Lisää voimaa V6 2.5 koneeseen
Eli autona on vectra b 2.5 V6 caravan -00
ja kaipais kyseiseen autoon lisää voimaa.
Mitähän sille kannattas tehdä?
Joku joskus ehdotti MV6 tai uusien 3.0 V6.n kansien/kampiakselien etc... laittoa että jättäs vanha alakerran...
Kertokaapas ken tietää mitä kandeis tehdä???
Miestään pienestä virityksestä ei olisi kyse vaan tuntuvasta lisäyksestä.
ja kaipais kyseiseen autoon lisää voimaa.
Mitähän sille kannattas tehdä?
Joku joskus ehdotti MV6 tai uusien 3.0 V6.n kansien/kampiakselien etc... laittoa että jättäs vanha alakerran...
Kertokaapas ken tietää mitä kandeis tehdä???
Miestään pienestä virityksestä ei olisi kyse vaan tuntuvasta lisäyksestä.
Oliko penkitetty vakiona 170hp ??On 2004-08-25 16:00, ET wrote:
Sen verran ainakin että kyseiseen koneeseen saa jo pelkillä putsari putkisto (katit mäkeen)yhdistelmillä varsin mukavasti lisä tehoja. Tuntuu ahdistusta olevan tehtaan jäljiltä reilusti. Kaverin vastaavasta (vakiona 170hv) pelkillä perus muutoksilla penkissä 204 hv.
Itte oon pitänyt noita ooppelin ilmottamia tehoja suuntaa antavina ja näin ollen voi olla ,että noi perusmuutokset ei olisikaan tuoneet kun ne 10hp ?
Leon FR 20vt
Taitaa vaatia aika hyvät systeemit jos meinaat saada 340nm ilman koneen avausta, jos käytät 2.5 alakertaa.On 2004-08-25 17:12, dev1 wrote:
niin vakiona on tossa ilmotettu 176hv ja 240nm.
Toihan on uudempaa painosta noista 2.5 koneista.
...jos sais loihdittua +340nm niin sitten alkas oleen passeli.
Se vaan vaatinee jo säädettävät nokkapyöriä, ruiskunohjausta etc...
Homma on helpompaa kun pistät 3.0/3.2 koneen.
Speedster SC / GT -70 / Grandland X 4Hybrid / Corsa-e
Tuolla vois olla jotain http://www.imotecgmbh.de/PS-Bausatze/ps-bausatze.html
Viritin sellaista moottoria asiakkaalle viime keväänä( kannet, imusarjan ym). Nyt teon alla peltisarjat ja pakoputkisto( tulee myöhemmin Lyssholmin ruuvikompura tai Rotrex). Auto menee dynoon ensi kuun puolella/säätöihin.En suosittele ainakaan poistamaan alkuperäistä suodatinkoteloa, siihen kannattaisi tehdä suurempi imuputki halkaisijaltaan sileäseinämäisestä putkesta. Ja ilmanotto joka tapauksessa keulalta, jotta moottori saa viileää ilmaa. Kansiviritys J.Kosunen
pistetään nyt tähänkin että tuota Imotecia kannattaa välttää. Kaverin 4.0 24V oli siellä huollossa useamman kuukauden, mitään ei tapahtunut ja palaute kyselyihin oli täyttä vi..tuilua. Palvelu lienee samantasoista muissakin asioissa, voisi helposti päätellä.On 2004-08-26 07:45, Irmscher wrote:
Tuolla vois olla jotain http://www.imotecgmbh.de/PS-Bausatze/ps-bausatze.html
ja katu-uskottavuutta pönkitetään tänään näillä: HX40 & Autorotor 3150
HERRA KOSUNEN!
Olen myös kiinnostunut peltipakosarjasta
ja rosteripakoputkistosta katin kanssa. Kohde valkoinen 2.6 -01 vectra B
Miten kannen ja imusarjan viritys
vaikuttaa ks. moottoriin?
