Tässähän webaston automaattikäyttöä ei saa edes pois päältä paitse sulakkeita irroittamalla (ehkä ajon alussa napista painamalla?)
Eli kyllä lämpötila tuohon lukemaan asettuu.
Tässähän webaston automaattikäyttöä ei saa edes pois päältä paitse sulakkeita irroittamalla (ehkä ajon alussa napista painamalla?)
Tässä autoissa takajarrut vinkuivat myös 20t kohdalla hitaassa ajossa. Valitin asiasta ja Länsiauto teki asialle jotakin.otj kirjoitti: ↑07 Tammi 2019, 18:16 Eka vika Inkussa. 38000 ajettuna toisesta takajarrusta alkoi kuulumaan kahinaa. Oli syönyt palat aivan loppuun ja levykin meni jo urille. Takuuseen uusi levy ja palat. Eivät oikein edes osanneet sanoa mistä johtui, kun satula kuulemma kunnossa. Epänormaalia kulumista kuitenkin niin oli takuuhomma. Hienosti kyllä paikallinen liike homman hoiti ja nopeasti, viikossa järjestyi huoltoaika.
Miten on Inkku toiminut nuo 60tuhatta kilometriä, onko ollut muuta kuin tuo jarruongelma?usvaa kirjoitti: ↑13 Tammi 2019, 17:12Tässä autoissa takajarrut vinkuivat myös 20t kohdalla hitaassa ajossa. Valitin asiasta ja Länsiauto teki asialle jotakin.otj kirjoitti: ↑07 Tammi 2019, 18:16 Eka vika Inkussa. 38000 ajettuna toisesta takajarrusta alkoi kuulumaan kahinaa. Oli syönyt palat aivan loppuun ja levykin meni jo urille. Takuuseen uusi levy ja palat. Eivät oikein edes osanneet sanoa mistä johtui, kun satula kuulemma kunnossa. Epänormaalia kulumista kuitenkin niin oli takuuhomma. Hienosti kyllä paikallinen liike homman hoiti ja nopeasti, viikossa järjestyi huoltoaika.
Jarruissa ei ole sen jälkeen ollut mitään ongelmia km:t nyt reilu 60t. Epäilyksistä huolimatta webasto on toiminut luotettavasti.
Ainoa vika siinä on, että ei osaa jatkaa lämmittämistä kunnolla jos lähdet liian aikaisin liikkeelle (softaongelma?).
Eräässä vanhemmassa autossa lisälämmitin jo savusi ja sitä putsailtiin näillä kilometreilla. Eli kehitystä on selvästi tapahtunut.
Kohtalaisen hyvin on toiminut. On tässä tosin pientä huomautettavaakin ollut. 1.6 cdti man alkupään autoja.Juuhaa1 kirjoitti: ↑14 Tammi 2019, 12:35Miten on Inkku toiminut nuo 60tuhatta kilometriä, onko ollut muuta kuin tuo jarruongelma?usvaa kirjoitti: ↑13 Tammi 2019, 17:12Tässä autoissa takajarrut vinkuivat myös 20t kohdalla hitaassa ajossa. Valitin asiasta ja Länsiauto teki asialle jotakin.otj kirjoitti: ↑07 Tammi 2019, 18:16 Eka vika Inkussa. 38000 ajettuna toisesta takajarrusta alkoi kuulumaan kahinaa. Oli syönyt palat aivan loppuun ja levykin meni jo urille. Takuuseen uusi levy ja palat. Eivät oikein edes osanneet sanoa mistä johtui, kun satula kuulemma kunnossa. Epänormaalia kulumista kuitenkin niin oli takuuhomma. Hienosti kyllä paikallinen liike homman hoiti ja nopeasti, viikossa järjestyi huoltoaika.
Jarruissa ei ole sen jälkeen ollut mitään ongelmia km:t nyt reilu 60t. Epäilyksistä huolimatta webasto on toiminut luotettavasti.
Ainoa vika siinä on, että ei osaa jatkaa lämmittämistä kunnolla jos lähdet liian aikaisin liikkeelle (softaongelma?).
Eräässä vanhemmassa autossa lisälämmitin jo savusi ja sitä putsailtiin näillä kilometreilla. Eli kehitystä on selvästi tapahtunut.
Tekee.Antagonisti kirjoitti: ↑14 Tammi 2019, 17:01 Tietääkö joku tekeekö Inkku itsenäisesti hätäautomaattijarrutuksen, jos keinoäly päätyy siihen, että edessä on muuten esim. peräänajo? Tämä on sellainen juttu, jota ei oikein pääse turvallisesti kokeilemaan helposti
Sama tekniikka on fabiassa jotain aivan järkyttävää päpätystä
Mulla on useampi Opeli tehnyt näin, tosin Insignia B:stä ei ole kokemuksia, mutta esim. A-malli ja Astra K kylläkin. Tähän saakka on omissa lähtenyt toimimaan itsekseen.vht41 kirjoitti: ↑25 Tammi 2019, 09:13 Lämpömittarin toiminnassa ilmeisesti jotain vikaa kun lämpimästä tallista lähdettyä oli ulkolämpötila -17 astetta autoni näyttö näytti myö samaa.kun ajoin auton lämpimään talliin takaisi ja noin tunnin päästä lähdin uudestaan asioille lämpömittari näytti kokoajan samaa -17 vaikka oli välillä llämpimässä tallissa ja ulkona oli enää -10 astetta eli jämähti paikoilleen useammaksi tunniksi vastaavaa on tapahtunut jo muutaman kerran.