c30se imusarjasta?

Keskustelua vapaasti hengittävien moottoreiden virittämisestä ja rakentelusta
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

c30se imusarjasta?

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Mitenköhän tuon sais järkevimmin/helpoiten muutettua sellaiseksi että imusarja jää kuskin puolelle eikä tarvi dualramilla täyttää konehuonetta? Olisi tuollainen ylimääräinen mistä vois lähtee veistämään.. :-? Uudelle pakosarjalle tarvis tilaa sinne pakopuolelle. Läppärungot maksaa hunajaa, ellei säädä jostakin kawasakin läpistä, mutta tarvis niillekkin sitten jonkunlainen plenumi viritellä = tulee todella ahdasta :-? -(z)-
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
otto82
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 134
Liittynyt: 13 Syys 2005, 08:26
Paikkakunta: Akaa

Viesti Kirjoittaja otto82 »

Kattelin vähän noita kuvia, enkä kyllä keksi muuta kuin että teet tosi lyhyillä kauloilla olevan imusarjan. Tai sitten vekkiä konepeltiin että saa mahtumaan vähän isomman satsin.
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Höh, eikö kellään ole mitään visioita?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Arskari
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 283
Liittynyt: 30 Elo 2005, 15:45
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Arskari »

Opel Senator C30SE.
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

Just viime yönä meinasin ehdottaa tuon saman kadetin mallilla tehtyä imusarjaa mutten löytänyt noita kuvia mistään. Ton tyylinen sopis ahdettuun just hyvin.
Todennäköisesti väärässä.
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

Viesti Kirjoittaja -WW- »

omega16T kirjoitti:Just viime yönä meinasin ehdottaa tuon saman kadetin mallilla tehtyä imusarjaa mutten löytänyt noita kuvia mistään. Ton tyylinen sopis ahdettuun just hyvin.
Joo tuo on tullut ennenkin vastaan. Helpottais reilusti kun kehittelis jotain siihen vakio suutintukkiin/mikälie. Kyllähän tuos kesällä tuli se yks kyhättyä, josko siitä jalostais lisää :-?

E: niin ja tuollasta 2*kaasuläppä hökötystä kehittelin tänään tallilla kahdella ohc:n kaasuläpällä mutta ei sillä mitään hyödy, siis tilan kannalta :x
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Arskari
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 283
Liittynyt: 30 Elo 2005, 15:45
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Arskari »

-WW- kirjoitti:
omega16T kirjoitti:Just viime yönä meinasin ehdottaa tuon saman kadetin mallilla tehtyä imusarjaa mutten löytänyt noita kuvia mistään. Ton tyylinen sopis ahdettuun just hyvin.
Joo tuo on tullut ennenkin vastaan. Helpottais reilusti kun kehittelis jotain siihen vakio suutintukkiin/mikälie. Kyllähän tuos kesällä tuli se yks kyhättyä, josko siitä jalostais lisää :-?

E: niin ja tuollasta 2*kaasuläppä hökötystä kehittelin tänään tallilla kahdella ohc:n kaasuläpällä mutta ei sillä mitään hyödy, siis tilan kannalta :x
Voi olla että jos meikäläinen laittas sen naruahtimen siihen missä menee vanha kaasuläppä niin jotain tollasta pitäs kehitellä.... tai sit vaan laittaa sen ilmastoinnin kompuran yläpuolelle.
Opel Senator C30SE.
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Arskari kirjoitti:tai sit vaan laittaa sen ilmastoinnin kompuran yläpuolelle.
Ah, ahtaita paikkoja 8)

Nää on aika vitusta kyhäillä kun tilaa on melkein liikaa. Tuus pummi purkaan tota senua vklp niin saan haettua sen komian yksilön viialasta.
E:Technoweldit lähti tilaukseen :P
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Avatar
6power
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 131
Liittynyt: 11 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja 6power »

Tuossa olis kanssa yksi ahtoimusarja http://www.gfoto.com/UserPicPopup.asp?p ... 79#PicShow
U-Lahti Motorsport

Ascona B R6
BMW E83 X3
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

Viesti Kirjoittaja -WW- »

6power kirjoitti:Tuossa olis kanssa yksi ahtoimusarja http://www.gfoto.com/UserPicPopup.asp?p ... 79#PicShow
Tismalleen tuollaisen väänsin kesällä, kiinitys tosin tuli sisäpuolelta muttereilla joka on aika hankala. Tyylikäshän se oli kun luukkuna toimi 5mm pleksi. Tarvis kans muokata se tuollaiseksi missä lyhyet kaulat ja niistä kiinni niin voisi sen luukun tukkia ihan metallilla :-?

Minkäslaiseen virtaukseen piisaa esm. 3.0 cih kaasuläppä? Mitähän lie koko, 65mm?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Avatar
Realsanta
OCF Member 2016
Viestit: 10874
Liittynyt: 29 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

-WW- kirjoitti:
6power kirjoitti:Tuossa olis kanssa yksi ahtoimusarja http://www.gfoto.com/UserPicPopup.asp?p ... 79#PicShow
Tismalleen tuollaisen väänsin kesällä, kiinitys tosin tuli sisäpuolelta muttereilla joka on aika hankala. Tyylikäshän se oli kun luukkuna toimi 5mm pleksi. Tarvis kans muokata se tuollaiseksi missä lyhyet kaulat ja niistä kiinni niin voisi sen luukun tukkia ihan metallilla :-?

Minkäslaiseen virtaukseen piisaa esm. 3.0 cih kaasuläppä? Mitähän lie koko, 65mm?

juu 65mm vakio CIHin 3.0 kaasuläppä
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Realsanta kirjoitti:
-WW- kirjoitti:
6power kirjoitti:Tuossa olis kanssa yksi ahtoimusarja http://www.gfoto.com/UserPicPopup.asp?p ... 79#PicShow
Tismalleen tuollaisen väänsin kesällä, kiinitys tosin tuli sisäpuolelta muttereilla joka on aika hankala. Tyylikäshän se oli kun luukkuna toimi 5mm pleksi. Tarvis kans muokata se tuollaiseksi missä lyhyet kaulat ja niistä kiinni niin voisi sen luukun tukkia ihan metallilla :-?

Minkäslaiseen virtaukseen piisaa esm. 3.0 cih kaasuläppä? Mitähän lie koko, 65mm?

juu 65mm vakio CIHin 3.0 kaasuläppä
Jokuhan voisi sitten leikkiä matemaatikkoa/fyysikkoa ja laskea ton teoreettisen virtauksen :lol:
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Vastaa Viestiin