Sivu 38/45

Re: 2.8t V6 viritys

Lähetetty: 05 Joulu 2017, 11:05
Kirjoittaja cGv
Juutas kirjoitti:EDS tarkoitin... mikähän aivopieru kävi kirjoittaessa...
Eli Mika Lampinen(kö) myy/asentaa custom lastuja? Joku sano että alle 300€ olis ollu...
Tää kiinnostaas itteäkin, tulossa putkistoa ja cooleria niin vois softaakin päivittää samalla..

Re: 2.8t V6 viritys

Lähetetty: 05 Joulu 2017, 18:58
Kirjoittaja vectraTBO
opelvisio kirjoitti:
Juutas kirjoitti:Tässä nyt tätä lastutusta miettinyt niin kannattaako EBS lastu 285hp vai Lampisen Mikalta kysyä? EBS ainakin hitokseen kalliimpi ...?
Kone siis Z28NE? (Rekisteriotteessa NEL mut car pass ja runkonumerosta NET. 2006 vm ni en enää tiiä...)
Tarkoitatko siis EDS:n vai BSR:n lastua? EBS ei ainakaan mulle sano mitään. Noi valmiit softat tuppaa syömään tulppia ja puolia (koputtaa puuta), suosittelen custom softaa.
Mulla ollut BSR softa Vectrassa 2015 vuodesta eikä ole mennyt yhtään tulppaa tai puolaa. Yhden moottorin auto on kyllä syönyt mutta tuskin johtuu softasta :D

BSR:ssä on se hyvä puoli että auton saa tarvittaessa takas vakioksi esim vianhaku tilanteessa toisin kuin customsoftan.

Re: 2.8t V6 viritys

Lähetetty: 05 Joulu 2017, 22:26
Kirjoittaja opelvisio
Rookeri kirjoitti:Meinasiks Taneli alkaa pärjäämään? :wink: :lollis:
Seuraavaks uutta sliksiä ja tehokkaampaa jarrua niin pärjää kelillä kuin kelillä 8)
vectraTBO kirjoitti:
opelvisio kirjoitti:
Juutas kirjoitti:Tässä nyt tätä lastutusta miettinyt niin kannattaako EBS lastu 285hp vai Lampisen Mikalta kysyä? EBS ainakin hitokseen kalliimpi ...?
Kone siis Z28NE? (Rekisteriotteessa NEL mut car pass ja runkonumerosta NET. 2006 vm ni en enää tiiä...)
Tarkoitatko siis EDS:n vai BSR:n lastua? EBS ei ainakaan mulle sano mitään. Noi valmiit softat tuppaa syömään tulppia ja puolia (koputtaa puuta), suosittelen custom softaa.
Mulla ollut BSR softa Vectrassa 2015 vuodesta eikä ole mennyt yhtään tulppaa tai puolaa. Yhden moottorin auto on kyllä syönyt mutta tuskin johtuu softasta :D

BSR:ssä on se hyvä puoli että auton saa tarvittaessa takas vakioksi esim vianhaku tilanteessa toisin kuin customsoftan.
Siks koputtelinkin puuta, mutta lähes poikkeuksetta menee vaihtoon. Sä oot nyt se poikkeus :lol:

Re: 2.8t V6 viritys

Lähetetty: 06 Joulu 2017, 11:34
Kirjoittaja vectraTBO
Yleensä puolat menee vanhuuttaan vaihtoon ainakin siinä vaiheessa kun tehoja nostetaan joten tuskin aina johtuu softasta. Mulla on myös vakio kärkiväli orkkistulpissa vaikka moni sanoo että täytyy pienentää jos laittaa softaa.

Mun ekassa Z20NETissä mulla oli aikanaan myös BSR softa eikä siinäkään mennyt yhtään puolaa tai tulppaa. Toisessa Z20NETissä kyykkäs kaikki puolat vanhuuttaan kun karg laittoi softan autoon, puolien uusimisen jälkeen ei ongelmia.

Eli en yleistäis että valmissoftat ei toimi. Toki on myös sellaisia softia jotka ei toimi ollenkaan eli täytyy tietää mitä autoon laittaa.

