Virimies kirjoitti:
Osaisko joku oikeesti kertoo faktoja tuon koneen ahtamisesta?
Esim. Corky Bell: Maximum Boost: Designing, Testing & Installing Turbocharger Systems
Kertooko tuo C30Se koneen kestävyydestä ahdettuna?
Mikä paikka antaa periksi ensimmäisenä / mikä on heikoinlenkki?
Onko vakio männistä tai kangista mihinkään? Männistä siis viilattu se 1mm.
Imusarjan toiminta? Lotuksen pakosarja vai home-made?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
vetukka kirjoitti:Eipä se taida juuri kyseisestä moottorista kertoa, mutta muuten erittäin asiallinen kirja. Kuten se supercharger versiokin...
Niin kyllä yleisesti ottaen ahtamisen "osaan" . Mutta onko kyseisessä koneessa mitään erityistä huomioon otettavaa?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
siis 3litraisesta vois poraamalla saada jonkun 3.6l vai saako isommaks että riittää seinämissä vahvuus?entä olisko kenellekkään jääny suoran kutosen pakosarjaa turbo käytöstä ylimääräiseksi
marko67 kirjoitti:siis 3litraisesta vois poraamalla saada jonkun 3.6l vai saako isommaks että riittää seinämissä vahvuus?entä olisko kenellekkään jääny suoran kutosen pakosarjaa turbo käytöstä ylimääräiseksi
Löytyisköhän niitä lotuksen pakosatseja mistään? Oiskohan sutiilla?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
Virimies kirjoitti:Niin kyllä yleisesti ottaen ahtamisen "osaan"
Se on huomattu...
Joo ei tässä ainakaa vielä mitään mestareita olla , mutta tuskin kukaan syntyessään.
Niin ja mitä sisältää tuo "Se on huomattu..." -kommentti, kun en itse ole ensimmäistäkään puhallin vessaa alusta asti valmiiksi rakentanu
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
marko67 kirjoitti:siis 3litraisesta vois poraamalla saada jonkun 3.6l vai saako isommaks että riittää seinämissä vahvuus?entä olisko kenellekkään jääny suoran kutosen pakosarjaa turbo käytöstä ylimääräiseksi
No ei varmasti saa poraamalla CIH ja DOHC lohkoista n. 3.1-3.2 litraista isompaa. Mikä pistää väittämään moista ???
Oisko sulla mahdollisesti hinta-arvioo kun kerta sielä olet asioinut?
Selviääkö alle 500e:lla vai meneekö reilusti yli?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!