2.8t V6 viritys
kellotus...
koettakaahan kellottaa tuo toonattu 2.8T esim.
80-120 km/h
Vectra C 2.0T + ppc stage 1:llä meni aikaan 4.5s
toisaalta sehän on painavampi veccu kuin 2.0T...
ei sen puoleen vaikkei enää olekaan tuota 2.0T:tä...saatikka siihen vasta ilmestynyttä
bsr:n stage 3:sta...niin lupaan härnätä ja ohittaa teitä Kouvola-Kuusankoski valoissa
toonatulla dieselillä heh heh
t.K
80-120 km/h
Vectra C 2.0T + ppc stage 1:llä meni aikaan 4.5s
toisaalta sehän on painavampi veccu kuin 2.0T...
ei sen puoleen vaikkei enää olekaan tuota 2.0T:tä...saatikka siihen vasta ilmestynyttä
bsr:n stage 3:sta...niin lupaan härnätä ja ohittaa teitä Kouvola-Kuusankoski valoissa
toonatulla dieselillä heh heh
t.K
Re: kellotus...
paapaa33 kirjoitti:koettakaahan kellottaa tuo toonattu 2.8T esim.
80-120 km/h
Vectra C 2.0T + ppc stage 1:llä meni aikaan 4.5s
toisaalta sehän on painavampi veccu kuin 2.0T...
Suoraan DocPowerin sivulta poimittuna tuo kyseinen 80-120 km/h pitäisi mennä 4.2s. Mielenkiintoista olisi toki tietää pitääkö tuo oikeasti paikkansa.
-clip-
Vakiona tehtaan ilmoituksen mukaan 230hp ja 330Nm, PPC STEG 1 ohjelmalla ja 98 bensalla 285hp (+55hp) ja 480Nm (+130Nm). Ajotuloksia PPC 2:sen, STEG 1 softalla ja 98 bensalla: 80-120km/h 3:sella vakiona 5.3s ja BSR=4.2s (-22%). 80-140km/h 4:sella vakiona 10.8s ja BSR=7.9s (-27%). 100-150km/h 4:sella vakiona 9.4s ja BSR=7.1s (-25%).
-clip-
Omasta mielestäni auto kiihtyy hyvin ilmankin tehonlisäystä, mutta jos nykyisestä on mahdollista nipistää 22% pois... Niin kovasti kiinnostaa.
-Atte
Re: kellotus...
Uskoisin näin että suurinpiirtein pitää paikkaansa. Menin tommosta 2.8t vastaan ihan tasoissa 60-140km/h ja oma kosla menee noin ton 80-120 välin noin 4.2. En tosin varma ole että olis lastutettu se veccu, mutta olis mun pitäny edelle päästä jos olis vakio ollu.attek kirjoitti:paapaa33 kirjoitti:koettakaahan kellottaa tuo toonattu 2.8T esim.
80-120 km/h
Vectra C 2.0T + ppc stage 1:llä meni aikaan 4.5s
toisaalta sehän on painavampi veccu kuin 2.0T...
Suoraan DocPowerin sivulta poimittuna tuo kyseinen 80-120 km/h pitäisi mennä 4.2s. Mielenkiintoista olisi toki tietää pitääkö tuo oikeasti paikkansa.
Omasta mielestäni auto kiihtyy hyvin ilmankin tehonlisäystä, mutta jos nykyisestä on mahdollista nipistää 22% pois... Niin kovasti kiinnostaa.
-Atte
ex. Astra G -01 3d 2.0 turbo
Honda S2000 -03
Honda S2000 -03
Re: jep
Oletkos kulutusta seurannut?wegeljeff kirjoitti:Noniin. Kiinni on ja kivasti liikahtaa
Ja miellyttävämpi on normaaliajossakin kun opelin oma kökkösofta....
Ainakin eräässä samalla moottorilla olevassa ruotsalaisen valmistajan autossa kulutus nousi aika kivasti virilastulla...
Re: jep
tuo kans kiinnostais tietää, jos tommosen 2.8t:n leluksi hankkisi.h04x_w1z4rd kirjoitti:Oletkos kulutusta seurannut?wegeljeff kirjoitti:Noniin. Kiinni on ja kivasti liikahtaa
Ja miellyttävämpi on normaaliajossakin kun opelin oma kökkösofta....
Ainakin eräässä samalla moottorilla olevassa ruotsalaisen valmistajan autossa kulutus nousi aika kivasti virilastulla...
astrassa kyllä kulutus tippui softan vaihdon jälkeen.. (dsl)
Astra-H wagon turpo riissel ~138kW
Eiköhän yksi syy kulutuksen nousuun ole että pitäähän virityksen jälkeen antaa happea. Tuskimpa normi ajossa kauheita nousee. Jos oikein taloudellista haluaa ni sitten ei kannata viritellä.
Petri on varmaan seuraillut kulutusta kun duunin puolesta ajaa aika reilusti. Pääsiäisenä Helsinki-Lahti välillä taisi kulutus olla aika reilu.
Petri on varmaan seuraillut kulutusta kun duunin puolesta ajaa aika reilusti. Pääsiäisenä Helsinki-Lahti välillä taisi kulutus olla aika reilu.
Niin, tai ylipäätänsä hankkia 2.8T VectraaMiksu. kirjoitti: Jos oikein taloudellista haluaa ni sitten ei kannata viritellä.
Mielenkiintoiset lukemat tuolla lastulla . Täytyy selvittää tuo takuuasia. Ei viitsisi tuota kahden vuoden takuuta riskeerata. Siis Metro-Autoon soittamaan lähtee hän.
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Tämmöiset topicit pitäisi kieltää lailla, ne aiheuttavat kroonista autokuumetta!
On tässä himottanut jo hetken aikaa tuollainen 2.8T-koneella oleva Vectra.... Jokohan sitä raskisi tuon laiskan maatalouskoneen laittaa vaihtoon?... Vai yrittäisikö elvyttää sitä uudella ohjelmalla?
On tässä himottanut jo hetken aikaa tuollainen 2.8T-koneella oleva Vectra.... Jokohan sitä raskisi tuon laiskan maatalouskoneen laittaa vaihtoon?... Vai yrittäisikö elvyttää sitä uudella ohjelmalla?
Nykyään jotain ihan muuta...
EX: Opel Vectra Wagon 1.9 CDTI
EX: Opel Vectra Wagon 1.9 CDTI
Niin. Minunkin PITI ostaa JÄRKEVÄ käyttöauto ja ensisijaisena kohteena oli C-Vectra 1.9 tai 3.0 CDTI. Kuinkas sitten kävikään, kaukana järkevästä käyttöautostaHepokatti kirjoitti:Tämmöiset topicit pitäisi kieltää lailla, ne aiheuttavat kroonista autokuumetta!
On tässä himottanut jo hetken aikaa tuollainen 2.8T-koneella oleva Vectra.... Jokohan sitä raskisi tuon laiskan maatalouskoneen laittaa vaihtoon?... Vai yrittäisikö elvyttää sitä uudella ohjelmalla?
Tosin tämä 2.8T oli vaimon valinta, minkäs siinä sitten teet.. Eihän siinä meidän isiä tarvinnut kauheasti lämmittää
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Opel Manta B 2.4 "i400"