Insignia 2.0 CDti viritys?
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
Motorbit hoiti hyvin virivirit.
Pari Inkkua sai tänään uudella softalla mukavasti lisää virkeyttä
Vakiona antoivat -11 j a-12 malliset Inkut 163hv ja 410-400nm.
Softattuna irtosi ~195hv ja 451-441nm.
Mukava pikkupiristys. Suosittelen
Pari Inkkua sai tänään uudella softalla mukavasti lisää virkeyttä
Vakiona antoivat -11 j a-12 malliset Inkut 163hv ja 410-400nm.
Softattuna irtosi ~195hv ja 451-441nm.
Mukava pikkupiristys. Suosittelen
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
Ahnuld kirjoitti:Motorbit hoiti hyvin virivirit.
Pari Inkkua sai tänään uudella softalla mukavasti lisää virkeyttä
Vakiona antoivat -11 j a-12 malliset Inkut 163hv ja 410-400nm.
Softattuna irtosi ~195hv ja 451-441nm.
Mukava pikkupiristys. Suosittelen
Paljonko maksoi softa? Vaikuttiko kulutukseen?
Harkinnan alla...
Astra Executive 5.ov 1,4 T Aut. -19 Black line OPC pack
Astra Executive Sports Tourer 1,4 T Aut. -19 Black line
Astra Executive Sports Tourer 1,4 T Aut. -19 Black line
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
Muakin alkoi kiinnostamaan hintatiedot. Ainakin tohon Astraan pitäis saada enempi ruutia. Eikä Biturboonkaan se lisäteho haittaisihartsap kirjoitti:Ahnuld kirjoitti:Motorbit hoiti hyvin virivirit.
Pari Inkkua sai tänään uudella softalla mukavasti lisää virkeyttä
Vakiona antoivat -11 j a-12 malliset Inkut 163hv ja 410-400nm.
Softattuna irtosi ~195hv ja 451-441nm.
Mukava pikkupiristys. Suosittelen
Paljonko maksoi softa? Vaikuttiko kulutukseen?
Harkinnan alla...
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
680€ maksaa moinen viritys.
Sinänsä ihan siedettävä hinta, että kaksi vetoa rullilla ja koko prosessissa tosiaan meni kahdelta autolta yli 8h.
Alkuarvot omassa oli: 122,2kW@3692rpm ja 414nm@2265rpm
Softattuna: 144,2kW@3803rpm ja 455nm@1938rpm
Sinänsä ihan siedettävä hinta, että kaksi vetoa rullilla ja koko prosessissa tosiaan meni kahdelta autolta yli 8h.
Alkuarvot omassa oli: 122,2kW@3692rpm ja 414nm@2265rpm
Softattuna: 144,2kW@3803rpm ja 455nm@1938rpm
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
Ei huonoAhnuld kirjoitti:680€ maksaa moinen viritys.
Sinänsä ihan siedettävä hinta, että kaksi vetoa rullilla ja koko prosessissa tosiaan meni kahdelta autolta yli 8h.
Alkuarvot omassa oli: 122,2kW@3692rpm ja 414nm@2265rpm
Softattuna: 144,2kW@3803rpm ja 455nm@1938rpm
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
Tässä vielä käppyrä:
http://aijaa.com/8WisV3
http://aijaa.com/8WisV3
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
-
- 'Agila'
- Viestit: 5
- Liittynyt: 14 Syys 2014, 19:26
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
Mro,
Onko kukaan kokeillut tai kuullut miten nämä pelittävät:
http://www.ebay.com/itm/Chip-Tuning-Box ... bb&vxp=mtr
Onko kukaan kokeillut tai kuullut miten nämä pelittävät:
http://www.ebay.com/itm/Chip-Tuning-Box ... bb&vxp=mtr
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
Eräs työtoverini totesi vuosia sitten, että "halvan ja hyvän tekeminen lopetettiin kannattamattomana jo 50-luvulla..."Insignia 2012 kirjoitti:Mro,
Onko kukaan kokeillut tai kuullut miten nämä pelittävät:
http://www.ebay.com/itm/Chip-Tuning-Box ... bb&vxp=mtr
Kannattaahan tuota tietysti kokeilla ja säästää muutama satku hetkellisesti ja sitten pettyneenä tulokseen käydä teettämässä oikea softaus
Ainakin tähän saakka tuo Motorbitin softa on pelannut ongelmitta ja ruutia on mukavasti lisää.
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
Onkos täällä viel kukaa innostunu repimää dpf:n sisukset pois ?
Insignia ST 2.0cdti 118kw -11
Ex. Astra H GTC 1.7cdti -06
Ex. Astra H GTC 1.7cdti -06
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
En muista minkä viripajan sivulla oli moisesta operaatiosta juttua. Mutta lopputuloksena teho tai vääntö ei juurikaan muuttunut.
