Eikös GT ole yleensä 20SEH 8V, ja 2000 on sitten 16V Ei nyt varmaksi voi sanoa mutta mutu perusteella ainakinJabajee kirjoitti:Ei ainakaan, mikäli on ollut vakio GT 16V. Silloin kone on aina C20XE ja Motronic M2.8, eli suorasytytys versio.-WW- kirjoitti:Tai ettei vectrassa ois 20XE?
Powercap
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Todellista mutua kyllä Jos automalli on Vectra GT 16V niin meinaat että se olisi 8 venttiilinen ja Opelilla olisivat tehneet vaan vähän Biltema-tuninkia 16V merkillä-WW- kirjoitti:Eikös GT ole yleensä 20SEH 8V, ja 2000 on sitten 16V Ei nyt varmaksi voi sanoa mutta mutu perusteella ainakinJabajee kirjoitti:Ei ainakaan, mikäli on ollut vakio GT 16V. Silloin kone on aina C20XE ja Motronic M2.8, eli suorasytytys versio.-WW- kirjoitti:Tai ettei vectrassa ois 20XE?
Sanoinkin mutua, yhtäkään GT 16V versiota en ole nähnyt, käsitys on ollut että gt 8 v ja 2000 = 16v. Kiitos jabajee, elämäni on tästä eteenpäin paljon helpompaaJabajee kirjoitti:Todellista mutua kyllä Jos automalli on Vectra GT 16V niin meinaat että se olisi 8 venttiilinen ja Opelilla olisivat tehneet vaan vähän Biltema-tuninkia 16V merkillä-WW- kirjoitti:Eikös GT ole yleensä 20SEH 8V, ja 2000 on sitten 16V Ei nyt varmaksi voi sanoa mutta mutu perusteella ainakinJabajee kirjoitti:Ei ainakaan, mikäli on ollut vakio GT 16V. Silloin kone on aina C20XE ja Motronic M2.8, eli suorasytytys versio.-WW- kirjoitti:Tai ettei vectrassa ois 20XE?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ollos hyvä-WW- kirjoitti:Sanoinkin mutua, yhtäkään GT 16V versiota en ole nähnyt, käsitys on ollut että gt 8 v ja 2000 = 16v. Kiitos jabajee, elämäni on tästä eteenpäin paljon helpompaaJabajee kirjoitti:Todellista mutua kyllä Jos automalli on Vectra GT 16V niin meinaat että se olisi 8 venttiilinen ja Opelilla olisivat tehneet vaan vähän Biltema-tuninkia 16V merkillä-WW- kirjoitti:Eikös GT ole yleensä 20SEH 8V, ja 2000 on sitten 16V Ei nyt varmaksi voi sanoa mutta mutu perusteella ainakinJabajee kirjoitti:Ei ainakaan, mikäli on ollut vakio GT 16V. Silloin kone on aina C20XE ja Motronic M2.8, eli suorasytytys versio.-WW- kirjoitti:Tai ettei vectrassa ois 20XE?
Nimimerkillä: Reilu 100000 kilometriä GT 16V Vectralla joskus kurvanneena
Rekkari? Väri?virkm kirjoitti:Nyt penkitettiin astra powercapilla. Jonkin verran parempia tuloksia. +6hv ja +10nm.
sen verran auttaa vakio gsi astraa. Täytyy vectraa tutkia tarkemmin, olisko joku entinen omistaja lastuttanut sen verran huimat tehot lähti. Edellinen omistaja ei ainakaan ollut.
Tuli vaan mieleen kun oma ex oli lastutettu ja saattaa olla vielä hengissä jossain päin maailmaa. Ei siinä tosin noin kovia lukemia ollut silloin vuosia sittenkään, joten tuskin samasta kyse.
Oisko käyriä näytille vakiosta ja uudesta? Ihan mielenkiinnosta miten käyrä tuommoisesta muuttuu.virkm kirjoitti:Nyt penkitettiin astra powercapilla. Jonkin verran parempia tuloksia. +6hv ja +10nm.
sen verran auttaa vakio gsi astraa. Täytyy vectraa tutkia tarkemmin, olisko joku entinen omistaja lastuttanut sen verran huimat tehot lähti. Edellinen omistaja ei ainakaan ollut.
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Oliko tuo penkki siis jossain iisalmen lähellä, jos, niin missä?virkm kirjoitti:En saa käyriä näytille, mutta selkeimmät erot huipputehon ja huippuväännön kohdilla, muuten aikalailla samanlaiset. Maaliskuun alussa laitan Iisalmeen avattavan uuden korjaamon kotisivun osoitteen jossa voisi näkyäkin. Laitoin jo viestiä asiasta dyno sivuille.
Calibra 2.0i 16v -91
Re: Powercap
TeBa kirjoitti:Eikö tossa X20XE:ssä ole ihan hyvä putki siihen kaasuläpälle, eikä semmonen kampela kun X18XE1:ssäkulkuri kirjoitti:Tervehdys, mistä powercappeja saa ostaa opelin x20xe koneeseen?
Tästä on jotain juttua ollukkin....
Onkohan mitään hyötyä laittaa powercapia x18xe:hen? Itse ajattelin tehdä sellaisen ja kokeilla.
- kolkoti
- OCF Member 2024
- Viestit: 686
- Liittynyt: 21 Maalis 2009, 10:27
- Paikkakunta: Valkeakoski/Urjala
Re: Powercap
Mitä nyt googlella kattelin niin siinähän näyttäisi olevan jo valmiiksi opelin oma "powercap" (Itsellä siis myös kyseinen mutka c20xe koneessa)
Kadett D Caravan 16V
Vectra Turbo 4x4
Vectra Turbo 4x4
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 1943
- Liittynyt: 19 Maalis 2006, 20:10
- Paikkakunta: heinola
Re: Powercap
tein tossa ajankuluksi ja osien sopivasti löydyttyä ko. mutkan ja nyt ennen kuin kerkesin sitä alkaa asentaa niin tuli mieleen että mahtuuko se sinne vakio konepellin alle? korkeus tässä omassa tekeleessä on aika tarkkaan 14cm kun 90 asteen mutka oli jokin vesiputki ja halkasija 3"... laippa 4mm...
toisena mietin että millä liitän tämän ilmamassamittariin? vakio torvihan ei ovaalin muotoisena käy?
ja maalaus, kannattaako myös sisäpuolelta?
toisena mietin että millä liitän tämän ilmamassamittariin? vakio torvihan ei ovaalin muotoisena käy?
ja maalaus, kannattaako myös sisäpuolelta?
vectra a2 (gl->2000/GT) + calibra DTM-edition
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 1943
- Liittynyt: 19 Maalis 2006, 20:10
- Paikkakunta: heinola
Re: Powercap
^itse itselleni vastaten.
sfi boxi on siis noin 7cm korkea, ei kehtaa ihan noin paljoa nostaa konepellin takareunaakaan mitä vaatisi, taidan luovuttaa ja perehtyä asiaan myöhemmin...
ps.tuo TI-cap olis myytävänä jos joku haluaa huonon aihion...
sfi boxi on siis noin 7cm korkea, ei kehtaa ihan noin paljoa nostaa konepellin takareunaakaan mitä vaatisi, taidan luovuttaa ja perehtyä asiaan myöhemmin...
ps.tuo TI-cap olis myytävänä jos joku haluaa huonon aihion...
vectra a2 (gl->2000/GT) + calibra DTM-edition