Komppaan kyllä tätä, Astra on käytännössä saman kokoinen sisätiloiltaan, ja peräkontti on paljon käyttökelpoisempi. Insignia tuntui koeajon perusteella paremmalta ja hiljaisemmata maantiellä, Astrakin on siis hyvä, mutta Inkku vielä parempi.
Mondeo mk4 dieselin vaihto bensa Insigniaan?
Re: Mondeo mk4 dieselin vaihto bensa Insigniaan?
Astra K ST 1.4T 150hv AT
-
- 'Kadett'
- Viestit: 10
- Liittynyt: 09 Heinä 2018, 21:09
Re: Mondeo mk4 dieselin vaihto bensa Insigniaan?
Itellä reilun kuukauden verran ajoa takana -11 mallisella viistoperällä, tosin dieselimoottorilla. Auton painoon nähden tässä manuaalissa ihan järkevä kulutus, ja olen ymmärtänyt että ainakin tolla 1,4t bensalla voi kanssa manuaalina päästä aika pienellä. Tomaatit ei sitten taas ole kovinkaan taloudellisia nykystandardien mukaan, ei dieselit eikä bensat.
Itellä melkein kaikissa autoissa osuu aika hyvin kun kattoo esim. spritmonitorista ( https://www.spritmonitor.de/en/detail/952466.html ) vastaavien autojen kulutuksen esim. vähintään 30tkm ajomatkalta, niin puolenvälin alle tai pihimpään kolmannekseen on osunut mun ajoilla noi keskikulutukset, joka tapauksessa antaa aika paljon kuvaa jos vaan on semmonen yleisempi malli mihin löytyy paljon vertailutuloksia.
Meillä 2 teinityttöä, ihan hyvin mahtuu takapenkillä olemaan ja kulkemaan, ja on tuolla aikuisia äijiäkin mennyt , mutta en mä tolla mihinkään lappiin 4-5 aikuisen kuormalla lähtis. Takaluukkuun mahtuu ihan kivasti tavaraa, kun esim. tuo farkku on Insigniassa melko pieni, mun mielestä virallisissa litroissa ei ollut paljoakaan farkun hyväksi ja (makuasia) toi hb on paljon linjakkaampi.
Kuten muutkin maininneet, AGR-penkit on tosi hyvät ja yhden pimeän ajon testikerran perusteella niin myös nuo AFL-xenonit vaikuttaa tosi päteviltä.
Radio ja kajarit tässä on aika vaisut (cd400), siinä mielessä ton FL:n uudistettu (?) infotainment -puoli vois olla houkutteleva jos tykkää enemmän musiikkia kuunnella.
Itellä melkein kaikissa autoissa osuu aika hyvin kun kattoo esim. spritmonitorista ( https://www.spritmonitor.de/en/detail/952466.html ) vastaavien autojen kulutuksen esim. vähintään 30tkm ajomatkalta, niin puolenvälin alle tai pihimpään kolmannekseen on osunut mun ajoilla noi keskikulutukset, joka tapauksessa antaa aika paljon kuvaa jos vaan on semmonen yleisempi malli mihin löytyy paljon vertailutuloksia.
Meillä 2 teinityttöä, ihan hyvin mahtuu takapenkillä olemaan ja kulkemaan, ja on tuolla aikuisia äijiäkin mennyt , mutta en mä tolla mihinkään lappiin 4-5 aikuisen kuormalla lähtis. Takaluukkuun mahtuu ihan kivasti tavaraa, kun esim. tuo farkku on Insigniassa melko pieni, mun mielestä virallisissa litroissa ei ollut paljoakaan farkun hyväksi ja (makuasia) toi hb on paljon linjakkaampi.
Kuten muutkin maininneet, AGR-penkit on tosi hyvät ja yhden pimeän ajon testikerran perusteella niin myös nuo AFL-xenonit vaikuttaa tosi päteviltä.
Radio ja kajarit tässä on aika vaisut (cd400), siinä mielessä ton FL:n uudistettu (?) infotainment -puoli vois olla houkutteleva jos tykkää enemmän musiikkia kuunnella.