spm-kkanget, kokemuksia?

Keskustelua vapaasti hengittävien moottoreiden virittämisestä ja rakentelusta
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori
Viestit: 4317
Liittynyt: 04 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja madi »

mä voin myydä 1kpl 31€:llä :D :D :D
miikka.supreme
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 291
Liittynyt: 17 Heinä 2006, 17:54
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja miikka.supreme »

madi kirjoitti:ON KOKEMUSTA
Elkää ostako näitä kankia ei ole mitään takuita vaikka olisi materiaali vikaa tehtaalta lähtien näin ainakin futurezin kautta
ELI TÄYTTÄ PASKAA
..tuskin sillä on mitään väliä mitä kautta ne tulevat? :roll: :D
- Corsa OPC -07
- A vectra 2000 C20XE
- F Astra 2,5 v6
- Manta GSI -87
miikka.supreme
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 291
Liittynyt: 17 Heinä 2006, 17:54
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja miikka.supreme »

Minkähänlaisia nuo Virtalan Kiinalaiset Eagle kopio H-profiili kanget ovat? Onko kellään ollut ongelmia?
Mulla olisi vaihtoehtona Kadetin 18SE koneeseen 20Letin tai Virtalan kanget..
- Corsa OPC -07
- A vectra 2000 C20XE
- F Astra 2,5 v6
- Manta GSI -87
Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19316
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Timonen »

miikka.supreme kirjoitti:
madi kirjoitti:ON KOKEMUSTA
Elkää ostako näitä kankia ei ole mitään takuita vaikka olisi materiaali vikaa tehtaalta lähtien näin ainakin futurezin kautta
ELI TÄYTTÄ PASKAA
..tuskin sillä on mitään väliä mitä kautta ne tulevat? :roll: :D
Voi hyvinkin olla väliä... :roll: Tuskinpa kiinanpojat alkaa sulattelemaan speksirajojen ulkopuolelle menneitä kankia, vaan myyvät eteenpäin todella edullisesti... Sitten joku helppoheikki ostaa ne ja myy eteenpäin laatutavarana... :wink:
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori
Viestit: 4317
Liittynyt: 04 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja madi »

miikka.supreme kirjoitti:
madi kirjoitti:ON KOKEMUSTA
Elkää ostako näitä kankia ei ole mitään takuita vaikka olisi materiaali vikaa tehtaalta lähtien näin ainakin futurezin kautta
ELI TÄYTTÄ PASKAA
..tuskin sillä on mitään väliä mitä kautta ne tulevat? :roll: :D
mutta ei hoitanut futurezin mies hommiaan loppuun paskat möi ja takuita ei ole
silmistä on faktaa että on menny soikeaksi eikä ole leikannut kiinni ei ole myöskään ollut vähillä öljyillä
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1329
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 02:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja rasmus »

miikka.supreme kirjoitti:Minkähänlaisia nuo Virtalan Kiinalaiset Eagle kopio H-profiili kanget ovat? Onko kellään ollut ongelmia?
Mulla olisi vaihtoehtona Kadetin 18SE koneeseen 20Letin tai Virtalan kanget..
bemun perus m10 moottoreissa ja m3 (4syl=m10) paljon käytettyjä kankia hyvin tuntuvat kestävän eikä omaan korvaan ole kuulunut huonoa sanottavaa..
Vectra B2 caravan
LUMI
'Senator'
'Senator'
Viestit: 735
Liittynyt: 06 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja LUMI »

mahtaa tuonne Kiinaan mahtua useampikin H profofiilikankitehdas :o
TOO MUCH POWER, IS ALMOST ENOUGH
GSi+to4
'Senator'
'Senator'
Viestit: 545
Liittynyt: 16 Joulu 2005, 20:12
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GSi+to4 »

