1.2-1.6 OHC koneen viritys
- Farkku_Kadett
- 'Admiral'
- Viestit: 270
- Liittynyt: 20 Maalis 2005, 13:06
- Paikkakunta: rovaniemi
1.2-1.6 OHC koneen viritys
mitä kannattais vielä tehdä jotta sais vähän vielä tehoa lisää? olen vaihtanu nokka-akselin,imusarjan ja vapaavirtaus suotimen!
Opel, fresh thinking, better cars
Astra J Sport Tourer 1.4T
Opel Corsa C
Astra J Sport Tourer 1.4T
Opel Corsa C
- Farkku_Kadett
- 'Admiral'
- Viestit: 270
- Liittynyt: 20 Maalis 2005, 13:06
- Paikkakunta: rovaniemi
16SV -89Enochian kirjoitti:16SV vai C16NZ?
Vectra B2 2.0DTI -00
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
- Farkku_Kadett
- 'Admiral'
- Viestit: 270
- Liittynyt: 20 Maalis 2005, 13:06
- Paikkakunta: rovaniemi
Noi kannet C16SE ja E16SE niin onko kenties virtaus parempi vai mikä noissa on parempaa verrattuna 16SV ku puristus on jo tossa sen 10:1..Enochian kirjoitti:Imusarja vaihdettu millaiseen? Mikä nokka-akseli?
Nokka-akseleita saa tuohonkin koneeseen monia erilaisia, imusarjoja löytyy vakiokaasarille, tuplille, ruiskulle ja läppärungot... Kansi varmaan kannattaisi vaihtaa C16SE-, E16SE- tai sitten 16V-kanteen jos halua enemmän rakennella.
Vectra B2 2.0DTI -00
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
Vau, uus topicci virityksille! Nyt kaikki starttimoottorin omistajatkin voi keskustella virityksistä! No, ei vaiteskaan, älkää ottako herneitä nessuun...
Vectra B2 2.0DTI -00
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
-
- 'Kadett'
- Viestit: 25
- Liittynyt: 15 Loka 2005, 19:55
- Paikkakunta: Rauma
Itellä alkaa pikkuhiljaa valmistua 13S. Kantta pudotettu 0.85mm, Imotecin jyrkin sporttinokka, Irmscherin imusarja, peltisarja tulee varmaan omaa valmistetta. Ruiskua ohjaamaan megasquirt ja hukkakipinäsytkä. Saas nähä mitä tuosta irtoaa. Alakerran porautus ja 1.2:n männät ois varmaan kustannustehokkain viritys ykskolmoseen. Kyllä se 1.3tic on vielä saatava rakennettua kun tuli suunniteltua jo melko pitkälle sekin. Starttimoottorit kunniaan
- Farkku_Kadett
- 'Admiral'
- Viestit: 270
- Liittynyt: 20 Maalis 2005, 13:06
- Paikkakunta: rovaniemi