Insignia B
Re: Insignia B
myopel.fi tyrkyttää tälläkin hetkellä InsigniaB:n alkuperäisiä sulkia kampanjassa:
" Pyyhkijän sulat: Tavalliset-sulat 19,90 €, Flatblade-sulat 39,90 € ja takasulka 9,90 €. Lisäksi vaihdamme uudet sulat maksutta."
Käsittääkseni tuo on parihinta, mutta voihan sen halutessaaan varmistaa.
" Pyyhkijän sulat: Tavalliset-sulat 19,90 €, Flatblade-sulat 39,90 € ja takasulka 9,90 €. Lisäksi vaihdamme uudet sulat maksutta."
Käsittääkseni tuo on parihinta, mutta voihan sen halutessaaan varmistaa.
Re: Insignia B
Juu, tuo vaalea nahkaverhoilu oli kyllä ihan pakko valita tähän, se rajasi sitten tietty ulkovärejäkin, kun vaalean nahan kanssa sopii vain joko tumma väri tai sitten valkoinen. Olen tuohon värivalintaan kyllä sikäli tyytyväinen, että en ottanut perusvalkoista. Sopivasti auringon paistaessa ja tietyssä valossa väri taittuu selvästi hopean suuntaan. Pilvisellä säällä toki ei perusvalkoisesta juuri erota, mutta minusta antaa tuo metallinhohtovalkoinen mukavasti särmää ja on onnistuneemmin toteutettu kuin joillain merkeillä metallinhohto taittuu vähän kellertävään suuntaan eikä hopeaan kuten tässä.usvaa kirjoitti: ↑16 Maalis 2018, 09:07 Hienon näköinen kyllä ja aika paljon ylellisempi kuin tämä perusmalli. Taksina olen nähnyt juuri samanlaisia eli valkoisia ja farmarikorilla. Ajotietokoneen kulutuslukemassa tuskin on mukana mitään webastoja,
sehän haukkaa jo melkein litran. Omassa todellinen kulutus näillä keleillä on jotakin 5,5 ja 6 litran välillä.
Ajotietokone ei laske Webastoa mukaan, kun se toimi ihan omana järjestelmänään.
Re: Insignia B
Hieno on kyllä otj:n Insignia ja kiva katella kuvia, kun oman luovutus on ensi keskiviikkona.
Eli vuoden 2010 manuaali sports tourer cdti vaihtuu uuteen 1.5t bensa automaattiin. Varustetasona Innovation ja siihen lisäksi Led Matrixit, Innovation plus, AGR-istuimet, Webasto ja mukautuva vakkari. Värinä Cosmic Grey.
Oletteko muut ottaneet mitään kestopinnotetta autoon? Mulle laitetaan heti torstaina Korrekin Pro Ceramic TFC Cure pintaan ja myös lasit pinnoitetaan.
Eli vuoden 2010 manuaali sports tourer cdti vaihtuu uuteen 1.5t bensa automaattiin. Varustetasona Innovation ja siihen lisäksi Led Matrixit, Innovation plus, AGR-istuimet, Webasto ja mukautuva vakkari. Värinä Cosmic Grey.
Oletteko muut ottaneet mitään kestopinnotetta autoon? Mulle laitetaan heti torstaina Korrekin Pro Ceramic TFC Cure pintaan ja myös lasit pinnoitetaan.
Re: Insignia B
Sulla onkin tulossa sitten täsmälleen samanlainen ku mulla, jos siis on farmari. Laittelen tänne lähiaikoina vähän päivytystä kunhan saan 10 tkm rajan rikki, joka tapauksessa ongelmitta on pelannut viime aikoina.TeamU kirjoitti: ↑16 Maalis 2018, 09:57 Hieno on kyllä otj:n Insignia ja kiva katella kuvia, kun oman luovutus on ensi keskiviikkona.
Eli vuoden 2010 manuaali sports tourer cdti vaihtuu uuteen 1.5t bensa automaattiin. Varustetasona Innovation ja siihen lisäksi Led Matrixit, Innovation plus, AGR-istuimet, Webasto ja mukautuva vakkari. Värinä Cosmic Grey.
