On oikeat öljyt koneessa eikä ihan nakutukselta kuulosta. Jos hakis peltorit letkun kera ni vois testata että kumpi on tarkempi, oma kuulo vai gm nakutusanturi
Pitää viritellä kasettinauhuri katolle..
On oikeat öljyt koneessa eikä ihan nakutukselta kuulosta. Jos hakis peltorit letkun kera ni vois testata että kumpi on tarkempi, oma kuulo vai gm nakutusanturi
Ei tuo ole vika, vaan ominaisuus. Tai suunnittelun kukkanen. Kabiinin lämpötilaa mittaava anturi on liian lähellä puhalluskanavia, eli heti kun kanava jäähtyy, se luulee kabiininkin jäähtyneen ja alkaa jo sekoittaa sekaan lämmintä ilmaa. Vastaavasti talvella, lämmitys vaihtuu jäähdytykseksi heti kun putkissa ensimmäinen kuuma hönkäys ilmenee, vaikka takapenkillä on vielä pakkasta.
Tulee karmiin kiinni,ei kattokaiteisiin.Hallidemoni kirjoitti: ↑10 Elo 2019, 15:16 Moi,
Olisiko kellään heittää vinkkiä mistä sais tuohon Sports Toureriin suht edukkaat toimivat taakkatelineet? Länsi-Auton kautta tilattuna järjettömän hintaiset varsinkin kun tarve on melko satunnainen (muutama lomareissu vuodessa). K tourer vm. 2018 kyseessä ja katolla ne sellaiset hopean väriset kattokaiteet Ikinä kun ei missään autossa ole taakkatelinettä ollut niin millaisilla kiinnikkeillä tuohon pitää telineiden olla?
Kiitos jo etukäteen...
Eihän tuon pitäisi olla edes mahdollista jäädä start/stop tilaan, kun kuskin oven aukaisu käynnistää koneen, jos start/stop sammuttanut. Ja vaikka tuossa onnistuisi, niin senhän pitäisi käynnistää se auto jossain vaiheessa ennekuin se akku on lopussa.PettKele kirjoitti: ↑13 Elo 2019, 13:00 Dodiin tulipa itsellekin se taivaspaikka lunastettua ja ostin 20 tkm ajetun 2018 rekisteröidyn astran
Ensikokemukset ei ihan parhaasta päästä, emäntä kävi ajelmassa ja totesi että ihan hyvin kulkee. Seuraavana aamuna 13 tuntia myöhemmin ei saanutkaan autoa käymään kun piti töihin lähteä... Itse tulin illalla kotiin ja mittailin sulakerasialta akkujännitettä roimat 4.8 volttia.
Latailin mokomaa 4 ampeerilla muutaman tunnin ja täräytin käyntiin, lähti lataamaan ihan OK ja alkoi toimia.
Ilmastointipaneeli jäi täysin mykäksi, käytin liikkeessä resetoimassa tietokoneet ja nyt on toiminut OK. Akku on ihan kunnossa ja väittivät kovasti että unohdettu virrat päälle yöksi ja siksi akku tyhjä.. Että stop/start olisi pysäyttänyt moottorin ja unohdettu painaa stopista virrat pois. Vaikea sanoa kun en itse jättänyt autoa että miten oli jätetty, mutta kummalliselta kuulostaa että uusi automaattivaihteinen keyless auto suorittaisi "itsemurhan" tuolla tavalla? Ennemmin olisin ajatellut että joku tietokone seonnut ja jäänyt kuluttamaan akkua aika roimasti. Välillä noi tietokoneruudut tuntuu "buuttaavan" samoihin aikoihin kun on autosta poistumassa, liekö ollut joku bitti poikittain.
Auto on myös peruutettu talliin, eihän sen pakittelun ja talliin venkslauksen aikana luulisi stop/startin edes pysäyttelevän mottia?
No vaikea sanoa mutta toistaiseksi on nyt pelittänyt hyvin tuon episodin jälkeen. Taidan ostella takaluukkuun jonkun boosteripaketin varmuuden vuoksi jos joskus täytyy taas lisäsähköä antaa reissulla kumminkin, eipä ne kalliita liene.