Astra farmari ostoslistalla

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
wallander
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 23
Liittynyt: 15 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja wallander »

Olen katsellut farkku astraa seuraavaksi ajopeliksi, mutta sellaisen jo omistavilta / kokeneilta kyselisin mallin "ylläreistä"... -Mitä kohteita käytetystä 92...94 caravanista kannattaa tarkistaa. Takaluukku, takakulmat, tekniikka? -kiitos jo etukäteen!
GAstra
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 215
Liittynyt: 01 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja GAstra »

No just ainakin takakaaret (se takaoven ja takarenkaan väli erittäin huolella) ja takakontti kannattaa varmistaa ettei ole alkanut kukkaa pukkaamaan. Ja kannattaa tarkistaa ettei kaaria ole "fiksattu". Itse ostin 92 astran talvella ja kevään tullessa takakaaret suoraan sanottuna tipahtivat kenttään... oli fixattu, eikä päällepäin huomannut mitään.. Ole siis tarkkana. Myös koneesta kannattaa katsella ettei öljypohja ole kovin öljyinen -> öljy vuoto. Myös koneen huohottaminen kannattaa tsekata. Ei muutakun onnea auton metsästykseen! :/
--
GAstra
wallander
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 23
Liittynyt: 15 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja wallander »

Kiitos vinkeistä! Tuntuu lohduttavalta, ettei vikalista -ainakaa toistaiseks- oo ton pidempi :smile: Ja sitte vaa kauppaan ja meisseli kauniiseen käteen
astraevo
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 144
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja astraevo »

Takakaaret on syytä katsastaa.. jos turvottaa niin ei välttämättä kannata ostaa.
Yleensä myös takaluukku hieman kukkii keväisin eli siitä takaluukun avauspanelin kulmista. Sitten etuovien ikkunantiivisteen reunat saattavat olla ruosteessa jo 1997 malleissa.
Ja jos olet jo ostanut niin puhdistas hiekat bensantankinluukun sisällä olevan kumin alta ! kaikki hiekka kerääntyy sinne, taka renkas lennättää paskat sinne ylös ! Itse puhdistin juuri eilen ja vuodessa oli tullut kaksi kourallista paskaa.
Vastaa Viestiin