Kieltämättä kyllä tuo valkoinen väri on ainakin tässä automallissa todella tyylikäs.
Re: Insignia B
Tämä ilmeisesti on todella hyvä ratkaisu. Cure toimii ja pitää lupauksensa kestosta. Uskallatko avata hintaa? Varmaan joutuu vähän myllyttelemään ennen curetusta?
dev.nul
Re: Insignia B
Tarjouksia kyselin useista pk-seudun Curea käyttävistä liikkeistä ja hintahaitari oli 400-800€. Tarjoukset kysytty uuteen autoon, jolloin pohjatyö vähäisempää kuin käytetyn auton kanssa, tämä tuli ilmi myös tarjouksista, mutta tarkkaan en tiedä mitä pohjatöitä tekevät. Täytyy kysellä, kun auton käsittelyyn vien. Tuota Curea saa käsittääkseni käyttää vain siihen koulutuksen saaneet ja Korrekin sivuilta löytyy koulutuksen saaneet käsittelypisteet.
Ja farmari tosiaan tulossa.
Re: Insignia B
Itselläni oli jo Astrassa ja tulee myös Inkkuun Finikorin Brilliant Plus+ keraaminen pinnoite. Hinta on n.480e ja takuu 3v. Hintaan kuuluu myös molempien vannesarjojen pinnoitus ja ikkunat ja puskurit ja siis ihan kaikki, oviaukotkin. Nyt kun Astrassa olen sitä testannut 1v ja 2kk niin en ole pettynyt laisinkaan. PäinvastoinTeamU kirjoitti: ↑16 Maalis 2018, 09:57 Hieno on kyllä otj:n Insignia ja kiva katella kuvia, kun oman luovutus on ensi keskiviikkona.
Eli vuoden 2010 manuaali sports tourer cdti vaihtuu uuteen 1.5t bensa automaattiin. Varustetasona Innovation ja siihen lisäksi Led Matrixit, Innovation plus, AGR-istuimet, Webasto ja mukautuva vakkari. Värinä Cosmic Grey.
Oletteko muut ottaneet mitään kestopinnotetta autoon? Mulle laitetaan heti torstaina Korrekin Pro Ceramic TFC Cure pintaan ja myös lasit pinnoitetaan.
Opel Insignia Grand Sport 2020 165T
Opel Insignia Grand Sport 2018 1.6 CDTI
Opel Astra K 2017 1.4 Spotrs Tourer
Opel Astra G 2000 2.0 16V Sport
Opel Manta -77 2.0i GSi
Opel Insignia Grand Sport 2018 1.6 CDTI
Opel Astra K 2017 1.4 Spotrs Tourer
Opel Astra G 2000 2.0 16V Sport
Opel Manta -77 2.0i GSi
Re: Insignia B
Mun mielestä tuon HUDin saa säädettyä niin että näyttää vain nopeuden.
Liikennemerkkien tunnistus toimii aivan yhtä tyhmästi kuin Astrassa, eli luottaa enemmän Naviin kuin näkemäänsä. Miksi näin? Käyttäjän pitäisi saada valita, käyttääkö kameran lukemaa.vai Naviin tietoa. Tälläisenaan järjestelmä on suht hyödytön. Sitten on nuo mittaristonäytön kielikukkaset ym. HUDi hieno, mutta siinä voisi olla näyttötila yötä varten, jossa näkyisi vain nopeus.
Opel Insignia Grand Sport 2020 165T
Opel Insignia Grand Sport 2018 1.6 CDTI
Opel Astra K 2017 1.4 Spotrs Tourer
Opel Astra G 2000 2.0 16V Sport
Opel Manta -77 2.0i GSi
Opel Insignia Grand Sport 2018 1.6 CDTI
Opel Astra K 2017 1.4 Spotrs Tourer
Opel Astra G 2000 2.0 16V Sport
Opel Manta -77 2.0i GSi
-
- 'Kapitän'
- Viestit: 61
- Liittynyt: 25 Touko 2017, 14:17
Re: Insignia B
Puolen tunnin päästä pitäisi mennä hakemaan oma uusi Inkku. Ollaan sitten otj:n kanssa samikset,sillä mulle tulee muuten ihan vastaava, vain Boset ja Intelliledit puuttuu... Toivottavasti pomo ei pahastu, mutta iltapäivä menee taatusti töiden puolesta harakoille
Re: Insignia B
Kerroppa DonTomerell ensikokemukset Inkusta? Mitäpä tykkäät 1.6 CDTI automaatista?
