1.6 sv 7mm lyhyemmät kiertokanget.vaikutus?

Keskustelua ahdetuista moottoreista ja moottoreiden ahtamisesta
turbo omena
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 135
Liittynyt: 25 Joulu 2005, 12:34
Paikkakunta: Rauma

1.6 sv 7mm lyhyemmät kiertokanget.vaikutus?

Viesti Kirjoittaja turbo omena »

eli homman nimenä 1.6sv turbotettuna hyllystä löytyis hyvät mukit mutta ovat 7mm korkeammat kuin vakiot ja koneistus varaa ei ole noin paljon.miten vaikuttaa jos noihin naittaa sen 7milliä lyhemmät kanget.kestävyys?moottorin max kierrokset?eli mihin kaikkeen vaikuttaa.toivottavasti ymmärsitte mitä ajan takaa.
jpisteh
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4258
Liittynyt: 17 Helmi 2002, 02:00

Re: 1.6 sv 7mm lyhyemmät kiertokanget.vaikutus?

Viesti Kirjoittaja jpisteh »

turbo omena kirjoitti:eli homman nimenä 1.6sv turbotettuna hyllystä löytyis hyvät mukit mutta ovat 7mm korkeammat kuin vakiot ja koneistus varaa ei ole noin paljon.miten vaikuttaa jos noihin naittaa sen 7milliä lyhemmät kanget.kestävyys?moottorin max kierrokset?eli mihin kaikkeen vaikuttaa.toivottavasti ymmärsitte mitä ajan takaa.
Moottoriopin kirja kouraan, siltä löytyy juttua optimaalisista kampikulmista ja varmaan myöskin käytetyistä ääripäistä, perstuntumalla kulma muuttu jonkin verran suuremmaksi. Kaverin kanssa joskus noita mietiskeltiin VR6/R32 moottoreiden mitoilla, mutta ne olleita ja menneitä.

j.h

Piti lukea kahteen kertaan, ennen kuin (väärin)ymmärsin ;-)
Vastaa Viestiin