turbon asennus
-
- 'Agila'
- Viestit: 5
- Liittynyt: 06 Maalis 2007, 11:14
turbon asennus
ostin kaverilta b-asconaan turbon. mihin kohti se kannattaa asentaa? Joku meinasi, että pakoputkeen, pitääkö paikkansa. Voisiko sen laittaa esim. keskivaimentajan paikalle. Kannattaako hitsata vai pultata? Ahtimella saa kuulema +600hv, kestääkö laatikko? Onko ahtimella väliä kummin päin sen laittaa? Paljonkohan sitten kiihtyy 0-100km/h? Pystyykö driftaamaan??
Laita se lämppärin suuttimeen putkella ja vaikka kojelaudan päälle. Sitten kannattaa laittaa lasinpyyhkijät tuulilasin sisäpuolelle että näkee eteenpäin kun kuski pöristää kieli ulkona. Turbon tehoa voit sitten säätää lämppärin puhaltimen säätimestä. Turbon toisen puolen voisi sitten laittaa vaikka lisätuulettimeksi lämpimällä säällä. Tehoa tulee tosi paljon ja driftatakin voi, mutta tähän autoon niitä tehoja ei tällä asennuksella tule ja driftauskin pitää mahdollisesti tehdä sateella tai jollain toisella autolla. Niin joo ja 0-100 km/h kiihtyy tosi paljon!
ata kirjoitti:Laita se lämppärin suuttimeen putkella ja vaikka kojelaudan päälle. Sitten kannattaa laittaa lasinpyyhkijät tuulilasin sisäpuolelle että näkee eteenpäin kun kuski pöristää kieli ulkona. Turbon tehoa voit sitten säätää lämppärin puhaltimen säätimestä. Turbon toisen puolen voisi sitten laittaa vaikka lisätuulettimeksi lämpimällä säällä. Tehoa tulee tosi paljon ja driftatakin voi, mutta tähän autoon niitä tehoja ei tällä asennuksella tule ja driftauskin pitää mahdollisesti tehdä sateella tai jollain toisella autolla. Niin joo ja 0-100 km/h kiihtyy tosi paljon!
Projektit ja esittelyt
Opel Astra H wagon opc-line 2007
Opel Astra H wagon opc-line 2007
BUAHHAHHAAA!!!!!ata kirjoitti:Laita se lämppärin suuttimeen putkella ja vaikka kojelaudan päälle. Sitten kannattaa laittaa lasinpyyhkijät tuulilasin sisäpuolelle että näkee eteenpäin kun kuski pöristää kieli ulkona. Turbon tehoa voit sitten säätää lämppärin puhaltimen säätimestä. Turbon toisen puolen voisi sitten laittaa vaikka lisätuulettimeksi lämpimällä säällä. Tehoa tulee tosi paljon ja driftatakin voi, mutta tähän autoon niitä tehoja ei tällä asennuksella tule ja driftauskin pitää mahdollisesti tehdä sateella tai jollain toisella autolla. Niin joo ja 0-100 km/h kiihtyy tosi paljon!
Vectra B2 2.0DTI -00
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
- motorsport
- 'Diplomat'
- Viestit: 1527
- Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
- Paikkakunta: Etelä-Suomi
No vaikka takapöntönkin tilallelapatch kirjoitti:näin on. ei perkele jos turbon ostaa niin pitäis kai sitä olla sen verran perillä mihin se laiteta???
takapöntön tilalle, se antaa sauntia...
http://www.egmcartech.com/2007/02/23/tw ... orsepower/
Re: turbon asennus
ei kun tekee niinkuin tää menninkäis kaveri....antaa turbon olla peräkontissaEinaripojan veli kirjoitti:ostin kaverilta b-asconaan turbon. mihin kohti se kannattaa asentaa? Joku meinasi, että pakoputkeen, pitääkö paikkansa. Voisiko sen laittaa esim. keskivaimentajan paikalle. Kannattaako hitsata vai pultata? Ahtimella saa kuulema +600hv, kestääkö laatikko? Onko ahtimella väliä kummin päin sen laittaa? Paljonkohan sitten kiihtyy 0-100km/h? Pystyykö driftaamaan??
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
-
- 'Agila'
- Viestit: 5
- Liittynyt: 06 Maalis 2007, 11:14
Niin jos vaan löytyy kaveri tönäämään..Keme kirjoitti:Lähtee 9:52 niin voi ehkä keretä alta kympin.
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio