Miro.Simounen kirjoitti:http://www.avecom.fi/miro/virit/
Tuolla muutama kuva omista räpellyksistä mitä on työn alla.
mistäs tuon laipan tuohon peltisatsiin hommasit?useampiakin?
Miro.Simounen kirjoitti:http://www.avecom.fi/miro/virit/
Tuolla muutama kuva omista räpellyksistä mitä on työn alla.
Peltipakosarjoja löytyy useammaltakin valmistajalta, mutta tehon lisäyksen kannalta peltisarja suht turha jos muuten vakio kone.paspartuu kirjoitti:Peltipakosarjaa X20XEV:hen
Onko näihin olemassa mitään peltipakosarjoja?jos, niin missä? Onko kellään kokemuksia miten kyseinen moottori käyttäytyy peltipakosarjan kanssa?
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... ht=#674832JJunior kirjoitti:Miro.Simounen kirjoitti:http://www.avecom.fi/miro/virit/
Tuolla muutama kuva omista räpellyksistä mitä on työn alla.
mistäs tuon laipan tuohon peltisatsiin hommasit?useampiakin?
Lexmaul, RR-Exhaust ja Irmscher ainakin valmistaa peltisarjoja Ecotecciin. Pitäisi mennä Astraankin, vaikka Calibraan varsinaisesti tarkoitettu. Saavutettava teho/hinta -suhde on vain niin huono, että vakio moottoriin peltisarjasta ei ole hyötyä. Noiden hinnalla saa esim. jo kunnolliset nokat. Tietty 20xe peltisarjan laipan vaihdolla saa suht halvalla.paspartuu kirjoitti:No kerro sitten muutama valmistaja. Loppu putkisto on jo vaihdettu mulla.
Mutta uudella isommalla pakosarjalla saavutetaan edes miehekkäät äänet jos ei muuta? ;PJuken kirjoitti:Lexmaul, RR-Exhaust ja Irmscher ainakin valmistaa peltisarjoja Ecotecciin. Pitäisi mennä Astraankin, vaikka Calibraan varsinaisesti tarkoitettu. Saavutettava teho/hinta -suhde on vain niin huono, että vakio moottoriin peltisarjasta ei ole hyötyä. Noiden hinnalla saa esim. jo kunnolliset nokat. Tietty 20xe peltisarjan laipan vaihdolla saa suht halvalla.paspartuu kirjoitti:No kerro sitten muutama valmistaja. Loppu putkisto on jo vaihdettu mulla.
No eikös se ole sama laittaa kytkimen kanssa vaan siihen anturin rinnalle tarvii mitää releitä virittää.ekto kirjoitti:Eli jos siinä lämpötila-anturin johdossa ois releen takana 3000 Ohmin etuvastus, niin nappia painamalla sen sais kovemmille arvoille?Jope kirjoitti:Koneen lämpötila-anturi antaa seuraavia Ohm määriä:
10-30c -> 3300-1500 Ohm
80c -> 300-360 Ohm
Missäs päin tämä anturi on?
ei ehkä kannata tuota tehdä. olematon "hyöty" jos sitäkään. enemmän haittaa. ei se ecu turhaan niitä säätele kohilleen. sama jos lambada paskana ja ecu luulee koneen käyvän liian laihalla niin tunkee ainetta ja pitemmällä ajalla katti sanoo sopimuksen irti. polttoaineen kulutus taas ihan pilvissä. on omakohtaista kokemusta tuosta ihan tarpeeks.ekto kirjoitti:Tuli sellanen mieleen, että X20XEV käy isommilla arvoilla kun se on kylmä. Muistan, että joku joskus horisi tehneensä jonkin virityksen, jolla motti luulee olevansa kylmä jatkuvasti, mutta tämä johti sitten ongelmiin kestävyyden kanssa.
Mitä jos sen laittas napin taakse, eli kun nappia painaa, niin moottori luulee olevansa kylmä ja vääntää kovempia arvoja. Näin se ei olisi koko ajan käytössä, jo motti säilys kunnossa.
Muistaako kukaan miten toi "huijaus" tehtiin?
Onko imusarjan modaaminen edistynyt? Mitä tuossa menee vaihtoon tai täytyy patentoida? Laippa, kaasuvaijeri, kaasuläppäkotelon letkut?? Oletko jo laipan teettänyt, vois olla kiinnostusta teettää myös?Miro.Simounen kirjoitti: -Ensimmäisenä viritys toimena pitää päästä vakio imusarjasta eroon. (tämä tieto tullut karalalta, yli 160Hv on kuulemma turha haaveilla jos vakioo käyttää) (itellä menossa c20ne imusarjan modaaminen tuohon käyväksi, jos o paska nii sit jotai muuta)
Miro.Simounen kirjoitti:http://www.avecom.fi/miro/virit/
Tuolla muutama kuva omista räpellyksistä mitä on työn alla.
Minulta löytyisi yksi ylimääräinen laippa ja muuta mukavaa isoille pojille.jamboy kirjoitti:Mullakin olisi moinen peltisarja mutta laippa uupuu...
Mielenkiintoinen pakosarja kun on 3-1 ja sit toi yks yksinäinen, enpä ole itse ainakaan ennen tuommosta nähnyt.rkr- kirjoitti:
Tossa kuvassa ei muuten ole C20XE:n alkuperäinen peltisarja, nimittäin mulla ainakin on täysin erilainen:
http://vw1600.vw.funpic.de/calibra/PICT0107.JPG
Vai onko noi erilaiset eri korimalleissa?