Penkityspäivä 24.10 Motorbit Oy Tuusula

Keskustelua tapahtumista sekä OCF:stä
Avatar
vectraTBO
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 5468
Liittynyt: 15 Maalis 2003, 02:00
Paikkakunta: Pori

Re: Penkityspäivä 24.10 Motorbit Oy Tuusula

Viesti Kirjoittaja vectraTBO »

JukeN kirjoitti: Kaikillahan on auto kunnossa penkkiä varten.
- Hinauslenkit mukana kiinnitystä varten
Mitä nuo on? Ei kai Opeleita tarvi hinailla :lollis:

Oikeesti, mä en edes tiedä onko mulla sellasia, paikat on tietty puskureissa mutta lenkeistä ei ole havaintoa...
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Timba
'Senator'
'Senator'
Viestit: 797
Liittynyt: 22 Loka 2005, 11:52

Re: Penkityspäivä 24.10 Motorbit Oy Tuusula

Viesti Kirjoittaja Timba »

vectraTBO kirjoitti:
JukeN kirjoitti: Kaikillahan on auto kunnossa penkkiä varten.
- Hinauslenkit mukana kiinnitystä varten
Mitä nuo on? Ei kai Opeleita tarvi hinailla :lollis:

Oikeesti, mä en edes tiedä onko mulla sellasia, paikat on tietty puskureissa mutta lenkeistä ei ole havaintoa...
Eiköhän tuolla jollain ole antaa lainaksi :)

Minkäslaisia tehotavoitteita porukalla on? Itse olen tyytyväinen jos on +280hv näillä nykyisillä ahdoilla(piikkaa 1.3-1.4bar pitää 1.1-1.2bar. Ja todella tyytyväinen olen jos on +290hv ja pääsee ajamalla kotiin :lollis:
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Penkityspäivä 24.10 Motorbit Oy Tuusula

Viesti Kirjoittaja ata »

Ei mitään hajua. Viimeksi olen käynyt dynossa vuonna 2008. Silloin ei tullut edes vakiotehoja... saa nähdä tuleeko nyt sitäkään vertaa kun tuostakin on kuitenkin 4 vuotta ja lähes 50000 km... :)

Ja että mitä kaikkea hauskaa se auton tietokone taas sanoo kun takapyörät pyörivät mutta etupyörät eivät... ainakin ABS-vikaa se tulee ehdottamaan satavarmasti, luulee onneton että on ABS-anturit menneet rikki kun ei etupyöristä tule signaalia pyörimisestä, vaikka takaa tulee... saattaa myös ehdottaa auton huoltamista... (vaikka on kyllä huollettu loppukesästä).

Että jos nyt edes yli 300 hv tulisi tulokseksi... (vakioteho eli rekisteriotteessakin lukeva 261 kW eli 355 hv eli 350 bhp jäänee kauas tälläkin kertaa...?)
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Avatar
Alpha
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1866
Liittynyt: 28 Loka 2004, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Penkityspäivä 24.10 Motorbit Oy Tuusula

Viesti Kirjoittaja Alpha »

jaha, huomasin nyt vasta tämän topikin. jäi sitten penkittelyt multa kokonaan, kun ajattelin että tää idea on jo kuopattu kun ei tullut mitään vastauksia keltään tonne toiseen topikkiin..

edit: itse asiassa oon tatuoitavana 12-16 ja teenkin niin että tuun siitä suoraan paikanpäälle, jos ehtis jotain nähdä. voip olla ettei ehdi.
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Avatar
hudu79
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 2727
Liittynyt: 16 Heinä 2006, 16:01
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Penkityspäivä 24.10 Motorbit Oy Tuusula

Viesti Kirjoittaja hudu79 »

