Haluaisin nähdä laskun erittelyn ja minkämerkin sähkösarja?
Insignia B
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13555
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Insignia B
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Re: Insignia B
Ei ole erikseen laskussa mainittu, mutta Brink sähkäsarja
taitaa olla. Kahan Autoluettelo.fi tarjoaa myös Inkkuun Brinkin koukkua ja sähköjä. Samanlainen näyttäs olevan.
taitaa olla. Kahan Autoluettelo.fi tarjoaa myös Inkkuun Brinkin koukkua ja sähköjä. Samanlainen näyttäs olevan.
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13555
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Insignia B
Tuo asennusaika on jotenkin uskomattoman pieni.
Pelkälle sähköisesti taittuvalle koukkurungolle taisi ohjeaika olla 1,6h
Pelkälle sähköisesti taittuvalle koukkurungolle taisi ohjeaika olla 1,6h
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Re: Insignia B
Joo, itsekin ihmettelin sitä.
klo 8.00 vein auton ja 9.30 soittivat että saa noutaa.
klo 8.00 vein auton ja 9.30 soittivat että saa noutaa.
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13555
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Insignia B
Mä oon useamman insignian koukun laittanut ja sen puolisen päivää ottaa aikaa ja työläin osuus on sen johtosarjan vetäminen keulaan. Väylätiedothan on takaa kaapattavissa mutta olisi mielenkiintoista tietää mistä on otettu virransyöttö
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Re: Insignia B
Nopeesti ne tekee, autona tosin J Astra farkku, mutta vein auton 8:30, ja hain ruokatunnilla klo 11 pois. Lisänä laitettiin samalla parkkitutka taakse.
Perheen ex-Opelit 1990-2023 49kpl + 1.6milj.km.
Nyt vähän muitakin..
Nyt vähän muitakin..
Re: Insignia B
Tuohon aikaan pitää olla jo 2 asentajaa, toinen laittaa sähköt ja toinen koukkurungon.
Re: Insignia B
Kyselisin tietäjiltä, että kuinka uudessa Inkussa mäkilähtö oikein tapahtuu turvallisesti?
Mulla on tällä hetkellä manuaalivaihteinen auto jossa on vanhan mallinen käsikäyttöinen käsijarru.
Tarkoitus olisi tänä vuonna vaihtaa auto automaattivaihteiseen Inkuun.
Käsittääkseni uudessa Inkussa on sähkökäyttöinen käsijarrupainike penkkien välissä.
Kuinkas Inkussa automaattilaatikolla ja tuollaisella sähköisellä painikkeella mäkilähtö oikein tapahtuu kolhimatta edessä ja takana olevia autoja?
Siis jos tilanne on sellainen, että mäkiparkissa ekaksi täytyy omaa Inkkua hieman peruuttaa taaksepäin jotta eteen tulee enemmän tilaa.
Sitten seis, ja ratista kaikki vasemmalle ja siitä sitten rauhallisesti eteenpäin ja liikenteeseen.
Mulla on tällä hetkellä manuaalivaihteinen auto jossa on vanhan mallinen käsikäyttöinen käsijarru.
Tarkoitus olisi tänä vuonna vaihtaa auto automaattivaihteiseen Inkuun.
Käsittääkseni uudessa Inkussa on sähkökäyttöinen käsijarrupainike penkkien välissä.
Kuinkas Inkussa automaattilaatikolla ja tuollaisella sähköisellä painikkeella mäkilähtö oikein tapahtuu kolhimatta edessä ja takana olevia autoja?
Siis jos tilanne on sellainen, että mäkiparkissa ekaksi täytyy omaa Inkkua hieman peruuttaa taaksepäin jotta eteen tulee enemmän tilaa.
Sitten seis, ja ratista kaikki vasemmalle ja siitä sitten rauhallisesti eteenpäin ja liikenteeseen.
Insignia Sports Tourer Executive 1.6 vm. 2019
Re: Insignia B
ootko ajanut koskaan automaattivaiheisella autolla?GM_Opel kirjoitti: ↑28 Tammi 2019, 15:44 Kyselisin tietäjiltä, että kuinka uudessa Inkussa mäkilähtö oikein tapahtuu turvallisesti?
Mulla on tällä hetkellä manuaalivaihteinen auto jossa on vanhan mallinen käsikäyttöinen käsijarru.
Tarkoitus olisi tänä vuonna vaihtaa auto automaattivaihteiseen Inkuun.
Käsittääkseni uudessa Inkussa on sähkökäyttöinen käsijarrupainike penkkien välissä.
Kuinkas Inkussa automaattilaatikolla ja tuollaisella sähköisellä painikkeella mäkilähtö oikein tapahtuu kolhimatta edessä ja takana olevia autoja?
Siis jos tilanne on sellainen, että mäkiparkissa ekaksi täytyy omaa Inkkua hieman peruuttaa taaksepäin jotta eteen tulee enemmän tilaa.
Sitten seis, ja ratista kaikki vasemmalle ja siitä sitten rauhallisesti eteenpäin ja liikenteeseen.
Volvo V60 D4 AWD - 19
Ex:Opel Insignia Country Tourer 2.0CDTI 4x4 A -16 ja lisäksi opeleita varmaan 20kpl.. vaan ei tule enää ainoatakaan.
Ford Fiesta 1.0T -21
Ex:Opel Insignia Country Tourer 2.0CDTI 4x4 A -16 ja lisäksi opeleita varmaan 20kpl.. vaan ei tule enää ainoatakaan.