Piude81: Saa lähes karsittua kaiken niin, että valitsee navinäkymän, jos Navilla ei ole valittua reittiä. Silloin siinä on oikeastaan vain nopeus ja sellainen Navin nuolikuvake. Sitten jos laskee Hudin paikan vielä ihan alas, niin että vain nopeus jää näkyviin, niin sillä tavalla saa vain nopeuden näkösälle.
Piude81: Saa lähes karsittua kaiken niin, että valitsee navinäkymän, jos Navilla ei ole valittua reittiä. Silloin siinä on oikeastaan vain nopeus ja sellainen Navin nuolikuvake. Sitten jos laskee Hudin paikan vielä ihan alas, niin että vain nopeus jää näkyviin, niin sillä tavalla saa vain nopeuden näkösälle.
-
- 'Kapitän'
- Viestit: 61
- Liittynyt: 25 Touko 2017, 14:17
Re: Insignia B
No niin nyt on ensimmäiset kilometrit ajettu uudella ST 1,6 CDTI automaatilla ja täytyy sanoa, että auto on kokonaisuudessaan erittäin miellyttävä ajettava.
Mikään katuraaserihan tuo ei ole, eikä ole tarkoituskaan olla. Kiihtyy riittävän hyvin ja vääntöä on enemmän kuin sopivasti mukavaan ja sujuvaan ajoon. Automaattilaatikko saisi mielestäni vaihtaa ehkä hieman aikaisemmin isommalle kuin nyt tekee, mutta ei tuo kuitenkaan liikaa häiritse.
Auto itse on ajomiehen unelma, eikä häviä ajettavuudessa huomattavasti kalliimmille Saksalaisille lajitovereilleen joita myös kävin testaamassa ennen kuin uuden auton tilasin.
Vaalea nahkasisustus on tyylikäs kuin mikä, ja AGR penkit ovat oikeinkin mukavat ja varsinkin kuskinpenkin säätöominaisuudet yllätti positiivisesti.
Muutamaan vuoteen ei ole tarvinnut uutta autoa hakiessa kurkata käyttöohjekirjaan, mutta nyt oli ihan pakko koska on niin paljon kaikkea uutta elektroniikka-karkkia lisätty autoon verrattuna 4 vuotta vanhempaan vastaavaan...
Ensitunnelmat ovat siis hyvin positiiviset ja taatusti tuolla ajelee mukavasti seuraavat 4 vuotta
Mikään katuraaserihan tuo ei ole, eikä ole tarkoituskaan olla. Kiihtyy riittävän hyvin ja vääntöä on enemmän kuin sopivasti mukavaan ja sujuvaan ajoon. Automaattilaatikko saisi mielestäni vaihtaa ehkä hieman aikaisemmin isommalle kuin nyt tekee, mutta ei tuo kuitenkaan liikaa häiritse.
Auto itse on ajomiehen unelma, eikä häviä ajettavuudessa huomattavasti kalliimmille Saksalaisille lajitovereilleen joita myös kävin testaamassa ennen kuin uuden auton tilasin.
Vaalea nahkasisustus on tyylikäs kuin mikä, ja AGR penkit ovat oikeinkin mukavat ja varsinkin kuskinpenkin säätöominaisuudet yllätti positiivisesti.
Muutamaan vuoteen ei ole tarvinnut uutta autoa hakiessa kurkata käyttöohjekirjaan, mutta nyt oli ihan pakko koska on niin paljon kaikkea uutta elektroniikka-karkkia lisätty autoon verrattuna 4 vuotta vanhempaan vastaavaan...
