eroavaisuus todistus calibra 2.0 8v/ v6

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
keku79
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 111
Liittynyt: 30 Joulu 2006, 14:43
Paikkakunta: lappajärvi

eroavaisuus todistus calibra 2.0 8v/ v6

Viesti Kirjoittaja keku79 »

eli turbon laitoin 8 tapin kylkeen ja nyt sitä verrataan sitte v6.. löytyiskö keneltäkään? s.posti keku79@hotmail.com tai puh 0405618977
Avatar
DEAD
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 4060
Liittynyt: 26 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Vuorela

Re: eroavaisuus todistus calibra 2.0 8v/ v6

Viesti Kirjoittaja DEAD »

Melkeinpä pitää omat tilata kun tarvii nykyään paperiin kipon runkonumeron mille lipetti on vailla.
Paljon siinä on paperilla tehoa? Jos vain 150 niin sillon tarvii mitään tehä kun punaraita verokkina mutta silti paperit tarvii. Itelle riitti kun laitto eteen 284mm laikat ja jarrusatulat niille sekä jarru pääsylinteri piti vaihtaa. Jotkut joutunut myös navat vaihtamaan. Mulla jää jossain vaiheessa joutilaaksi 284mm levyt 4x100 jaolla ja niille satulat ebcn paloilla

Mutta tämmönsellä omani leimasin kun oli v6 verokkina. Hiukan tuossa on tosin virheitä.

Kuva
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
keku79
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 111
Liittynyt: 30 Joulu 2006, 14:43
Paikkakunta: lappajärvi

Re: eroavaisuus todistus calibra 2.0 8v/ v6

Viesti Kirjoittaja keku79 »

mistä tuollaisia todistuksia saa tilattua? mulla on 190 pollea teholapussa.. ja sitte pitäis jotaki helvetin varaosanumeroita vielä olla mitä osia oon vaihtanu toho autoon.. vittujen vittu!!
Avatar
DEAD
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 4060
Liittynyt: 26 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Vuorela

Re: eroavaisuus todistus calibra 2.0 8v/ v6

Viesti Kirjoittaja DEAD »

Ainakin viime kesänä vielä sai kun soitti tuossa minun lapun yläreunassa olevaan numeroon tai ei ihan suoraan mennyt mutta sitä kautta yhistelivät oikeaan paikkaan tiedä onko nyt muuttunut psa kaupan myötä.
Järvisen juhani itelle tuon lapun teki ja ihan ilman sen sai. Kannattaa ekaksi tuo lappu ottaa ja alkaa sitten miettimään mitä tehä lähinnä tarviiko navat vaihtaa jolloin menee myös takaata jarrut uusiksi. Itselle riitti ihan vain kauppakirja mistä kopasta osat otin ja noista jarrulevyistä oli sitten ostokuitti josta näki halkaisijan.
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Avatar
Arg!
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1574
Liittynyt: 08 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Savonmua

Re: eroavaisuus todistus calibra 2.0 8v/ v6

Viesti Kirjoittaja Arg! »

Serkulle tehtiin Astra f tekniikan vaihto 75-100 heppaseksi niin katsurille piti olla vielä sellainen lappu lisäksi missä oli luettelo vaihdetuista osista.
GSI-The Real Thing & ST wagon
Vastaa Viestiin