Millaisia arvoja uskotaan syntyvän?
Lysholmia mietin mutta haluan säilyttää
ilmastoinnin....
Ensikuussa ratkeaa
päädynkö perinteiseen ahtimeen...
Mutta tulossa se on, siis se hiukan pirteämpi polle.!
Tosin vasta ensi kevääksi, kunhan selvitän hieman sitä päästötyypitystä ja tehomittausta. Ihan laillinen peli tässä kiinnostaa...
Tehdään nyt ensin se äänieristys ja hifisetti.
Olisi mielenkiintoista kerätä kuutoskoneiden
vecculi B lista, jotka haluaisivat tehdä
moottorilleen ja miksei muutenkin autolleen
jotain....
Ata! Oiskohan oman palstan paikka?
Olen myös kiinnostunut peltipakosarjasta
ja rosteripakoputkistosta katin kanssa. Kohde valkoinen 2.6 -01 vectra B
Miten kannen ja imusarjan viritys
vaikuttaa ks. moottoriin?
Millaisia arvoja uskotaan syntyvän?
Lysholmia mietin mutta haluan säilyttää
ilmastoinnin....
Ensikuussa ratkeaa
päädynkö perinteiseen ahtimeen...
Mutta tulossa se on, siis se hiukan pirteämpi polle.!
Tosin vasta ensi kevääksi, kunhan selvitän hieman sitä päästötyypitystä ja tehomittausta. Ihan laillinen peli tässä kiinnostaa...
Tehdään nyt ensin se äänieristys ja hifisetti.
Olisi mielenkiintoista kerätä kuutoskoneiden
vecculi B lista, jotka haluaisivat tehdä
moottorilleen ja miksei muutenkin autolleen
jotain....
Ata! Oiskohan oman palstan paikka?
Sanotaan nyt sitten sivusta näin että ajelin 2.5 V6 Omegan (Sedan) perässä joka lähti ohittamaan täysperävaunurekkaa suoralla ja meikäläinen roikkui perseessä mittarinpeutta sinne 200 km/h asti kunnes piti toppuuttaa vastaantulevan vuoksi. Alla (siis meikän) oli V40 2.0i vapari ja täytyy kyllä sanoa että petyin ompun suorityskykyyn, naapuri polki omppua minkä ehti mutta ei hirveitä poonuksia jäänyt (toki huipuissa olis tullu tukkaan kun V40 menee sinne 210 pintaan, näköjään ripeästi...) Noh, =) on se omppu sen verran mukavia ajella. Ja toki täytyy muistaa että kyseessö oli ISO auto =) Mutta jokatapauksessa phase 1 Volvo yllätti ripeydellään. Vois melkeen miettiä T4 -mallia =)
Pitää sitten myös sanoa näin sivusta, et minä taasen petyin T4:en, kun se ei pystyny liittymältä moottoritielle kiihdyttäessä eksyttämään mua kannoiltaanOn 2004-08-28 01:46, jamppulix wrote:
Sanotaan nyt sitten sivusta näin että ajelin 2.5 V6 Omegan (Sedan) perässä joka lähti ohittamaan täysperävaunurekkaa suoralla ja meikäläinen roikkui perseessä mittarinpeutta sinne 200 km/h asti kunnes piti toppuuttaa vastaantulevan vuoksi. Alla (siis meikän) oli V40 2.0i vapari ja täytyy kyllä sanoa että petyin ompun suorityskykyyn, naapuri polki omppua minkä ehti mutta ei hirveitä poonuksia jäänyt (toki huipuissa olis tullu tukkaan kun V40 menee sinne 210 pintaan, näköjään ripeästi...) Noh, =) on se omppu sen verran mukavia ajella. Ja toki täytyy muistaa että kyseessö oli ISO auto =) Mutta jokatapauksessa phase 1 Volvo yllätti ripeydellään. Vois melkeen miettiä T4 -mallia =)