Grandland X

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Avatar
otj
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1523
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 12:24

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja otj »

Liekö tuo Inkunkin 360-kamera samaa perua, kun senkään kuvanlaatu ei ole mikään huippuhyvä. Onhan siinä Grandlandissa jonkin verran GM-osaakin. Vai liekö kamera PSA:n puolelta. Joka tapauksessa Astra K:n (2016) peruutuskamera oli paljon tarkempi.
Avatar
_artic_
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 106
Liittynyt: 23 Elo 2011, 13:28
Paikkakunta: Helsinki

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja _artic_ »

Onko Grandlandin saaneilla tietoa tuosta pyöränpultin suojakupin irrotustyökalusta(?!). Pitäisikö sellainen olla auton mukana ? Ohjekirjassa moinen työkalu mainitaan..
Opel Grandland X 1.2T AT Innovation -18
Ford Mustang 5.0 GT -94
-ex Opel Mokka 1.4T AT Cosmo -14
-ex Opel Vectra 3.2 V6 Elegance Caravan -05
-ex Volvo V50 2.0D -04
-ex Opel Vectra 2.2 Ecotec -03
mtok77
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 31
Liittynyt: 03 Joulu 2017, 18:18

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja mtok77 »

Minulla oli hanskalokerossa pussillinen suojakuppeja. Pistin ne se saman niin vararenkaan luo peräkonttiin. Pitää kurkata oliko siellä myös työkalu.

Bongasin tuossa uutisen, jossa kerrottiin PSA:n tehneen sopimuksen Opelin liittojen kanssa ja siirtää Grandlandin tuotannon Opelin Eisenachin tehtaalle. Tosin tästä ei Ranskan ammattiliitot olleet ilahtuneet..
marikomakinen
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 52
Liittynyt: 13 Heinä 2016, 12:19

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja marikomakinen »

_artic_ kirjoitti: 30 Touko 2018, 18:32 Onko Grandlandin saaneilla tietoa tuosta pyöränpultin suojakupin irrotustyökalusta(?!). Pitäisikö sellainen olla auton mukana ? Ohjekirjassa moinen työkalu mainitaan..

Tämä kiinnostaa, löytyikö työkalua ? Itse kuulin tästä vasta nyt, perus juttuja ettei manuaalia ole tullut edes avattua 😁
Nixmos
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 58
Liittynyt: 02 Joulu 2015, 14:23

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja Nixmos »

Astraan ei löytynyt edes marmoritiskiltä kyseistä työkalua. Mutta hain sitten volvon oman irrotustyökalun joka tais maksaa hurjat 2e. Ja toimii kyllä hyvin. Saahan ne kärkipihdeillä myös helposti irti.
-(z)- Insignia ST 1.5 aut -17 -(z)-
384915
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 11
Liittynyt: 28 Maalis 2018, 11:00

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja 384915 »

Kuinka autojen luovutukset ovat toimineet, omani on ollut n. kuukauden kuulemma valmiina, odottaa vaan laivausta Hollannissa? Auto tilattu joulukuun lopulla...
Kunde
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 137
Liittynyt: 04 Joulu 2017, 14:21
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja Kunde »

384915 kirjoitti: 31 Touko 2018, 09:26 Kuinka autojen luovutukset ovat toimineet, omani on ollut n. kuukauden kuulemma valmiina, odottaa vaan laivausta Hollannissa? Auto tilattu joulukuun lopulla...
No eihän tuossa ole järjen häivää, kuukausi !!! :no: Kuukaudessahan auton pitäisi ehtiä tuotantolinjan lopputarkastuspisteestä asiakasluovutukseen...
Eikös ne lastattu Bremehavenista laivaan eikä Hollannista???

Itse olen jo maistellut mielessäni kaupan purkua kun marraskuun alkupuolelta asti odoteltu eikä mitään kuulu :banghead:
mustoja
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 55
Liittynyt: 08 Maalis 2018, 11:04

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja mustoja »

Mulla meni noin kuukausi luovutukseen siitä kun myyjä ilmoitti auton valmistuneen. Ja ymmärtääkseni se laivattiin juuri Bremenhavenita.
mustoja
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 55
Liittynyt: 08 Maalis 2018, 11:04

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja mustoja »

Kunde kirjoitti: 31 Touko 2018, 11:35
384915 kirjoitti: 31 Touko 2018, 09:26 Kuinka autojen luovutukset ovat toimineet, omani on ollut n. kuukauden kuulemma valmiina, odottaa vaan laivausta Hollannissa? Auto tilattu joulukuun lopulla...
No eihän tuossa ole järjen häivää, kuukausi !!! :no: Kuukaudessahan auton pitäisi ehtiä tuotantolinjan lopputarkastuspisteestä asiakasluovutukseen...
Eikös ne lastattu Bremehavenista laivaan eikä Hollannista???

