jepjep
milli meni kannesta ja perinteiset imusatsin kohdistus ja kevyt porttaus imuille itsetehtynä sekä pientä palotilan pyöristelyä, venttiileille kuppia ympärille, terävien kulmien pyöristys, kiillotettu palotila, pakopuoli ja männät. Nokka siis 18E ja muuten C20NE, imusarjasta myös tuli avarrettua hieman kannen juuresta sekä vanha hyvä tiiviste uusiin mittoihin sopivaksi. Kyllä halppis-vinku hankki itsensä, aikaa paloi lähes 10 tuntia vingutellessa, mutta maltilla tuli tyydyttävä jälki.
Kaveri laittoi jyrsimellä reiät nokkapyörään 2, 4 ja 6 astetta vakion lisäksi, ja nykyinen säätö 4 astetta nokkaa aikaisemmalle. Pitää kokeilla myös 6 astetta.
MUSTANGEJA tuli selvästi koko kierrosalueelle ja kone käy huomattavasti hiljaisemmin ja tasaisemmin
Kevyttä on Opelilla ajo...
Gaso 95 ja ei nakuta yhtään, joten viriaste edelleen matala.
Pakosatsi ja eteenpäin edelleen vakioo, kohta muuttuu ja bensanpainesäädin + mittari ebaysta parilla kympillä irronnee, joten viikko oottelua tältä osin luvassa. Mites teillä toisilla homma etenee?