Virtalan mukaan juurikin noissa spm-kangissa ollut sanomista, mutta ei noissa eaglen tekeleissä.
OMEGA
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 123
Liittynyt: 17 Maalis 2002, 02:00
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja OMEGA »

halpa ja hyvä.siis kaksi eri kauppaa
omega mv6 caravan ´94
calibra 4x4 turbo ´94
astra f v6 ´95
miikka.supreme
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 291
Liittynyt: 17 Heinä 2006, 17:54
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja miikka.supreme »

GSi+to4 kirjoitti:Virtalan mukaan juurikin noissa spm-kangissa ollut sanomista, mutta ei noissa eaglen tekeleissä.
Ne Virtalan kanget eivät ole Eagleja vaan kopioita (tosin ilmeisen hyviä sellaisia). Vaikka joku väittäisikin toista.
- Corsa OPC -07
- A vectra 2000 C20XE
- F Astra 2,5 v6
- Manta GSI -87
MRCALIBRA
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 66
Liittynyt: 09 Kesä 2007, 23:34
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja MRCALIBRA »

Nii ja sain kans itelle tuossa jokuaika sitten SPM:n paskat käteen.. Ja eipäs mennyt männäntappi läpi.. Tai menise yhestä kangesta :D mut ei pyöriny se tappi milliäkään sen jälkeen.. :D Ja Hoonattavaksi ne vein koneistamolle.. Joten SPM:n kanget on paskoja kaikkien kommenttien perusteella!
calinkka tbo
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori
Viestit: 4317
Liittynyt: 04 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja madi »

voi suositella holkittaan ne kanget uudelleen vie männät ja kanget koneistamoon
ukkeli
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 98
Liittynyt: 11 Tammi 2005, 02:00
Paikkakunta: Rasvamonttu

Viesti Kirjoittaja ukkeli »

ohhhoh, kiinnostavaa tietoa spm kangista!

Itsellä 1 kpl positiivinen kokemus: kanget olivat mitä pitikin! tosin aikaa on jo 3 vuotta, ilmeisesti kysyntä huonontanut viimeistelyn(?).. kanget olivat todella lähellä samanpainoiset ja sekä ylä että alapää oli ok..olivat hoonatut jo valmiiksi oikeaan kokuun. Ilmeisesti nykyään eivät yläpäitä hoonaa?

Muutaman kerran kankia/nostajia holkittaneena voin todeta että kun holkit puristaa paikalleen, ei ne enää ole pyöreät ja niiden pitääkin olla hiukan alikokua että saa hoonaamalla ne pyöreiksi sekä välyksen kohdalleen.. esim arwidsonin nettiluettelosta voi katsoa eri autojen esim kankien holkkeja ja kun mitat täsmää, eikun tilaa ne esim paikallisesta varaosapuljusta. sitten kannattaa katsoa että tarviiko tehdä öljyuraa, öljyreikiä yms, helpompi tehdä irrallaan..
-Ei selvä kuski sisulta haise!
Avatar
export
OCF Partner
OCF Partner
Viestit: 750
Liittynyt: 22 Huhti 2003, 03:00
Paikkakunta: E-/P-Pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja export »

Noniin, nyt on munki SPM kanget koneistamolla. Yläsilmä oli kulunu soikeaksi ja holkitetaan uudestaan.

Eli en voi itekään suositella ko. kankia vaikka niitä on ruotsissakin tehokkaissa LET koneissa.

Holkitus tulee maksamaan n. 160€.

Jospa ne sen jälkeen taas kestäis :-?
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Kotis
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 228
Liittynyt: 17 Heinä 2003, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kotis »

tilasin virtalan kiinankopiot ni joutu yläholkit vaihdattaa koneistamolla, mut ei haitannu ku lasku lähti uspartsille. mutta toinen vähän ikävämpi ongelma on että uusilla kangilla mäntä tulee n. 0.5mm yli lohkontason. en sitten tiiä onko kangissa vika vai lohkoa madallettu, kun en tajunnu mitata molempia kankia ennen asennusta. onko kenelläkään tietoa mistä sais 2mm kuparikansipahvin?
Vastaa Viestiin