C20NE/C20GET Turbo Viritys
Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys
Eti jostain garretin t4 riittää maltillisiin tehonlisäyksiin
Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys
On jo ylilyönti. T25/T03 riittää.
Mulla olis uusi KKK K16 pikkuturbo. Peräisin 4,2L 177hv diiselistä.
Mulla olis uusi KKK K16 pikkuturbo. Peräisin 4,2L 177hv diiselistä.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys
Kyllä se kaks litrainen herää henkiin 03carretilla jo kummasti itellä oli jäärata auto 2litrasen oohooceellä ja ahtoja 0,7 niin jäällä 2vaihteella piikkirenkailla potki tyhjää ja bensalla ajettiin ja vakio pahvilla ja oli mukava ajella puuhakilvillä maantielläkin 2500kierrosta koneessa ja 0,7bar painetta jo sillon
Kadett B 1.9 -70 . Volvo V70 -08
- Paska Omena
- OCF Member 2024
- Viestit: 3301
- Liittynyt: 13 Kesä 2010, 01:02
- Paikkakunta: Vaasa
Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys
Mistään en mitään tiedä, mutta jos noita pikkupotkureita löytyy kaksi ja kokeilumielellä kun on liikkeellä niin miksei tekis saman tuplaturboa? Toki yksi isompi olis fiksumpi, mutta jos sen joutuu ostamaan...
Ihan vaan sillä, että jos kerran on mahdollisuus kokeilla niin olishan se hauska nähdä mitä siitä tulee. Varsinkin jos hinnaksi tulee lähinnä oma työ.
Ihan vaan sillä, että jos kerran on mahdollisuus kokeilla niin olishan se hauska nähdä mitä siitä tulee. Varsinkin jos hinnaksi tulee lähinnä oma työ.
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys
Mietin tässä vaan että just tuplaturbonahan ei ne pakopaineetkaa nyt niin taida olla kauhee ongelma vai?
Vähä ehkä myöhässä osallistun keskusteluun muttamutta..
Vähä ehkä myöhässä osallistun keskusteluun muttamutta..
Nykyiset. Omega B1 2.5 V6 aut., BMW 525 e34, M20B25 tuleva turbo
ex. Ford Transit, Omega sekasikiö B2 2,5TD, VW Passat V6 30v 4Motion, Omega 8v, Saab 9000 2.0Turbo, Vectra A 2.0 16v, Omega 2.2DTI elegance, Omega 2.0DTI, BMW 525i m20b25
ex. Ford Transit, Omega sekasikiö B2 2,5TD, VW Passat V6 30v 4Motion, Omega 8v, Saab 9000 2.0Turbo, Vectra A 2.0 16v, Omega 2.2DTI elegance, Omega 2.0DTI, BMW 525i m20b25
Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys
Kyllä se kakslitraisen vakio alakerta bensalla ainakin 0,6 ahdot kestää, pitää koittaa jossain vaiheessa tiukata.
https://youtu.be/RAG6QzSWxt0
https://youtu.be/RAG6QzSWxt0
Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys
1bar on aika lailla vakion kipuraja. Itellä 0,7 bar ja kolmas kesä lähtee ny putkeen niillä. Ja on saanu monoa paljon.Repro kirjoitti:Kyllä se kakslitraisen vakio alakerta bensalla ainakin 0,6 ahdot kestää, pitää koittaa jossain vaiheessa tiukata.
https://youtu.be/RAG6QzSWxt0
Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys
Otetaas puheet takas, endoskoopilla tiirailtuna nelosen männän päällys melko märkä.
Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys
Ajelin ite vakio 300tkm koneella 1bar paineilla 10tkm liekkirengas halkesi nelosen vesikanavaan ja koneremontin jälkeen tiputin paineet 0.8bar ajellut 30tkm ilman mitään ongelmia tehot mitattu vaan virtualdynolla
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Calibra A 2.0 16v Turbo 4x4 -90
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys
Minkälainen ahdin siellä ilmaa pumppaa?madi kirjoitti:Ajelin ite vakio 300tkm koneella 1bar paineilla 10tkm liekkirengas halkesi nelosen vesikanavaan ja koneremontin jälkeen tiputin paineet 0.8bar ajellut 30tkm ilman mitään ongelmia tehot mitattu vaan virtualdynolla
Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys
Mitsubishin TE05-12B näitä o ollu saabeissa
Voin kyllä myydä koko koneenki pakettina ilman megasquirttia säädöt saat mukaan millä on pelannut jo sen 40tkm
Remontinkin oon tehnyt silloin n.30tkm sitten vaihdoin kaikki alakerran osat yms...
Voin kyllä myydä koko koneenki pakettina ilman megasquirttia säädöt saat mukaan millä on pelannut jo sen 40tkm
Remontinkin oon tehnyt silloin n.30tkm sitten vaihdoin kaikki alakerran osat yms...
Calibra A 2.0 16v Turbo 4x4 -90
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys
No voi hitsi, vähän tuli myöhässä tuo tarjous nyt.
Itsellä Mitsubishi TD05HR16G (muistaakseni) eli EVO 9/10:stä lähtöisin oleva.
Itsellä Mitsubishi TD05HR16G (muistaakseni) eli EVO 9/10:stä lähtöisin oleva.
Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys
Millaisilla muutoksilla saadaan xe kampiakseli ne lohkoon?
Turbo kalibran männät ja kanget
Turbo kalibran männät ja kanget
- kolkoti
- OCF Member 2024
- Viestit: 686
- Liittynyt: 21 Maalis 2009, 10:27
- Paikkakunta: Valkeakoski/Urjala
Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys
Laittamalla paikoilleen ja kiristämällä runkolaakeripukitmantamane kirjoitti:Millaisilla muutoksilla saadaan xe kampiakseli ne lohkoon?
Turbo kalibran männät ja kanget
Vauhtipyörän tarvii ´8 pulttisella kiinnityksellä olevan ja ohc:n hihnapyörä ei käy akselin päähän.
Kadett D Caravan 16V
Vectra Turbo 4x4
Vectra Turbo 4x4
Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys
Joo xe vauhtipyörä tulee.
Mistä saisi hyvän kytkimen ja asetelman turbokäyttöön xe vauhtipyörälle ja pikku getragin väliin.
Mistä saisi hyvän kytkimen ja asetelman turbokäyttöön xe vauhtipyörälle ja pikku getragin väliin.