Sivu 4/4

Lähetetty: 28 Tammi 2008, 20:52
Kirjoittaja Beeascona
^ Miksi siihen pitää niin paksu pahvi olla? :o
Mulla tulee männät 0,4mm yli dekkitason millisellä tiivisteellä.

Lähetetty: 28 Tammi 2008, 23:13
Kirjoittaja Kotis
Beeascona kirjoitti:^ Miksi siihen pitää niin paksu pahvi olla? :o
Mulla tulee männät 0,4mm yli dekkitason millisellä tiivisteellä.
hyvä pelata varman päälle. tiiä miten paljon kantta sorvattu ja vaihdanko joskus räyhemmät nokat ja miten löysät venajouset on. ja hyvä ottaa vähemmän puristuksia ku enemmän. jne...

Lähetetty: 28 Tammi 2008, 23:30
Kirjoittaja Tunari-82
Kyllä let koneen männät kuulunkin tulla lohkotasosta hieman yli.

Lähetetty: 29 Tammi 2008, 16:01
Kirjoittaja Kotis
onko tarkkaa tietoa kuinka paljon tulee yli? kuulostaa vaan vähän villiltä että tulee yli... yritin kyl kattoa c20xe:n speksejä mutta ei siinä ainakaa sanottu mitää, mut siinä onki eri männät...

Lähetetty: 29 Tammi 2008, 18:04
Kirjoittaja JJ
samaten tulee vakio xe männät 0,4mm yli lohkotason

Lähetetty: 29 Tammi 2008, 22:25
Kirjoittaja Kotis
JJ kirjoitti:samaten tulee vakio xe männät 0,4mm yli lohkotason
selvä. no eipä siinä sitten mitää. löytyiskö samalla tietoa paljon on vakio kannen korkeus?

.

Lähetetty: 01 Helmi 2008, 21:16
Kirjoittaja ventora
onko niissä spm veiveissä missä silmä on pettänyt niin tarkistettu välys ennen asennusta?jos on niin sitten toi kuluma on kovinkin outo.itellä tossa yhet mitkä pitäis kaivaa 22mm tapille,siinähän sen työstäessä näkee mimmosta kamaa se holkki on sit.

Lähetetty: 01 Helmi 2008, 21:28
Kirjoittaja Beeascona
^ Työkseen koneita kasaava kaveri on sanonut että hän on löytänyt liian tiukkoja/hieman soikeita silmiä kankien yläpäistä,eli olisiko ne jäänyt hoonaamatta?
Se toisaalta osittain selittäisi sen soikeaksi menemisen kun holkki lämpenee ollessaan liian tiukka.
Jos mäntä on painava niin silloinhan yläsilmään kohdistuu woimaa,mutta perus männillä siihen kangen silmukkaan ei kohdistu juuri muuta kuin alaspäin rasitusta,jos ei sitten ole männät liian tiukalla sovitteella pyttyyn tms. :roll:
Toisaalta sekään ei olisi mikään mahdottomuus(mielestäni) että kun ajetaan vakio männillä x2(tai jopa yli) tehoilla niin mäntä alkaa leikkautumaan pyttyyn ja se osaltaan edes auttaa sitä kangen silmukan "venymistä".(?)