Itse olen jo maistellut mielessäni kaupan purkua kun marraskuun alkupuolelta asti odoteltu eikä mitään kuulu :banghead:
Onkohan "kunden" myyjä muistanut painaa lähetä nappulaa kun on tehnyt tilausta :o . Itse tilasin 6.11 ja tasan puolivuotta + 5 päivää myöhemmin oli luovutus.
Minkälaisen kombinaation tilasit? Mulla Innovation jossa innoplus paketti (360 kamera jne.)
Kunde
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 137
Liittynyt: 04 Joulu 2017, 14:21
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja Kunde »

mustoja kirjoitti: 31 Touko 2018, 16:31
Onkohan "kunden" myyjä muistanut painaa lähetä nappulaa kun on tehnyt tilausta :o . Itse tilasin 6.11 ja tasan puolivuotta + 5 päivää myöhemmin oli luovutus.
Minkälaisen kombinaation tilasit? Mulla Innovation jossa innoplus paketti (360 kamera jne.)
Joo sama ajatus tullut mieleen matkan varrella. Sain kyllä vahvistuksen tilauksen onnistumisesta ja asia on myöhemminkin varmistettu. Tilaus oli jätetty tuon saman viikon lopulla....
Piti tarkistaa, mitä olinkaan tilannut.... Kyyllä eli bensa automaatti, innovation plus, denon, LEDit, varashälytin ja lämmitettävä tuulilasi. Mistä mahtaa sitten hiertää..
384915
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 11
Liittynyt: 28 Maalis 2018, 11:00

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja 384915 »

Auto on myyjältä saamani tiedon mukaan Zeebruggessa.
Malli in Enjoy diesel, automaatti, ledit ja jotain pientä sälää...
Odotellaan, entiseen tulee kilometrejä tasaiseen tahtiin. Huoltonäyttö herjaa pikkuhiljaa, antaa herjata...
Mamma67
'Agila'
Viestit: 7
Liittynyt: 20 Huhti 2018, 23:22

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja Mamma67 »

Juuri tuli tieto, että 3.2 tilattu innovation 1.6 D automaatin luovutus ensi keskiviikkona, kera keraamisen pinnoitteen. Vaihdossa menee vielä vähän rapeampi ranskalainen...
Kunde
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 137
Liittynyt: 04 Joulu 2017, 14:21
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja Kunde »

Mamma67 kirjoitti: 01 Kesä 2018, 10:37 Juuri tuli tieto, että 3.2 tilattu innovation 1.6 D automaatin luovutus ensi keskiviikkona, kera keraamisen pinnoitteen. Vaihdossa menee vielä vähän rapeampi ranskalainen...
Hienoa,onneksi olkoon!

Taitaapa olla noiden toimitusviiveiden syy myös siinä, että bensavehkeiden kysyntä kovalla tasolla Euroopassa. Ei tietysti selitä jos jollain auto hyytynyt kuukaudeksi satamaan..

Mikä keraaminen pinnoite autoosi tuli, jälleenmyyjäkö tarjosi sitä?
Mamma67
'Agila'
Viestit: 7
Liittynyt: 20 Huhti 2018, 23:22

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja Mamma67 »

Keraamiseen pinnoitteeseen täytyy palata ensi viikolla tarkemmin. Mutta sentyyppinen on tulossa, että kertakäsittely 3 v takuulla. On kuulema ollut suosittu. Myyjä ei sitä erityisesti mainostanut, mutta pöydällään oli alan firman esite ja siinä sitten käsittely "tarjoushintaan" uudelle autolle. Sinänsä käy nyt kätevästi ja kaiketi edullisemmin ajamattomaan autoon.
mustoja
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 55
Liittynyt: 08 Maalis 2018, 11:04

Re: Grandland X

Viesti Kirjoittaja mustoja »

384915 kirjoitti: 01 Kesä 2018, 09:43 Auto on myyjältä saamani tiedon mukaan Zeebruggessa.
Malli in Enjoy diesel, automaatti, ledit ja jotain pientä sälää...
Odotellaan, entiseen tulee kilometrejä tasaiseen tahtiin. Huoltonäyttö herjaa pikkuhiljaa, antaa herjata...
Siellä näkyy tällä hetkellä olevan myös Auto Eco niminen autojenkuljetuslaiva. Se taas tulee ensiviikon perjantaina jälleen Hankoon. Olisikohan autosi jo siinä :)
Vastaa Viestiin