OCF Syysparty 16-18.9 2016/1mile challenge/syyskokous

Keskustelua tapahtumista sekä OCF:stä
Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19314
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

Re: OCF Syysparty 16-18.9 2016/1mile challenge/syyskokous

Viesti Kirjoittaja Timonen »

DEAD kirjoitti:syömistä oisin kaivannut mutta kyllä sillä omenalla pärjäs hyvin, kun oli edellisenä päivänä syönyt kiireessä vähän reippaammin jotka sitten aamulla tuli pihalle kun ei ehtinyt zoltit vaikuttaa. Oliko tosiaaan niin että ei sinne ravinteliin päässyt kuin tasatunnein portin kautta?
Periaatteessa kyllä. Mä itse tosin pääsin ulos n. klo 12.40, kun avulias kenttätyöntekijä avas mulle portin.
Sisään en päässyt, kuin soittamalla Jartsalle (klo 14.00) ja sitten Ville tuli avaamaan portin.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Avatar
vectraTBO
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 5468
Liittynyt: 15 Maalis 2003, 02:00
Paikkakunta: Pori

Re: OCF Syysparty 16-18.9 2016/1mile challenge/syyskokous

Viesti Kirjoittaja vectraTBO »

jartsa63 kirjoitti:
SkeletorR kirjoitti:Oli matka mitä tahansa, joka tapauksessa riittävä se oli ja olisi ollut kovempiinkin nopeuksiin.
Kehitysidea ensi vuodelle täältäkin joku nakki/kahvikoju jos resursseja moiseen suinkin.
Itse mietin ihan samaa että pitää saada kentälle joku myyjä jolta saa ostaa ruokaa sekä kahvia..
Vaikkakin kentän ravintola oli ihan hyvä, se vaan että sinne piti mennä ulko kautta oli hieman hankalaa kun portti piti pitää
lukossa..
Katsotaan mitä saadaan ensikerraksi aikaan..
Toissa vuonnako se oli kun koitin saada jotain kahvila-autoa paikalle mut homma kaatu siihen että ei saatu siihen sähköä kun sopimus oli jo kirjoitettu eikä siinä ollut asiasta mainintaa. Enkä kyllä tiedä missä siellä sitten olis lähin mahdollinen sähköpistoke.

Eli sähkö pitäs saada tai sitten sen kahvila-auton systeemien pitäs toimia vaikka kaasulla. Aggrekaatillakin varmaan onnistuis. Mutta tollanen ruokavaunu olis kyllä todella paikallaan. Kentän ravintolaan ei tosiaan pääse kuin sieltä etuovista ja sinne pitää kulkea portin kautta.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
vitor
'Agila'
Viestit: 9
Liittynyt: 05 Joulu 2009, 16:16

Re: OCF Syysparty 16-18.9 2016/1mile challenge/syyskokous

Viesti Kirjoittaja vitor »

Eikös tuo jarrutusmatka ole tuon n.800m myös lappeessa ja Hallissa?aika pitkän tuntuinen,verrattuna Pudasjärven 400m jarrutusmatkaan
Vastaa Viestiin