1.2s koneen "viritys"... Halvalla olis tarkotus te
Pakovastushan pitäis saada mahdollisimman pieneks, jos et tiennyt... Isosta putkesta ei ole muuta haittaa kun kovat äänet!!! Pakokaasuthan pääsee helpommin pois isomman putkiston kautta ja se auttaa taas siihen että niitä vanhoja kaasuja ei sinne jää pyörimään vaan että uus kierros olis mahdollisimman puhdas Hyvin tehty pakosarja ja putkisto voi joissain tapauksissa tehdä pienen alipaineen ja sitäkautta paremman pakokaasujen ulospääsyn, tosin tuo alipaine alue on todella pieni. Pakovastus on siis saatava mahdollisimman pieneks parhaan tuloksen saamiseksi
ei pidä paikkaansacitystar kirjoitti:Pakovastushan pitäis saada mahdollisimman pieneks, jos et tiennyt... Isosta putkesta ei ole muuta haittaa kun kovat äänet!!! Pakokaasuthan pääsee helpommin pois isomman putkiston kautta
paksussa putkessa virtausnopeus jää hitaaksi ja kitka tekee tehtävänsä.
jos pakoputkesta kuuluu aivastuksia ja "plumpsahtelua" on putki liian paksu.aivastelu johtuu siintä että putken keskellä virtausnopeus on suurempi kun reunoilla. joka taas aiheuttaa turbulenssia ja tulppavirtausta. pakokaasun pyörteily siis tukkii hetkeksi koko virtauksen ja aiheuttaa painetta putkiston alkupäähän.
joissain urheiluautoissa on kaksi pakoputkea ja läppä joka avaa pakokaasuille toisen reitin kun kierrokset nousee koneessa.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
No jos kaasarista vaihtaa ruiskuun ni siinähä joutuu vetään sähköt kaikki ruiskua varten ja bensatankin ja muuta kaikkee kivaa... Nii ja tällä hetkellä ei ole rahaa, mutta se olis kiva jo jostain alottaa, kuten koneen vaihto Kuhan tästä nyt pääsee takas työelämään ni sitte onkin eri homma, mutta saikkua on ainakin vuoden loppuun... Kiitos vanhan corsan
citystar kirjoitti:No jos kaasarista vaihtaa ruiskuun ni siinähä joutuu vetään sähköt kaikki ruiskua varten ja bensatankin ja muuta kaikkee kivaa... Nii ja tällä hetkellä ei ole rahaa, mutta se olis kiva jo jostain alottaa, kuten koneen vaihto Kuhan tästä nyt pääsee takas työelämään ni sitte onkin eri homma, mutta saikkua on ainakin vuoden loppuun... Kiitos vanhan corsan
Halvemmalla sä ne ruiskut sinne laitat, kuin virität konetta tai vaihdat isomman...
Irmscherin ruiskusatseja saa satasella ja mitään johtoja ei tartte rueta uusimaan.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Jouset
Etujarrut (236 mm tuuletetut)
Jarrutehostin (8")
Jarrupääsylinteri (ED)
Reaktiotangot (22 mm)
Etuvakaaja (22 mm)
Takavakaaja (18 mm)
Jarrutehostin ei sovi mistään muusta mallista suoraan kuin Corsa GSi:stä tai dieselistä, vähän soveltamalla onnistuu muistakin.
Pääsylinteri löytyy kaikista uudemmista Corsista.
Etujarrut saa monistakin Opeleista.
Reaktiotangot ja vakaajat saa Vallilan takomosta, jossa tekevät mallin mukaan sopivat.
Etujarrut (236 mm tuuletetut)
Jarrutehostin (8")
Jarrupääsylinteri (ED)
Reaktiotangot (22 mm)
Etuvakaaja (22 mm)
Takavakaaja (18 mm)
Jarrutehostin ei sovi mistään muusta mallista suoraan kuin Corsa GSi:stä tai dieselistä, vähän soveltamalla onnistuu muistakin.
Pääsylinteri löytyy kaikista uudemmista Corsista.
Etujarrut saa monistakin Opeleista.
Reaktiotangot ja vakaajat saa Vallilan takomosta, jossa tekevät mallin mukaan sopivat.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B