eikö paluukanava pidäkkin olla isompi kuin paine? jos paine 6mm niin riittääkö että paluu on 8 tai 10mm?
Entä onko sillä väliä palauttaako sen oljypohjaan pinnan yläpuolelle vai pinnan alle? jos laittais paluuletkun suoraan öljyproppuun (proppu sivulla, ei pohjassa)
turbon öljynpaluu
Re: turbon öljynpaluu
Öljyn pitää päästä vapaasti valumaan eli öljynpinnan yläpuolelle ja paluuputki saa olla n.13mm tai näin mulle on joskus kerrottu
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Re: turbon öljynpaluu
okei laitetaan suosioilla 15mm rööriä takas. Pitää irrotella öljypohja että saa jonkun kierreholkin läpi+vastakappaleen vai onko kansalla parempia ideoita?
Poraa reijän ja hitsaa kiinni niin välttää irrottamisen?
Poraa reijän ja hitsaa kiinni niin välttää irrottamisen?
Re: turbon öljynpaluu
paluu putken koon kans ei voi oikeastaan ees liioitella. näkeehän sen jo öljynpaluu reiästä, et ei ainakaan pienempää laita!
Astra G z22se -Steinmetz-
Re: turbon öljynpaluu
paluu oli muistaakseni 12mm reijällä et 15mm on varmaa aika hyvä