Pian tuokin selviää...
Tuli tänään kattotelineet tilattua ja boksin ( käytetyn) haen viikonloppuna. Lähinnä mietityttää tuo ison takaluukun aukeaminen, että kuinkahan eteen boksi pitää asentaa...
Pian tuokin selviää...
Taitaa olla Opelin mainospuheita? Mutta ainakin yksi päivitys on tullut, kun järjestelmä on liitetty langattomaan verkkoon. Liekö useampia. Hyvä, jos aktiivisesti päivittäisivät, kun kerran... mutta parasta olisi, jos puhelin mahdollistaa, Apple Carplay tai Android Auto saataisiin langattomaksi. Niissä löytyy mielestäni ihan hyvät karttaominaisuudet. Vaivattominta on, kun ominaisuuksia esim. Navia ei tarvitse kaivaa puhelimesta ja liittämällä se piuhalla ensin autoon. Vaan että kaikki toimii heti käden ulottuvilla, auton näytöllä. Kaikilla ei ole sopivaa puhelinmalliakaan, joka mahdollistaisi...Garnd_Old_One kirjoitti: ↑16 Joulu 2019, 22:06 Kappas, navin kartat ja arvatenkin myös peltipollarit saavat ilmaisen päivityksen 4x vuodessa .
Four map updates per year – transmitted “over-the-air” – are included.
https://int-media.opel.com/en/new-opel- ... rettyPhoto
Itse ihan samoilla linjoilla, edellisessä hehkulamppu autossa valopesurit lähinnä imi pienen nestepullon kuivaksi turhan nopeasti. Lasille tuli VÄHEMMÄN vettä kuin valoille. Tämän takia en itse kaipaa lainkaan noita valopesureita, päin vastoin. Hyvä kun puuttuvat.Errror kirjoitti: ↑11 Joulu 2019, 07:39Yllättävän monesta ledeillä toteutetusta ne pesurit uupuu, joka on harmi. Itsellä ei kuitenkaan kovin iso ongelma, kun ei ne aiemmissa Skodissa juuri mitään tehneet pesuveden suuremman kulutuksen ohella.nupaha kirjoitti: ↑11 Joulu 2019, 07:17 Siis ei oo lampunpesimiä... Voi hyvää päivää. Tuollaista en tajunnu eres tarkastaa, kun pitää itsestään selvyytenä.
En oo eres autoa vielä saanu ja alakaa epäälyttää jo koko hankinta. Luulin tuon sähköisen takaluukun olevan käytännössä ainut asia, josta joulun tinkiä, mutta ei näköjään...
--
Aamen. Ei ole ihan yksi tai kaksi kertaa kun on v-käyrä ollu tapissa tuon takia.. Ei mene järkeen, että minkä hemmetin takia ei voi käyttää sitä normaalia vakkaria kun se yksi räntäsateen hiutale on jäänyt siihen maskiin kiinni. Edellisessä BMW:ssä sai normivakkarin päälle painamalla SET-nappia muistaakseni 5sek, tms.. Vaikka siinä ei tutka ikinä jäätynytkään.Mr.T kirjoitti: ↑17 Joulu 2019, 20:31
Adaptiivinen vakkari, ttu mitä paskaa. En tiedä miksi tässä ei ole lämmitystä, mutta on kyllä yks perkeleen lelu. Pieni jäähärmä kun pääsee eteen kertymään niin siinähän sitten ajellaan ilman vakkaria. Todella typerän tuntuista puskea nopeudenrajoitinta vasten, ei mahdu jakeluun miksi ei voi olla tavallista vakkaria valittavissa jos adaptiivinen putoaa pois. Tää ois kannattanu jättää ottamatta ja vaikka flexride tilalle.
Onneksi on tuohon ominaisuuteen tottunut jo Superbin kanssa, niin ei ala ENÄÄ niin lujaa ketuttamaan. Mutta joo on kumma juttu, että sitä normivakkaria ei voi sitten käyttää. Pohjola on kai liian pieni markkina, että tuohon viittii autotehtaat paneutua.-=DmR=- kirjoitti: ↑17 Joulu 2019, 21:57Aamen. Ei ole ihan yksi tai kaksi kertaa kun on v-käyrä ollu tapissa tuon takia.. Ei mene järkeen, että minkä hemmetin takia ei voi käyttää sitä normaalia vakkaria kun se yksi räntäsateen hiutale on jäänyt siihen maskiin kiinni. Edellisessä BMW:ssä sai normivakkarin päälle painamalla SET-nappia muistaakseni 5sek, tms.. Vaikka siinä ei tutka ikinä jäätynytkään.Mr.T kirjoitti: ↑17 Joulu 2019, 20:31
Adaptiivinen vakkari, ttu mitä paskaa. En tiedä miksi tässä ei ole lämmitystä, mutta on kyllä yks perkeleen lelu. Pieni jäähärmä kun pääsee eteen kertymään niin siinähän sitten ajellaan ilman vakkaria. Todella typerän tuntuista puskea nopeudenrajoitinta vasten, ei mahdu jakeluun miksi ei voi olla tavallista vakkaria valittavissa jos adaptiivinen putoaa pois. Tää ois kannattanu jättää ottamatta ja vaikka flexride tilalle.
Vakkarin temppuiluun totuin itse Skodan kanssa, ja kuten joku tuossa totesikin, 95% ajasta toimii kuten pitää. Kun ei toimi, ärsyttää, mutta silloin usein kelikin sellainen että ajaa mielellään jalka kaasulla säädellen.Mr.T kirjoitti: ↑17 Joulu 2019, 20:31
Adaptiivinen vakkari, ttu mitä paskaa. En tiedä miksi tässä ei ole lämmitystä, mutta on kyllä yks perkeleen lelu. Pieni jäähärmä kun pääsee eteen kertymään niin siinähän sitten ajellaan ilman vakkaria. Todella typerän tuntuista puskea nopeudenrajoitinta vasten, ei mahdu jakeluun miksi ei voi olla tavallista vakkaria valittavissa jos adaptiivinen putoaa pois. Tää ois kannattanu jättää ottamatta ja vaikka flexride tilalle.
...
Aloitus ääniefekti, jeesus miten naurettavaa. Hävettää tämmönen jos on vaikkapa joku kollega istumassa kyytiin. Vaikuttaa siltä että ääniefektiä ei tule jos auton starttaa ovi auki, joten tämä on hallittavissa.