Firgesin Corsa...
Eikös tuo olis mahdollinen vieläkin ei tosin noilla tehoilla mutta kuitenkin. Tuo Corsahan on kai papereiden mukaan 1,6.
Joten lohkoksi 16sh ja kansi 16V Kadetista
sitten ei muuta kuin penkkiin ja tehoa enintään 120 hv. Penkityksen jälkeen kone auki ja puristukset alas(eikös siinä ne oo jotain 6,5)niin katsastus paineillakin saatais jo mukavasti lisätehoa. Täytyy vain muistaa että tämä kikkailu on LAITONTA!!
Joten lohkoksi 16sh ja kansi 16V Kadetista
sitten ei muuta kuin penkkiin ja tehoa enintään 120 hv. Penkityksen jälkeen kone auki ja puristukset alas(eikös siinä ne oo jotain 6,5)niin katsastus paineillakin saatais jo mukavasti lisätehoa. Täytyy vain muistaa että tämä kikkailu on LAITONTA!!
Oon kuullu että siinä tosiaan ois "papereissa 1.6lohko" mutta todellisuudessa 2.0...en sitte tiiä korjatkaa jos oon väärässä, kiinnostas tietää.On 2002-04-10 11:47, Jani wrote:
Tuo Corsahan on kai papereiden mukaan 1,6.
Joten lohkoksi 16sh ja kansi 16V Kadetista
sitten ei muuta kuin penkkiin ja tehoa enintään 120 hv.
Tuossa on vähän videoo josta voi tarkastella, että tapahtuuko siellä mitään..
http://www.jarru.com/slystuff/firges/firges_videos.htm
http://www.jarru.com/slystuff/firges/firges_videos.htm
Jepu DivX:n latailu netistä auttoi (ww.divx.com)
Videoiden perusteella ei Corsa kylläkään kulkenut yhtään mihinkään. Jumalaton lagi ja ahdon viimein noustessa pito tiessään. Renkaissa ja muussa pitopuolessa lienee vielä paljon paranneltavaa...
Erhomäen Sepon B-kadetti lähti videoissa todella nätisti viivalta, luonnollisesti.. sillä laite onkin rakenneltu kiihdytyskäyttöön.
Videoiden perusteella ei Corsa kylläkään kulkenut yhtään mihinkään. Jumalaton lagi ja ahdon viimein noustessa pito tiessään. Renkaissa ja muussa pitopuolessa lienee vielä paljon paranneltavaa...
Erhomäen Sepon B-kadetti lähti videoissa todella nätisti viivalta, luonnollisesti.. sillä laite onkin rakenneltu kiihdytyskäyttöön.
Kyllähän se vehje kulkisi kuin raivopäinen eläin, jos siinä olisi lisää vetäviä pyöriä ja F-1 laatikko, jolla kierrokset pysyisivät vetoalueella. Vakiolaatikolla meno on vähän vaikean tuntuista ainakin videolla.
Muistaakseni jossain on lukenut, että siinä laitteessa käytetään jotain ohjelmoitavaa moottorin ohjausta ja niissä on melkein järjestään mahdollisuus ohjata ahtoa ohjelmallisesti. Tuo ei vain silti auta, koska perusasiat voiman siirtämiseksi liikkeeksi normaalinopeukseilla on niin perseellään. Sutii oy:n kannattaisi yrittää ostaa laite mainosautoksi. Sopisi niin hyvin yrityksen nimen kanssa yhteen.
<font size=-1>[ This Message was edited by: turbobliz on 2002-04-21 09:02 ]</font>
Muistaakseni jossain on lukenut, että siinä laitteessa käytetään jotain ohjelmoitavaa moottorin ohjausta ja niissä on melkein järjestään mahdollisuus ohjata ahtoa ohjelmallisesti. Tuo ei vain silti auta, koska perusasiat voiman siirtämiseksi liikkeeksi normaalinopeukseilla on niin perseellään. Sutii oy:n kannattaisi yrittää ostaa laite mainosautoksi. Sopisi niin hyvin yrityksen nimen kanssa yhteen.
<font size=-1>[ This Message was edited by: turbobliz on 2002-04-21 09:02 ]</font>