Ford Fiesta 1.0T -21
Re: Insignia B
Automaattivaihteinen ei valu taaksepäin D-asennossa, joten tuo ongelma ei ole validi kuin manuaalilaatikkoisen kanssa. Insigniaa en tunne, mutta kai näissä kaikissa uusissa manuualivaihteisissa hetken jarrupoljinta lujempaa painamalla auto pysyy paikallaan muutaman sekunnin. Eli autossa olisi siis mäkilähtöavustin.
Opel Astra ST 1.0 Ect Innovation -17
Ford Mondeo 2.0 Tdci Business Titanium -16
Ex:
Opel Corsa 1.4 Enjoy -15
Volvo V40 1.6 TDi Summum -12
Saab 9-5 3.0 TiD Vector -02
Ford Mondeo 2.0 Tdci Business Titanium -16
Ex:
Opel Corsa 1.4 Enjoy -15
Volvo V40 1.6 TDi Summum -12
Saab 9-5 3.0 TiD Vector -02
Re: Insignia B
Onko kukaan laittanut ohjelmaa 1.5T (B15XFT) Insigniaan? Vakiona tuo ei tunnu menevän yhtään mihinkään, muuttuuko ohjelmalla minkä verran? Vajaa 200hp ja reilu 300nm näyttäisi lähtevän. Ahdin on niin pikku pilleri, että huipputehot alle 5000rpm.
https://www.eds-motorsport.de/product_i ... 15xft.html
https://www.br-performance.be/en-be/chi ... 9086-1-5t/
https://www.eds-motorsport.de/product_i ... 15xft.html
https://www.br-performance.be/en-be/chi ... 9086-1-5t/
Re: Insignia B
Tosiaan mulla on aina ollut manuaalivaihteinen auto.
Joskus nuoruudessa on pieni pätkä tasaisella tullut automaatilla ajettua eli kokemus on oikeastaan nollassa.
No niin. Tämähän asian selventikin. Kiitoksia vastauksesta.Juffee kirjoitti: ↑28 Tammi 2019, 18:00 Automaattivaihteinen ei valu taaksepäin D-asennossa, joten tuo ongelma ei ole validi kuin manuaalilaatikkoisen kanssa. Insigniaa en tunne, mutta kai näissä kaikissa uusissa manuualivaihteisissa hetken jarrupoljinta lujempaa painamalla auto pysyy paikallaan muutaman sekunnin. Eli autossa olisi siis mäkilähtöavustin.
Insignia Sports Tourer Executive 1.6 vm. 2019
Re: Insignia B
Ei ehkä kannata takuunalaiseen autoon laittaa.JukeN kirjoitti: ↑28 Tammi 2019, 21:45 Onko kukaan laittanut ohjelmaa 1.5T (B15XFT) Insigniaan? Vakiona tuo ei tunnu menevän yhtään mihinkään, muuttuuko ohjelmalla minkä verran? Vajaa 200hp ja reilu 300nm näyttäisi lähtevän. Ahdin on niin pikku pilleri, että huipputehot alle 5000rpm.
https://www.eds-motorsport.de/product_i ... 15xft.html
https://www.br-performance.be/en-be/chi ... 9086-1-5t/
-
- 'Admiral'
- Viestit: 174
- Liittynyt: 02 Huhti 2018, 08:38
Re: Insignia B
Riittävän hyvin liikkuu peruspalikoillakin, mutta tarpeensa kullakin. Lopputulos on suorituskyvyssä varmaankin nykyisen ja tehdasvalmisteisen 260hp puolivälin paikkeilla?JukeN kirjoitti: ↑28 Tammi 2019, 21:45 Onko kukaan laittanut ohjelmaa 1.5T (B15XFT) Insigniaan? Vakiona tuo ei tunnu menevän yhtään mihinkään, muuttuuko ohjelmalla minkä verran? Vajaa 200hp ja reilu 300nm näyttäisi lähtevän. Ahdin on niin pikku pilleri, että huipputehot alle 5000rpm.
https://www.eds-motorsport.de/product_i ... 15xft.html
https://www.br-performance.be/en-be/chi ... 9086-1-5t/
http://www.zeperfs.com/en/fiche6755-ope ... -t-4x4.htm
Re: Insignia B
Noniin, ensimmäinen Opelin tulossa itselle.. Vaihdoin BMW 520d F11 LCI:stä -> Insignia 1.6T AT Sports Toureriin. Koeajoin 1.6T AT Grand Sporttia ja huomasin siinä nykimistä vakkari päällä about 80km/h nopeudessa, ajattelin että se oli vain joku sen yksilön hetkellinen vika, tms.. Mutta nyt luin tätä ketjua ja täällä monet on raportoinut 1.5 koneissa samaa. Onkos nämä ongelmat nyt tullut siis kuntoon tai saako ne softalla tai muulla korjattua?
Ei todellakaan jaksaisi alkaa painimaan heti tällaisten ongelmien kanssa uuden auton kanssa, kun bemareista juuri sen takia vaihdan pois kun niissä on omalla kohdalla ollut AINA jotain sanomista. Tuo 6pykäläinen loota tuntui todella vanhanaikaiselta ZF:n 8 pyläkäisen jälkeen, mutta auto oli muuten mukava ajettava ja varusteet oli melkein ilmaisia bemarin vastaaviin verrattuna.
Ei todellakaan jaksaisi alkaa painimaan heti tällaisten ongelmien kanssa uuden auton kanssa, kun bemareista juuri sen takia vaihdan pois kun niissä on omalla kohdalla ollut AINA jotain sanomista. Tuo 6pykäläinen loota tuntui todella vanhanaikaiselta ZF:n 8 pyläkäisen jälkeen, mutta auto oli muuten mukava ajettava ja varusteet oli melkein ilmaisia bemarin vastaaviin verrattuna.