Paljonko laipalle jäisi hintaa? Onko tuo siis 100% sopiva X20XEV-kanteen?caravan-coupe kirjoitti: Minulta löytyisi yksi ylimääräinen laippa ja muuta mukavaa isoille pojille.
x20xev/22xe koneen virittäminen.
Enpä nyt muuten äkkiseltään löydä netistäkään samanlaista pakosarjaa. Automaattisesti vaan oon olettanu, että kai niissä kaikissa on samanlaiset. Ei tuo kyllä mun silmiin kovin järkevältä virtauksien kannalta vaikuta, jotta tuskin mikään tehopillikään on kyseessäwiquel kirjoitti: Mielenkiintoinen pakosarja kun on 3-1 ja sit toi yks yksinäinen, enpä ole itse ainakaan ennen tuommosta nähnyt.
vai oisko kuitenkin tommonen : http://cona-a.ascona.fi/pakosarja/
Sattui ebayta selailessa silmään tuommoset Irmscherin nokat joilla luvataan 14-20 hevosta lisää. Eihän noista tietenkään ikinä tiedä paljonko tulee lopulliseksi hinnaksi.. http://cgi.ebay.de/IRMSCHER-Nockenwelle ... dZViewItem
Mul on ainakii -95 Calibrassa taas ihan erilainen pakosarja.. sellainen näyttäis olevan et pytystä 4 lähtöä yhdessä ja sit haaroittuu melkein heti 2 putkeksi ja myöhemmin 1...cona-A kirjoitti:vai oisko kuitenkin tommonen : http://cona-a.ascona.fi/pakosarja/
Ilmeisesti "Valettu" pakosarja eikä mikään peltipako.. Plääh, tylsää.
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
-
- OCF Member 2017
- Viestit: 3231
- Liittynyt: 30 Touko 2002, 03:00
- Paikkakunta: Jyväskylä
se on ihan x20xev:n vakio pakosarja. Eli valusarja.Eagle| kirjoitti:Mul on ainakii -95 Calibrassa taas ihan erilainen pakosarja.. sellainen näyttäis olevan et pytystä 4 lähtöä yhdessä ja sit haaroittuu melkein heti 2 putkeksi ja myöhemmin 1...cona-A kirjoitti:vai oisko kuitenkin tommonen : http://cona-a.ascona.fi/pakosarja/
Ilmeisesti "Valettu" pakosarja eikä mikään peltipako.. Plääh, tylsää.
Vectra C GTS 2.0T "Stage-3"
Tossa sivu jossa juttua kevennetyistä vauhtipyöristä. Onkohan kellään kokemusta?
http://www.v-tuning.com/flywheels.htm
http://www.v-tuning.com/flywheels.htm
Nismo, millo lie taas ajos
Miro.Simounen kirjoitti:se on ihan x20xev:n vakio pakosarja. Eli valusarja.Eagle| kirjoitti:Mul on ainakii -95 Calibrassa taas ihan erilainen pakosarja.. sellainen näyttäis olevan et pytystä 4 lähtöä yhdessä ja sit haaroittuu melkein heti 2 putkeksi ja myöhemmin 1...cona-A kirjoitti:vai oisko kuitenkin tommonen : http://cona-a.ascona.fi/pakosarja/
Ilmeisesti "Valettu" pakosarja eikä mikään peltipako.. Plääh, tylsää.
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Pitääkö toi paikkansa että XEV:eissä ja ZLET:ssä on 6 pulttiset vauhtipyörät?-jupe- kirjoitti:Tossa sivu jossa juttua kevennetyistä vauhtipyöristä. Onkohan kellään kokemusta?
http://www.v-tuning.com/flywheels.htm
Jotenkin automaattisesti oon olettanut että olis 8:lla kiinni...
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Jarno kirjoitti:Pitääkö toi paikkansa että XEV:eissä ja ZLET:ssä on 6 pulttiset vauhtipyörät?-jupe- kirjoitti:Tossa sivu jossa juttua kevennetyistä vauhtipyöristä. Onkohan kellään kokemusta?
http://www.v-tuning.com/flywheels.htm
Jotenkin automaattisesti oon olettanut että olis 8:lla kiinni...
Miten toi kevyempi vauhtipyörä muutes vaikuttaa, eli järkikin sanoo et kun ton vaihtaa kevyempään niin auton kierrokset nousevat nopeammin. Mutta entäs sitten nuo haittavaikutukset? Eli tuleeko jotain sellaista ettei enään niin pienillä kierroksilla kulje tai jotain. Voisi kuvitella, että kulutus nousisi esim. moottoritiellä nopeissa nopeuksissa... kun massaa ei ole niin paljon... tai jotain, korjatkaa jos olen väärässä ( kun olen )
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Ainakin x20xev:ssä on 6 pulttinen.Jarno kirjoitti:Pitääkö toi paikkansa että XEV:eissä ja ZLET:ssä on 6 pulttiset vauhtipyörät?
Haittoina on, että ehkä joudut nostamaan tyhjäkäyntiä, koska flektin hyrähtäessä käyntiin saattaa pöpeltää hetken ja täyskaasukiihdytyksen jälkeen voit stumpata koneen pelkästään painamalla kytkimen pohjaan.Eagle| kirjoitti:Miten toi kevyempi vauhtipyörä muutes vaikuttaa, eli järkikin sanoo et kun ton vaihtaa kevyempään niin auton kierrokset nousevat nopeammin. Mutta entäs sitten nuo haittavaikutukset?
- caravan-coupe
- 'Diplomat'
- Viestit: 1042
- Liittynyt: 12 Kesä 2003, 03:00
- Paikkakunta: Hyvinkäy
Stumpata?Jope kirjoitti:Ainakin x20xev:ssä on 6 pulttinen.Jarno kirjoitti:Pitääkö toi paikkansa että XEV:eissä ja ZLET:ssä on 6 pulttiset vauhtipyörät?
Haittoina on, että ehkä joudut nostamaan tyhjäkäyntiä, koska flektin hyrähtäessä käyntiin saattaa pöpeltää hetken ja täyskaasukiihdytyksen jälkeen voit stumpata koneen pelkästään painamalla kytkimen pohjaan.Eagle| kirjoitti:Miten toi kevyempi vauhtipyörä muutes vaikuttaa, eli järkikin sanoo et kun ton vaihtaa kevyempään niin auton kierrokset nousevat nopeammin. Mutta entäs sitten nuo haittavaikutukset?
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Mitä tupakalle tapahtuu kun sen "Stumppaa"? Se sammuuEagle| kirjoitti:Stumpata?Jope kirjoitti:Ainakin x20xev:ssä on 6 pulttinen.Jarno kirjoitti:Pitääkö toi paikkansa että XEV:eissä ja ZLET:ssä on 6 pulttiset vauhtipyörät?
Haittoina on, että ehkä joudut nostamaan tyhjäkäyntiä, koska flektin hyrähtäessä käyntiin saattaa pöpeltää hetken ja täyskaasukiihdytyksen jälkeen voit stumpata koneen pelkästään painamalla kytkimen pohjaan.Eagle| kirjoitti:Miten toi kevyempi vauhtipyörä muutes vaikuttaa, eli järkikin sanoo et kun ton vaihtaa kevyempään niin auton kierrokset nousevat nopeammin. Mutta entäs sitten nuo haittavaikutukset?
Edit: TDIC ehti ensin
Ilman vauhtipyörää kone on herkempi kiihtymään mutta samoin myös sammumaan. Ei kovin käytännöllinen ratkaisu, jos kyseessä ei ole mikään kilpa-auto.