Sivu 42/44

Re: C30SE virittäminen

Lähetetty: 28 Tammi 2018, 18:39
Kirjoittaja tiiikeri
Tietääkö kukaan kelle toi Ekegrenin Enem-setti meni? Tai onko tiedossa ketään (muu kuin Sutii) kellä on ko.setti paikoillaan tai irrallaan?
Vois muutaman sanan asiasta vaihtaa.

Re: C30SE virittäminen

Lähetetty: 08 Helmi 2018, 09:48
Kirjoittaja ?!
Eikös Janne laaksolla ollut peränheitto omegassa?nimim.carlos muistaakseni.

Tosin nykypäivän osaamisella en juurikaan edes harkitsisi tuommoisia.Vähän suunnittelua ja hommaa materiaalit sekä hitsarin/koneistajan niin on saa varmasti kaikin puolin toimivamman setin.
Hyötysuhde tais olla melko huono ,nykypäivänä tarkasteltuna.

Re: C30SE virittäminen

Lähetetty: 10 Helmi 2018, 12:24
Kirjoittaja tiiikeri
Asennuksen helppous, siisteys ja käyttöönotto tuossa setissä houkuttaa. Moottorinohjaus säilyy vakiona ja pata kestää kuulemma vakiokaluilla, kun maltillisesti ahtaa, max.0,7 bar. Riittäis mulle, tehoa olis katukäyttöön ihan riittävästi.

Re: C30SE virittäminen

Lähetetty: 12 Helmi 2018, 11:19
Kirjoittaja ?!
Ehjä motti kestää varmasti ahtaa enempikin kunhan säädöt kunnossa, moottorinohjaus on kyllä tyhmä kohta säästää.

Polttoaineeksi vielä e85 niin voi sitä ahtopainettakin lisätä.

Onko sulla pitkäiskuinen motti vai perus 3.0?

Re: C30SE virittäminen

Lähetetty: 04 Heinä 2018, 21:53
Kirjoittaja tuominiemi
mitäs tällanen c30se pata tuumais jos siihen laittas läppärungot tuon dualramin tilalle? pitää kumminki pata käyttää auki ennenku laittaa seuraavaan koppaan ni sitä vois siinä samalla hiplailla :D

Re: C30SE virittäminen

Lähetetty: 04 Heinä 2018, 23:24
Kirjoittaja Juzzi
Sehän tykkää ja kovasti. 4.0 kellarilla tuli läppärungoilla ja säädettävällä eculla 86hv lisää. Mitään muuta ei muutettu.

Re: C30SE virittäminen

Lähetetty: 04 Heinä 2018, 23:26
Kirjoittaja Juzzi
Mulla oli dbilaksen setti joka oli bolt on. Kaasuvivusto/vaijeri ja bensakisko tehtiin uusiksi vaan.

Ja omegan korissa ei jarrutehostin sovi paikoilleen

Re: C30SE virittäminen

Lähetetty: 05 Heinä 2018, 06:25
Kirjoittaja tuominiemi
joo! nelitonnina tuo ois jo perverssi 8) mikähän niiten saatavuus on nykyään, taitaa olla enkeli kamaa? :hypocrite: sitä juzzin mustaa omegaa tuli kyllä kuolattua sillon kymmenen vuotta sitte :P jotain nyrjähti päässä sillon :lol:

Re: C30SE virittäminen

Lähetetty: 05 Heinä 2018, 06:30
Kirjoittaja tuominiemi
ja samallahan siinä ku myllyä aukoo ni hiotuttas vähän nokkia ja muuta...

Re: C30SE virittäminen

Lähetetty: 05 Heinä 2018, 18:12
Kirjoittaja Juzzi
Mä epäilen että hyvillä nokilla/kannella, kunnollinen pakosarja ja läppärungot niin yli 100hv/litra tulee voimaa. 3.0 kestää varmasti pyörittääkkin paremmin ku pitkäiskunen. Nokka hommia miettisin kovilla nostajilla jos nyt tekisin. Ja suoraan virinokat ainakin aihioiksi.

Re: C30SE virittäminen

Lähetetty: 09 Heinä 2018, 12:45
Kirjoittaja Waunu
Onkos jollain kokemusta, toimiiko vakio bensanpaineensäädin 044-pumpun kanssa?
(Tehot maltillisesti ~300hv pinnassa ja 0,6 ahdoilla)

Re: C30SE virittäminen

Lähetetty: 09 Heinä 2018, 19:24
Kirjoittaja hukka
Ainakin kiina kopio ja mv6:säädin toimi. Siis virtaus riittää kun ei paine noussut 4bar pumpun vaihdolla (4bar säädin mv6:sen rungossa)

Re: C30SE virittäminen

Lähetetty: 09 Heinä 2018, 19:28
Kirjoittaja Waunu
Justihin. Hhmm, mikähän mahtaa olla Omega 3000 24v vakiosäätimen speksit :o

Re: C30SE virittäminen

Lähetetty: 09 Heinä 2018, 20:35
Kirjoittaja Waunu
Ja toinen juttu mikä mietityttää tässä kohtaa, riittääkö yksi 044 pumppu jos mennään ko. virityksellä? Vapareissa mennen tullen mutta ahdettuna en vielä löytänyt faktaa.

Re: C30SE virittäminen

Lähetetty: 09 Heinä 2018, 23:06
Kirjoittaja StarBreakeR
Entisessä ahdetussa c30se oli aem:n 044 jonka tuotto riitti hyvin, eikä paineet notkahdellu. Oisko ollu joku 380lph.
Eikä ole pahan hintanen pumppu edes.