A vectra diamond

Keskustelua Opeleista
Avatar
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2003
Liittynyt: 03 Touko 2004, 03:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

On 2004-08-20 20:39, ata wrote:
On 2004-08-20 19:44, Lallevihtinen wrote:
Tuolla on hyvää varuste tietoa + varustelista: http://www.ajovalo.net/Mallit/Opel_Vectra_88.htm
Aika paljon hyvää tietoa tuolla sivulla, mitä nyt olivat taulukost unohtaneet kokonaan erään mallin... nimittäin GT 16V:n (jossa on siis varuste-eroja hieman GT:seen, kyseessä ei ole sama malli edes Opelin alkuperäisten esitteiden mukaan...) Ja toisekseen näköjään se sivulla oleva GT 16V:n esitekuva on napattu mun kotisivulta, koska siinä näkyy samat mun tekemät virheet 2-osaisesta yhdistetyssä kuvassa... :smile: Ja silti on unohdettu se GT 16V-malli varustetaulukosta... pieniä virheitä oli siellä muitakin, mutta ihan kunnoitettava teko tehdä tuollainen sivusto.
Ottanu sun sivuilta kuvan, oho. Siä on myös muihin autoihin vastaavanlaisia mm. astraan joka on mielestäni pitäny paikkaansa.
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ata »

On 2004-08-20 22:34, Lallevihtinen wrote:
Ottanu sun sivuilta kuvan, oho. Siä on myös muihin autoihin vastaavanlaisia mm. astraan joka on mielestäni pitäny paikkaansa.
Juu, niin on. Siksihän tuossa mainitsin, että hienon sivuston on tehnyt (katsoin kyllä niitä muitakin sivuja, siellähän on paljon muutakin kuin nuo "keski-ikäisten" autojen sivut. Silti siitä Vectra-sivusta puuttuu tuo GT 16V-malli, kun kaikki muut taitaa olla siinä lueteltuna, siitä vain mainitsin, ei tarvitse käsittää väärin. Ihmettelin siis vain, että jos on selkeästi nähnyt minunkin Vectra-sivun (jos on siis Opelin mainoskuvankin kyseisestä mallista sieltä löytänyt), niin silti on jäänyt tuo malli pois tekstistä ja taulukoista. Eihän mulla siihen valokuvaan mitään copyrightiä ole, Vectran esitteestä sen olen skannannut, eli en sitä siinä tarkoittanut.
Avatar
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2003
Liittynyt: 03 Touko 2004, 03:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

Siis en tarkottanu tota oho kommenttia mitenkään pahalla vaan ihmettelin että ovat sen yksityisen sivulta menneet ottaan.
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ata »

Tuo ajovalohan on myös ihan yksityisen ihmisen harrastuksena tekemä sivu, vaikka sitä voisi luulla jonkun firman tekemäksi sivuksi. Olen minäkin omalle Vectra-sivulle napsinut kuvia ties miltä saiteilta silloin 1997... :smile:
maraukk0
OCF Member 2021
Viestit: 184
Liittynyt: 31 Touko 2016, 14:05
Paikkakunta: Kajaani

Re: A vectra diamond

Viesti Kirjoittaja maraukk0 »

Nostetaas vanhaa topiccia. Minkähän verran on tehty viistoperänä diamondeja? Vanhemmilla oli joskus 10 vuotta sitten moinen kulkine. Ei oo sittemmin semmosia missään juuri näkyny.
TURBO-URBO
'Senator'
'Senator'
Viestit: 448
Liittynyt: 25 Joulu 2011, 13:42
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

Re:

Viesti Kirjoittaja TURBO-URBO »

ata kirjoitti:Sarkastinen vastaus: Se on auto.

Asiallinen vastaus: Vuonna 1992 myyty versio Vectra A1:stä, jossa perusmalliin oli lisätty hieman ylimääräisiä varusteita ennen facelift-mallin markkinoille tuloa. Tällä yritettiin siis parantaa "vanhan" mallin myyntiä. Periaatteessa Diamond on sama kuin 2.0i GL, muutamilla lisävarusteilla lisättynä (en tosin osaa sanoa, onko siinä oikeasti muuta lisää kuin erilaiset listat ja merkit kyljissä...). Sellainen ero tosin oli, että Diamondia ei saanut kuin 2.0i C20NE-moottorilla.

http://www.iki.fi/ata/vectra/

Mulla on 2.0l.8v ne , 87 tehty 88 Ruotsista tuotu Suomeen ei mitään hienoutta niin karvalakki kun vaa voi olla ja ei oo takavolobpanelia ei mitään hyvä että keskuslukko on ja ohjaustehostin ja penkinlämmitimet
Vastaa Viestiin