Opel uutisten varaosatarjoukset?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Masi
'Senator'
'Senator'
Viestit: 830
Liittynyt: 26 Kesä 2002, 03:00

Opel uutisten varaosatarjoukset?

Viesti Kirjoittaja Masi »

Tulipahan taas Opel uutiset - oitis katsomaan onko minkälaisia tarjouksia varaosista, kun itse ainakin olen alkuperäisosia pyrkinyt käyttämään.

Mutta, mutta valitettavasti en enää löytänyt mitään tarjouksia varaosista alle 10 vuotiaisiin autoihin - nähtävästi autojansa itse huoltavat toivotetaan tervemenoa tarvikeliikkeisiin tai tilaamaan osansa vaikkapa saksasta. Itse en ainakaan maksa samoista osista esimerkiksi 20% kalliimpaa hintaa kuin joku toinen, joka myös asennuttaa samat osat liikkeessä.
Iro
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 2205
Liittynyt: 13 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: Opel uutisten varaosatarjoukset?

Viesti Kirjoittaja Iro »

Siellä on ihan kiinteät tarjoukset...Kymmenen vuotta vanhemmile -30% alennus osista ja vähän nuoremmile -20% jos teettää.

http://www.opel.fi/huolto-ja-lisavarust ... ukset.html
VW Passat Variant 2.0Dti -15 , C-Vectra Caravan Z18XER -06 , Ex: Astra G CC Z16XE -03, Ex:G-Astra Caravan Sport-01 Z22SE, Ex:F-Astra Caravan Sport-94/95 C18XEL, Ex:G-Astra Caravan Elegance-02 Z16XE, Ex:F-Astra Caravan -96 X16SZ
1,2sorsa
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 13460
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
Paikkakunta: Keski-pohjanmaa

Re: Opel uutisten varaosatarjoukset?

Viesti Kirjoittaja 1,2sorsa »

Joo esim vanhaan 8v astraan taisi olla jakopää töineen ja osineen 199e +termari jos halutaan :)
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Masi
'Senator'
'Senator'
Viestit: 830
Liittynyt: 26 Kesä 2002, 03:00

Re: Opel uutisten varaosatarjoukset?

Viesti Kirjoittaja Masi »

Iro kirjoitti:Siellä on ihan kiinteät tarjoukset...Kymmenen vuotta vanhemmile -30% alennus osista ja vähän nuoremmile -20% jos teettää.
Mutta jos ei ole itsellä aivan peukalo keskellä kämmentä ja tykkää tehdä itse, niin minkäänlaisia tarjouksia ei enää varaosista ole - harmi. Mutta kuten sanottu onneksi on noita tarvikeliikkeitäkin.

Itselle nämä koslat on myös vähän niin kuin harrastus ja harrastuksista harvoin maksetaan toisille - vai oletteko kuulleet jonkun palkkaavan toisen vaikkapa lenkkeilemään omasta puolestaan...
Masi
'Senator'
'Senator'
Viestit: 830
Liittynyt: 26 Kesä 2002, 03:00

Re: Opel uutisten varaosatarjoukset?

Viesti Kirjoittaja Masi »

Rookeri kirjoitti:Kyllä siellä on siis nuo yllä olevat % alennukset osille yli 10v autoon, teit sit itse tai teetit sillä lenkkeilykaverillas.
Ohessa suora lainaus Opelin tekstistä yli 4 vuotta, mutta alle 10 vuotta vanhan auton omistajalle: Teettäessäsi huollon tai korjaustyön valtuutetulla Opel-huoltokorjaamolla, saat kaikista mekaanisissa korjauksissa käytetyistä Opel-alkuperäisosista 20 % alennuksen suositushinnasta.

Pahoitteluni yleistyksestä tekstissäni. Jokainenhan sitä katsoo omasta näkökulmastaan ja kun omat ajopelit sattuu tuohon alle 10 vuotiaisiin niin mitään varaosa alennuksia ei valitettavasti ole (mikäli siis haluaa ostaa pelkästään osia).

Korjaan välittömästi alkuperäisessä tekstissäni olevan virheen.

PS. En lenkkeile, mutta autoja tulee kyllä rassattua siitäkin edestä.
Masi
'Senator'
'Senator'
Viestit: 830
Liittynyt: 26 Kesä 2002, 03:00

Re: Opel uutisten varaosatarjoukset?

Viesti Kirjoittaja Masi »

Iro kirjoitti:Siellä on ihan kiinteät tarjoukset...Kymmenen vuotta vanhemmile -30% alennus osista ja vähän nuoremmile -20% jos teettää.

http://www.opel.fi/huolto-ja-lisavarust ... ukset.html
Sori Iro en ymmärtänyt heti - se on juurikin noin. Harmittaa vain tuo nuorempien pelkkien osatarjousten puute.
1,2sorsa
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 13460
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
Paikkakunta: Keski-pohjanmaa

Re: Opel uutisten varaosatarjoukset?

Viesti Kirjoittaja 1,2sorsa »

Käyttöauto kokkola
Opel alkuperäiset pyyhkijät 19,90 tai flatblade rungottomat 39,90
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Vastaa Viestiin