Re: 2.8t V6 viritys

Lähetetty: 06 Joulu 2017, 12:10
Kirjoittaja irYobYetaMis
Tässä miettimässä jos ite ostasin tuo bsr stage1....

Re: 2.8t V6 viritys

Lähetetty: 06 Joulu 2017, 13:49
Kirjoittaja vectraTBO
Ruotsissa on vieläkin toi -20% kampanja käynnissä BSR:llä. Tosin tuotteen pitää maksaa normaalisti vähintään 5990kruunua eli Vectraan alea ei saa mutta ei se normihintakaan paha ole.

Re: 2.8t V6 viritys

Lähetetty: 06 Joulu 2017, 14:54
Kirjoittaja Jupeteus
EDS tarjoo 25% joulualea näköjään. Ja sekin hyvä puoli on että jos laitat rautaa stage 1 eteenpäin niin softasta ei tarvi maksaa . Jos tietysti rauta matsaa softan kanssa.

Re: 2.8t V6 viritys

Lähetetty: 11 Joulu 2017, 02:52
Kirjoittaja Juutas
Custom softa teki alas ja keskelle kunnolla voimaa. Automaatti vaan vinguttaa punarajalla ja turbo ei enää siellä juuri potki. Mut aina kun menee uus pykälä pesään niin potkasee kunnolla. 5000 ja alkaa hyrrä käydä pieneks... Ja luistonesto ei edes yritä pysyä pienillä vaihteilla enää tulla päälle kun survoo menemään. Kaiken kaikkiaan enemmän kuin tyytyväinen.

Re: 2.8t V6 viritys

Lähetetty: 11 Joulu 2017, 22:02
Kirjoittaja vectraTBO
Perussettiä muuten vakiossa 2.8 moottorissa. Ahdin on jo tehtaalta valmiiksi pieni. Vakio 2.8+stage1 on just hyvä setti trailerin vetoon :D

Re: 2.8t V6 viritys

Lähetetty: 13 Joulu 2017, 00:48
Kirjoittaja Juutas
Joo automaattiin sopivat tehot. Ja emäntäkin vielä pysyy tiellä.

Re: 2.8t V6 viritys

Lähetetty: 18 Joulu 2017, 13:13
Kirjoittaja Juutas
Tyhmä kysymys mutta mistä olette ottaneet ahtopainemittarille paineet? Kaikki mitä kokeillu ollut joko koko ajan alipainetta tai ei tapahdu mitään. Eli voisiko joku vaikka ottaa kuvan. Vai joutuuko poraamaan lähdön kaasuläpän jälkeen suoraan imusarjaan?
Kone Z28NEx.

Re: 2.8t V6 viritys

Lähetetty: 19 Joulu 2017, 17:57
Kirjoittaja opelvisio
Juutas kirjoitti:Tyhmä kysymys mutta mistä olette ottaneet ahtopainemittarille paineet? Kaikki mitä kokeillu ollut joko koko ajan alipainetta tai ei tapahdu mitään. Eli voisiko joku vaikka ottaa kuvan. Vai joutuuko poraamaan lähdön kaasuläpän jälkeen suoraan imusarjaan?
Kone Z28NEx.
Saitko viriteltyä? Voisin liittää saman kuvan tänne kuin facen puolelle niin pysyis tallessa

Re: 2.8t V6 viritys

Lähetetty: 19 Joulu 2017, 19:40
Kirjoittaja Juutas
Meni takaiskun kanta poikki. Huomenna uudet letkut ni katotaan. Pistä vaan kuva!

Re: 2.8t V6 viritys

Lähetetty: 06 Tammi 2018, 11:04
Kirjoittaja opelvisio
Eihän siinä mennytkään kuin pari viikkoa, mutta tässä kuva:
Kuva

Ahtopainemittarille siis lähtö, letkut löytyy imusarjan takaa

Re: 2.8t V6 viritys

Lähetetty: 13 Tammi 2018, 10:14
Kirjoittaja opelvisio
Jos joku tarvitsee halvalla 6kpl tarvikepuolapaketin niin jenkeistä saa: https://www.ebay.de/itm/UF375-6PCS-Igni ... SwdJ9aQujs

edit: korjasin tarvikepuolaksi, kävi lukihärö :lol: