Lähetetty: 06 Tammi 2008, 22:11
Vois kuvitella että tuo 2,4 tehtykin siihen.madi kirjoitti:sehän 100mm kampura voisi istua sitten paremmin siihen 2.2 lohkoon
Opel-keskustelufoorumi
https://opelclubfinland.fi/keskustelu/
https://opelclubfinland.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=144181
Vois kuvitella että tuo 2,4 tehtykin siihen.madi kirjoitti:sehän 100mm kampura voisi istua sitten paremmin siihen 2.2 lohkoon
Harmi kun kyseistä c24se-pannua/osia ei löydy yhtään lähempää... Mää vähän mielessäni sovittelin sitä jo vectran konehuoneeseen.Juho M-P kirjoitti:http://chicagoengines.com/industrial/gm ... ngine.html
Joo aivan! Tuolla jenkkisivulla onkin maininta trukkikäytöstä. Ilmota jos löydät jotain. Käytetty olis tietysti edullisempi. Mää yritin googlata mutta en löytänyt mitään järkevää...Juho M-P kirjoitti:Pitääpä kysyä euroopasta trukkien tarvikevaraosapuljusta. To moottoria näet käytetään muutamissa kaasutrukeissa. Ko. puljusta saa aika hyvin vaihto ja puolimoottoreita. Jos vaikka sais pelkän uuden alakerran.
StarBreakeR kirjoitti:Onko kyselyihin vastailtu?
Itse kyselin yhden c20get moottorin perään niin toimituskuluja olis kuulemma tullut joku 350e.
(c-luokan päästöillä oleva 8v turbo kone 163hv, jolla sais laillisesti turbon fastraan. löytyy mm sunbirdin keulalta)
Samoin se c20get istuu c20ne kannakkeilla kuin tehty, mutta b205:sen sähköjen kanssa joutuu hieman asumaan ellei ole vaihdettu kätevämpää moottorinohjausta.telwin kirjoitti:StarBreakeR kirjoitti:Onko kyselyihin vastailtu?
Itse kyselin yhden c20get moottorin perään niin toimituskuluja olis kuulemma tullut joku 350e.
(c-luokan päästöillä oleva 8v turbo kone 163hv, jolla sais laillisesti turbon fastraan. löytyy mm sunbirdin keulalta)
Helpompi homma laittaa Saab 9-3 B205 kone... korvakkeet ym on bolt on... 150hv ja turbo
Sori OT...