Eli tuskin maksaa vaivaa DPFää poistaa jos se vielä toimii. Jos se aiheuttaa ongelmia tai on rikki, niin toki silloin on varmaankin kannattavaa.
Softaaja sanoi, että Inkussa tehoja/vääntöjä ainakin näissä 160/163hv koneissa rajoittaa ahtimen koko, eli tuskin se suodatin hirveästi siinä vaikuttaa.
Eli tuskin maksaa vaivaa DPFää poistaa jos se vielä toimii. Jos se aiheuttaa ongelmia tai on rikki, niin toki silloin on varmaankin kannattavaa.
Softaaja sanoi, että Inkussa tehoja/vääntöjä ainakin näissä 160/163hv koneissa rajoittaa ahtimen koko, eli tuskin se suodatin hirveästi siinä vaikuttaa.
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
tuli kysästyy tuolt optimoiautosi ku näytti olevan maininta heidän kotisivuilla asiasta ni teho1-paketti (+37hp, 97nm) ja dpf pois ohjelmointi 790€ + pöntön tyhjennys velotetaa erikseen.. eikä ollu myöskään varmuutta jos auto on varustettu uudemmalla moottoriohjauksella, että se saadaan myös toimimaan.
Eiköhän se saa olla siellä "pelastamassa luontoa" niin kauan ku ehjänä pysyy
Eiköhän se saa olla siellä "pelastamassa luontoa" niin kauan ku ehjänä pysyy
Insignia ST 2.0cdti 118kw -11
Ex. Astra H GTC 1.7cdti -06
Ex. Astra H GTC 1.7cdti -06
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
Jatketaa kysymyksillä kun täällä on mietitty automaattilootan (AF40-6 ?) kestämistä ni onko seuraava teksti ihan tuulesta temmattu et kestää max 440nm väännön kun täällä näyttäis menevän yli tuon lukeman.. itsellä varmaankin ajankohtasta jossakin vaiheessa niin täytyy vähän tiedustella asiaa että pysyykö osat paikoillaa lastutuksen jälkeen
" The Aisin AW TF-80 SC series is a 6 speed automatic transmission.... It is also called the TF-80SC (AWF21, AF40-6, AM6, AW6A-EL) and TF-81SC (AF21) .... It is designed to handle a maximum of 440 N·m (324.5 ft·lbf) of torque. "
" The Aisin AW TF-80 SC series is a 6 speed automatic transmission.... It is also called the TF-80SC (AWF21, AF40-6, AM6, AW6A-EL) and TF-81SC (AF21) .... It is designed to handle a maximum of 440 N·m (324.5 ft·lbf) of torque. "
Insignia ST 2.0cdti 118kw -11
Ex. Astra H GTC 1.7cdti -06
Ex. Astra H GTC 1.7cdti -06
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
Testattu on, tosin "parempi" malli eli DTUK (DTE Saksassa) CRD2+ boksi. Vakiona 80-120km/h 5s, boksilla 6s! Lähti nopeasti takaisin, kannattaa unohtaa.Insignia 2012 kirjoitti:Mro,
Onko kukaan kokeillut tai kuullut miten nämä pelittävät:
http://www.ebay.com/itm/Chip-Tuning-Box ... bb&vxp=mtr
Nyt saa ohjelman jo uudempiin ecuihinkin. Kattokaa ecun numero, sen perusteella näkee suoraan mitä vaatii.
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
mistä löytyy hyvät ns. rautalanka mallin ohjeet ecu:n numeron tutkimiseen?
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
Mulla on softattuna tuo 130hv->185hv. (ja 400 Nm)Smigul kirjoitti:Jatketaa kysymyksillä kun täällä on mietitty automaattilootan (AF40-6 ?) kestämistä ni onko seuraava teksti ihan tuulesta temmattu et kestää max 440nm väännön kun täällä näyttäis menevän yli tuon lukeman.. itsellä varmaankin ajankohtasta jossakin vaiheessa niin täytyy vähän tiedustella asiaa että pysyykö osat paikoillaa lastutuksen jälkeen
" The Aisin AW TF-80 SC series is a 6 speed automatic transmission.... It is also called the TF-80SC (AWF21, AF40-6, AM6, AW6A-EL) and TF-81SC (AF21) .... It is designed to handle a maximum of 440 N·m (324.5 ft·lbf) of torque. "
Ainoa ongelma on mielestäni ettei vaihda enää kickdownia yhtä helposti kuin ennen.
Softattu tosin aika nopsaan oston jälkeen eli en osaa varmasti sanoa miten vaihtoi ennen softausta.