Ensitunnelmat ovat siis hyvin positiiviset ja taatusti tuolla ajelee mukavasti seuraavat 4 vuotta
Re: Insignia B
Tuo laatikko kyllä oppii vaihtamaan nopeammin isommalle ajotyylisi mukaan. Kylmänä pitää pidempään pienempiä vaihteita ja sitten olen huomannut myös, että jos autoa polkee, niin pitää maantiellä esim. vitosta pidempään ennen kutoselle vaihtoa. Mikään DSG tietysti ei ole tämä luistomaatti vaihtonopeudessa ole, mutta toisaalta liikkeelle lähdöt sujuu erittäin pehmeästi ja vaihdot on usein täysin huomaamattomia. Laatikko vaikuttaa olevan aika hyvin koko ajan tilanteen tasalla.
Ja se vielä pitää lisätä että mitään nitinöitä, natinoita eikä ylimääräisiä hälyääniä auto ei pidä. Kaikki tuntuu erittäin tukevalta. Rengasmeluunkin oli muuten positiivinen vaikutus kun tiputin sen liikkeen laittamasta 260 KPa suositeltuun 220 KPa. Ei malttaisi edes odottaa että pääsee ajamaan pidempää matkaa.
Ja se vielä pitää lisätä että mitään nitinöitä, natinoita eikä ylimääräisiä hälyääniä auto ei pidä. Kaikki tuntuu erittäin tukevalta. Rengasmeluunkin oli muuten positiivinen vaikutus kun tiputin sen liikkeen laittamasta 260 KPa suositeltuun 220 KPa. Ei malttaisi edes odottaa että pääsee ajamaan pidempää matkaa.
Re: Insignia B
Tuossa omassa Astrassa on curet pinnassa ja tehty ennen luovutusta ja käsittääkseni ei ole tehty ennen pinnoitteen laittoa kuin pesu.
Onhan tuo cure toiminut hyvin, mutta kyllä tuo tänä talvena tielle kylvetty tavara tarttuu siihenkin kiinni. Tosin puhtaaksi se auto on tullut aina, kun sen on käyttänyt tuolla pinnoittajalla pesussa, mutta ei harjattomassa kone pesussa lähde puhtaaksi.
Myös etusivut ja tuulilasi on pinnoitettu, mutta alkaan tuon jo huomaamaan tuulilasista että pinnoite hävinnyt pyyhkijöiden osalta tässä vajaan vuoden aikana.
Grandland X PHEV Executive 300 Turbo A8 AWD MY20
Ex. Astra Sports Tourer Innovation 1.4T MY17.5, Ex. Astra Sports Tourer Sport 1.4T MY15.5, Ex. Astra Enjoy 1.4T MY13.5
Ex. Astra Sports Tourer Innovation 1.4T MY17.5, Ex. Astra Sports Tourer Sport 1.4T MY15.5, Ex. Astra Enjoy 1.4T MY13.5
Re: Insignia B
Varsinkin kaliumformiaatti, jota käytetään mm. pohjavesialueilla ja siksi, että se sulattaa jopa -15 asteessa, kun normaali tiesuola stoppaa jo -7:ssä asteessa tarttuu kyllä todella tiukkaan ja vaatii melkein taltan, jotta irtoaa pellistä jos pääsee kuivahtamaan pintaan esimerkiksi lämpimässä tallissa. Vahaturvalliset esipesuvaahdotkaan kuten esim. BH Autofoam eivät siihen juurikaan tehoa.
Re: Insignia B
Eilen ilmeni sellainen ongelma, että kun auto oli seissyt jonkin aikaa ja käynnistää, niin moottori päästää ihmeellisen rohinan (kone puolilämmin). Kestää pari s. Eli vähän niin kuin nostajat kävisivät kuivana tai sitten nokka-akselin ketjun kiristin. Öljyn taso oli noin 2/3, ajettu noin 13t vaihdon jälkeen ja aika kylmissä oloissa.
Onkohan tässä öljyt jo finaalissa (laimentumaa) vai mikä juttu tämä on? Ajattelin nyt vain täyttää ylämerkkiin uutta tavaraa. 30t vaihtoväli saattaa olla tällekin autolle vähän utopistinen ainakin Suomessa.
Onkohan tässä öljyt jo finaalissa (laimentumaa) vai mikä juttu tämä on? Ajattelin nyt vain täyttää ylämerkkiin uutta tavaraa. 30t vaihtoväli saattaa olla tällekin autolle vähän utopistinen ainakin Suomessa.