1.2s koneen "viritys"... Halvalla olis tarkotus te
No niimpä! Sillä ajattelinki tuota kysellä Mites toi jarrutehostaja? jos ottaa jostain muusta samaikäsestä opelista ton tehostajan ni mitä muutoksia sille joutuu tekeen? Ja sopiiko tuohon vecculin 236 jäädytetyt levyt ja samasta autosta satulat?Juho M-P kirjoitti:Eikös tässä oltu pienellä budjetilla liikkeellä...
Vectran levyt ja satulat sopii heittämällä. 256 milliset sopii myös yhtä helposti.
En ole tuota jarrutehostinmuutosta itse tehnyt niin en suoraan osaa sanoa mitä se vaatii, mutta ei se mikään vaativa juttu ole. Corsan oma 8" tehostaja on kiinni rintapellissä pienellä korokejalalla, ja muista Opeleista ei sitä jalkaa siihen saa eli muun mallisen 8" tehostajan joutuu värkkäämään suoraan rintapeltiin kiinni. Tallissa moinen olisikin, mutta en ole koskaan sitä tullut Corsaan sovittaneeksi kun on se gessimallinenkin käytettävissä. Pientä korvausta vastaan voin siitä tavallisesta luopuakin..
Niiden vakaajien ja reaktiotankojen hinnat selviää tosiaan helpoiten kun soittaa sinne takomolle suoraan. Etuvakaajan kiinnityspannat kannattaa käydä merkkiliikkeestä tilaamassa valmiiksi ennen kuin vakaajia lähtee teettämään niin voi nekin antaa mukaan malliksi. GSi:ssä ne pannat on vähän isommat kuin pienemmissä.
Aika isolta projektilta tuo kuulostaa siihen nähden että alkuun piti niin kovin halvalla päästä
En ole tuota jarrutehostinmuutosta itse tehnyt niin en suoraan osaa sanoa mitä se vaatii, mutta ei se mikään vaativa juttu ole. Corsan oma 8" tehostaja on kiinni rintapellissä pienellä korokejalalla, ja muista Opeleista ei sitä jalkaa siihen saa eli muun mallisen 8" tehostajan joutuu värkkäämään suoraan rintapeltiin kiinni. Tallissa moinen olisikin, mutta en ole koskaan sitä tullut Corsaan sovittaneeksi kun on se gessimallinenkin käytettävissä. Pientä korvausta vastaan voin siitä tavallisesta luopuakin..
Niiden vakaajien ja reaktiotankojen hinnat selviää tosiaan helpoiten kun soittaa sinne takomolle suoraan. Etuvakaajan kiinnityspannat kannattaa käydä merkkiliikkeestä tilaamassa valmiiksi ennen kuin vakaajia lähtee teettämään niin voi nekin antaa mukaan malliksi. GSi:ssä ne pannat on vähän isommat kuin pienemmissä.
Aika isolta projektilta tuo kuulostaa siihen nähden että alkuun piti niin kovin halvalla päästä
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Koneen käväsin hakemassa ja ihan hyvältä noin ulkoisesti tuo vaikuttaa:) No eikös nuo reaktio ja vakaajatangot ole helpompi mennä ruuvaan irti gsi corsasta tai jostain muusta mallista!? Ja ne laittaa... koska tota ei ole tarkoitus ihan hetkessä rakentaa niin on aikaa hakee niitä, ja kun tosiaan siitä ei taidakkaan niin halpa projekti tulla niin sen takia täytyy hieman venyttää... ens kevääseen Mistä muuten gsi corsan laatikon tunnistaa? kun se kaveri puhu että siinä saattaa olla gsi:n laatikko, ei se ollu itekkä varma kun oli ostanu ja sit suunnitelmat muuttunu
GSi Corsastahan ne saa, jos satut jostain sellaiset löytämään. Hintaa niillä lienee saman verran kuin teetetyilläkin (ainakin uutena), muistelisin että muutama sata euroa.citystar kirjoitti:No eikös nuo reaktio ja vakaajatangot ole helpompi mennä ruuvaan irti gsi corsasta tai jostain muusta mallista!?
-
- 'Kapitän'
- Viestit: 62
- Liittynyt: 05 Marras 2003, 02:00
- Paikkakunta: Kokkola
Keppi kannattaa uusia, mutta pakko ei ole. Kepissä on rajotin, joka estää sitä menemästä liikaa oikealle. Tämä rajotin vain sahataan pois ja vanhaa keppiä voi käyttää 5-v laatikon kanssa. Vaihdekepin tuntuma 5-vaihteelle laitettaessa on tuommoisella kepillä hyvin epämääräinen ja vaatii rauhallisia otteita. Itsellä meni monta kuukautta, että opin käyttämään modattua keppiä ilman ongelmia.citystar kirjoitti:Mites tuon pakkilukolliset 5v laatikon kanssa käy kun jos sen laittaa tohon corsaan!!? Meneekö vaihdekeppikin uusiks?