Pysäköinti ongelmia...

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Avatar
GeneralO
'Senator'
'Senator'
Viestit: 735
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 19:42
Paikkakunta: Kiteen pontikkapitäjä

Re: Pysäköinti ongelmia...

Viesti Kirjoittaja GeneralO »

Naapuri vuorasi pari vuotta sitten minun astrani jätesäkeillä kun vahingossa parkkasin hänen paikalleen :lol: Tapana ei kyllä ollut parkkailla hänen ruutuunsa, mutta kyllä älysin kerrasta että jatkossa siihen kohdalle ei kannata autoa jättää.

Ideana kerrassaan loistava, kun oli ihan selvästi vaivaakin nähnyt. Harmi kun en tajunnut ottaa kuvaa.
Enriquez
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 285
Liittynyt: 16 Syys 2003, 03:00
Paikkakunta: vantaa

Re: Pysäköinti ongelmia...

Viesti Kirjoittaja Enriquez »

Naapuri heitti viime talvena parkkipaikaltaan kaikki lumet autoni päälle. Kostoksi kolasin hänen autonsa ympärille lumivallit. Oppipahan olemaan...

Muutama kk takaperin katselin ikkunasta kun joku oli parkkeerannut autonsa toisen naapurin paikalle. Naapuri tuli autollaan pihalle, kirosi hetken ja veti autonsa poikittain auton taakse. Ikkunasta vain huusi tälle "paikan varastajalle" että auto siirtyy aamulla kun hän töihin lähtee. Aamulla vasta myös siirtyi.
Avatar
ace
OCF Member 2021
Viestit: 569
Liittynyt: 04 Helmi 2004, 02:00
Paikkakunta: savonlinna

Re: Pysäköinti ongelmia...

Viesti Kirjoittaja ace »

Itsekkin vetänyt autopaikkani vieneen taakse auton poikittain, mutta vein myös sinne tuulilasiin lapun mistä minut löytää.
Kuva
Astra opc-line
NihNih
'Senator'
'Senator'
Viestit: 743
Liittynyt: 21 Touko 2006, 17:55

Re: Pysäköinti ongelmia...

Viesti Kirjoittaja NihNih »

GeneralO kirjoitti:Naapuri vuorasi pari vuotta sitten minun astrani jätesäkeillä kun vahingossa parkkasin hänen paikalleen :lol: Tapana ei kyllä ollut parkkailla hänen ruutuunsa, mutta kyllä älysin kerrasta että jatkossa siihen kohdalle ei kannata autoa jättää.

Ideana kerrassaan loistava, kun oli ihan selvästi vaivaakin nähnyt. Harmi kun en tajunnut ottaa kuvaa.
Pitääki ite koittaa tätä joskus :D
Tyhjä arpa

V70
Avatar
hulkster
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 297
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 14:25
Paikkakunta: kauniainen

Re: Pysäköinti ongelmia...

Viesti Kirjoittaja hulkster »

jokunen rulla kelmua auton ympärille voi kanssa laittaa kaverin miettimään et olikos parkeerauksessa vikaa
A shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist.
Avatar
Kasa
'Senator'
'Senator'
Viestit: 976
Liittynyt: 23 Touko 2005, 10:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Pysäköinti ongelmia...

Viesti Kirjoittaja Kasa »

hajama kirjoitti: Itse taas en olisi saanut sakkoa koska oli yksityisen taloyhtiön pihasta kysymys. Paikkaa ei oltu edes merkitty varatuksi.
Käsittääkseni taloyhtiön isännöitsijä tai alueen omistaja voi soittaa lappuliisat tai poliisin (?) sakoittamaan väärin pysäköidystä autosta.
"Mikään kasvu rajallisessa maailmassa ei voi olla rajatonta" - Gro Harlem Brundtland
Slx
'Senator'
'Senator'
Viestit: 363
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 15:03
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Pysäköinti ongelmia...

Viesti Kirjoittaja Slx »

Kasa kirjoitti:
hajama kirjoitti: Itse taas en olisi saanut sakkoa koska oli yksityisen taloyhtiön pihasta kysymys. Paikkaa ei oltu edes merkitty varatuksi.
Käsittääkseni taloyhtiön isännöitsijä tai alueen omistaja voi soittaa lappuliisat tai poliisin (?) sakoittamaan väärin pysäköidystä autosta.
Myös autopaikanhaltija voi soittaa mutta pitää olla Isännöitsijän / talonyhtiönhallituksen kirjallinen "lupalappu" että sakotus hyväksytään ja että kyseinen ruutu on varattu tietylle käyttäjälle. Selvittelin aikanaan ja poliisista kertovat ton. Liian iso homma joten olen toiminut "toisella tavalla"
Ford Mondeo 2011
Ex Chevrolet Cruze 2010, Volvo S60 2005, Ford Mondeo 2002, Opel Vectra 1998, Nissan primera 1991
Vastaa Viestiin