Damn! Näyttäisi uhkaavasti siltä, että töitä riittäisi koko päiväksi... Koitan kuitenkin saada hommat sumplittua siten, että ehtisin ainakin pikavisiitille :D
Fillari tosin taitaa jäädä kotiin tällä erää, kun en sitä varmastikkaan ehdi hakemaan :lol:
Kuva
Avatar
JukeN
OCF Member 2016
Viestit: 2469
Liittynyt: 05 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Penkityspäivä 24.10 Motorbit Oy Tuusula

Viesti Kirjoittaja JukeN »

Alpha kirjoitti:jaha, huomasin nyt vasta tämän topikin. jäi sitten penkittelyt multa kokonaan, kun ajattelin että tää idea on jo kuopattu kun ei tullut mitään vastauksia keltään tonne toiseen topikkiin..

edit: itse asiassa oon tatuoitavana 12-16 ja teenkin niin että tuun siitä suoraan paikanpäälle, jos ehtis jotain nähdä. voip olla ettei ehdi.
Jos siinä neljän pintaan ehdit paikoille, niin eiköhän autokin saada rullille.

Suunnitelmissa oli tosiaan kysellä ilmoittautuneilta odotukset tuloksista etukäteen YV:llä juttua varten, mutta ei vaan aika riittänyt tähän. Otetaan siis ylös paikan päällä.

Muita dieseleitä ei tainnut olla kun oma? Eli tuloksena päivän pienimmät tehot, väännössä saattaa päästä turbo Astrojen tasolle.
mulkkari
'Senator'
'Senator'
Viestit: 936
Liittynyt: 27 Joulu 2005, 15:48
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Penkityspäivä 24.10 Motorbit Oy Tuusula

Viesti Kirjoittaja mulkkari »

itsellä on odotukset 225hv, mutta 200kin riittää
opel astra K sportstourer business matrix
instagram @mikkotapanivirtanen
instagram @joutsgarage
Avatar
Alpha
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1866
Liittynyt: 28 Loka 2004, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Penkityspäivä 24.10 Motorbit Oy Tuusula

Viesti Kirjoittaja Alpha »

JukeN kirjoitti:
Alpha kirjoitti:jaha, huomasin nyt vasta tämän topikin. jäi sitten penkittelyt multa kokonaan, kun ajattelin että tää idea on jo kuopattu kun ei tullut mitään vastauksia keltään tonne toiseen topikkiin..

edit: itse asiassa oon tatuoitavana 12-16 ja teenkin niin että tuun siitä suoraan paikanpäälle, jos ehtis jotain nähdä. voip olla ettei ehdi.
Jos siinä neljän pintaan ehdit paikoille, niin eiköhän autokin saada rullille.

Suunnitelmissa oli tosiaan kysellä ilmoittautuneilta odotukset tuloksista etukäteen YV:llä juttua varten, mutta ei vaan aika riittänyt tähän. Otetaan siis ylös paikan päällä.

Muita dieseleitä ei tainnut olla kun oma? Eli tuloksena päivän pienimmät tehot, väännössä saattaa päästä turbo Astrojen tasolle.
olisitpa laittanu mulle yv:tä tästä aiemmin... mutta katotaan jos ehtisin. tavoite olisi 300hv/450nm, muuten pettymys. enkä usko että sitä edes löytyy. tod näk 280hv / 420nm.
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Avatar
JukeN
OCF Member 2016
Viestit: 2469
Liittynyt: 05 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Penkityspäivä 24.10 Motorbit Oy Tuusula

Viesti Kirjoittaja JukeN »

vectraTBO kirjoitti:
JukeN kirjoitti: Kaikillahan on auto kunnossa penkkiä varten.
- Hinauslenkit mukana kiinnitystä varten
Mitä nuo on? Ei kai Opeleita tarvi hinailla :lollis:

Oikeesti, mä en edes tiedä onko mulla sellasia, paikat on tietty puskureissa mutta lenkeistä ei ole havaintoa...
Heh :) Eiköhän hinauslenkkejä löydy tarvittaessa lainaan. Todennäköisesti runkopalkeista saa jo riittävän kiinnityksen.
Avatar
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3902
Liittynyt: 11 Elo 2008, 00:12
Paikkakunta: HKI

