On tuo 2,5 litrainenkin aika alamittainen siihen lossiin. Semmoisella automaatilla tuli joskus ajettua, veikkaan että se 1,2 litrainen c-kapi irtoaa viivalta nopeammin18E kirjoitti:pah!
olis ostanu 2.5litrasen commodorin eikä traktoria
voiko 1.2s kadettia saada kiihtymään..
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
oishan mulla yksi 20ne ylimääräisenä,mut toi 1,3s olis ehkä mielenkiintoisempi valintaSpikey kirjoitti: Niin ja eihän ne prosentit enää mihinkään yli pauku vaikka vähän kuutioita pellin alle laittaisikin.
Ex '99 saab 9-3 2.0t "syöksysämpylä" 274hv 396nm
'00 opel omega 2.2i caravan Aut "P.O.S" ~38hv 56nm
'00 opel omega 2.2i caravan Aut "P.O.S" ~38hv 56nm
Isäukko aikoinaan viritteli veljensä kanssa juurikin tuollaisen 1.2s kadetin, joka myös sittemmin penkitettiin ja kone pukkasi renkailta sen 65hv, joka taitaa olla se tehtaan ilmottama koneteho (jos en ihan väärin muista).
Sen muistan, että puristukset olivat kovat ja perän välitys helkkarin tiheä. Vauhtipyörää oli kevennetty jonkin verran, samoin mäntiä, kiertokankia ja kampuraa. Nokka-akselista ei ole tietoa, millainen oli. Polttoaineen syötöstä huolehti kaksi vakiota pystyimukaasaria, joille oli tehty oma imusarja. Kierroksia kone otti ainakin sen 10 000 rpm, enmpää eivät uskaltaneet kierrättää.
Siinä suurin piirtein resepti, miten se kone tehtiin. Vois vielä isältä kysellä tarkemmin, miten tekivät tuona vehkeen...
Sen muistan, että puristukset olivat kovat ja perän välitys helkkarin tiheä. Vauhtipyörää oli kevennetty jonkin verran, samoin mäntiä, kiertokankia ja kampuraa. Nokka-akselista ei ole tietoa, millainen oli. Polttoaineen syötöstä huolehti kaksi vakiota pystyimukaasaria, joille oli tehty oma imusarja. Kierroksia kone otti ainakin sen 10 000 rpm, enmpää eivät uskaltaneet kierrättää.
Siinä suurin piirtein resepti, miten se kone tehtiin. Vois vielä isältä kysellä tarkemmin, miten tekivät tuona vehkeen...
ei millään pahalla mutta se nyt on minun asia kuinka kovaa hinaan autoani sitäpaitsi enhän minä voi sille mitään jos kaveri innostuu hinaamaanKosla kirjoitti:Hoksottimet hoi, äly älä jätä. Melko älyvapaata hommaa hinata autoa kovaa...THP kirjoitti:juu kerran hinattiin vectraa aika kovaa m5:lla eipä ollut vecu koskaan kiihtynyt niin hyvinveikka81 kirjoitti:voiko 1.2s kadettia saada kiihtymään..
Voi, kun hinaatte sitä vaikka RS4 Audilla, tai sitten laitat sen Helsinki-Tampere välillä reissaavan pendoliinon kyytiin
Ex '99 saab 9-3 2.0t "syöksysämpylä" 274hv 396nm
'00 opel omega 2.2i caravan Aut "P.O.S" ~38hv 56nm
'00 opel omega 2.2i caravan Aut "P.O.S" ~38hv 56nm
-
- 'Kadett'
- Viestit: 43
- Liittynyt: 09 Heinä 2007, 13:33
-
- 'Kadett'
- Viestit: 43
- Liittynyt: 09 Heinä 2007, 13:33
mulla ei oo mitään remppoja tehty muulleku kannelle juuri tekemäs... tilasin motonetistä sen 1,7mm kansipahvin eli luulis nyt et 1,5 millii ainaki voi höylää??artisti kirjoitti:Cee kädetti kirjoitti:paljon tosta 1.2s kadetin kannesta kannattaa maksimissään ottaa pintaa pois?
Omastani otin 1,2 milliä pois ja hyvin kesti. Tosin samalla tuli tehtyä täys koneremontti.