaina Goodyear.Ecoflexaaja kirjoitti: ↑11 Joulu 2019, 13:55 Hei, onko kenelläkään kokemusta Astra K osalta auton ohjauksen puoltamisesta?
Itsellä Astra K vm. 2016, rengaskulmat juuri säädetty ja rengaspaineet kunnossa, alustan kuluvat osat läpikäyty korjaamolla ja katsastuksessa eikä mitään välyksiä ole löytynyt.
Auto puoltaa lievästi oikealle, kun ohjauspyörästä päästää irti. Mielestäni auton pitäisi kulkea suht suoraan, mutta nyt ei voi päästää ohjauspyörästä irti, koska auto lähtee nyt hiljalleen oikealle. Tämä myös vaikka tien pinnan kallistusta oikealle ei olisi, olen kokeillut ns. keskellä tietä.
Opel Astra 1.4T AT Sports Tourer Innovation+ 2019.0