Re: Penkityspäivä 24.10 Motorbit Oy Tuusula

Viesti Kirjoittaja G.T.S »

JukeN kirjoitti:
Alpha kirjoitti:jaha, huomasin nyt vasta tämän topikin. jäi sitten penkittelyt multa kokonaan, kun ajattelin että tää idea on jo kuopattu kun ei tullut mitään vastauksia keltään tonne toiseen topikkiin..

edit: itse asiassa oon tatuoitavana 12-16 ja teenkin niin että tuun siitä suoraan paikanpäälle, jos ehtis jotain nähdä. voip olla ettei ehdi.
Jos siinä neljän pintaan ehdit paikoille, niin eiköhän autokin saada rullille.

Suunnitelmissa oli tosiaan kysellä ilmoittautuneilta odotukset tuloksista etukäteen YV:llä juttua varten, mutta ei vaan aika riittänyt tähän. Otetaan siis ylös paikan päällä.

Muita dieseleitä ei tainnut olla kun oma? Eli tuloksena päivän pienimmät tehot, väännössä saattaa päästä turbo Astrojen tasolle.
Velven vito on diesel eli saat kilpailla sen kanssa, mut jos arviot pitää paikkaansa niin ei se kyllä pienimillä tehoilla ja väännöillä mene :lol:
Avatar
JukeN
OCF Member 2016
Viestit: 2469
Liittynyt: 05 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Penkityspäivä 24.10 Motorbit Oy Tuusula

Viesti Kirjoittaja JukeN »

Just in case, minut saa kiinni numerosta 0400 511590.
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4691
Liittynyt: 05 Syys 2002, 03:00

Re: Penkityspäivä 24.10 Motorbit Oy Tuusula

Viesti Kirjoittaja B-Na »

mulkkari kirjoitti:itsellä on odotukset 225hv, mutta 200kin riittää
Paljos tuli?
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Avatar
Juzzi
OCF Luisukunkku 2009
OCF Luisukunkku 2009
Viestit: 1982
Liittynyt: 22 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Klaukkala
Viesti:

Re: Penkityspäivä 24.10 Motorbit Oy Tuusula

Viesti Kirjoittaja Juzzi »

Ei ainakaan yli 400hv, meidän penari jäi mitttaamatta kun kuulemma penkki ei riitä. Ei käynyt kyllä edes mielessä että ei riittäis, kun viimeksi tälläinen penkki tullu vastaan 10vuotta sitten. Mutta ilmeisesti tässä penkissä tehdään lähinnä lastuja.
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
mulkkari
'Senator'
'Senator'
Viestit: 936
Liittynyt: 27 Joulu 2005, 15:48
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Penkityspäivä 24.10 Motorbit Oy Tuusula

Viesti Kirjoittaja mulkkari »

B-Na kirjoitti:
mulkkari kirjoitti:itsellä on odotukset 225hv, mutta 200kin riittää
Paljos tuli?
220hv 312nm
opel astra K sportstourer business matrix
instagram @mikkotapanivirtanen
instagram @joutsgarage
Timba
'Senator'
'Senator'
Viestit: 797
Liittynyt: 22 Loka 2005, 11:52

Re: Penkityspäivä 24.10 Motorbit Oy Tuusula

Viesti Kirjoittaja Timba »

Jeps, ihan tyytyväinen olen tuon softan tuottamiin tehoihin 279hv/400nm. Eli juuri sen verran oli hevosia ja vääntöä kuin on luvattu. Nyt jäi tietenkin mietityttämään olisiko rajummalla lastulla tullut enemmän, mutta kun auto toimii hyvin niin turhaa lähteä repimään niitä viimeisiä hevosia esille.
Vastaa Viestiin