hyrrä pyörii mut ei ahda

Keskustelua ahdetuista moottoreista ja moottoreiden ahtamisesta
Avatar
jiivee666
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2121
Liittynyt: 10 Loka 2005, 14:07
Paikkakunta: Vihti

Re: hyrrä pyörii mut ei ahda

Viesti Kirjoittaja jiivee666 »

Jotain..



Paikallaan paineet ei nouse oikein hyvin mut liikkeellä on 0,5 jo 2000rpm kohdilla, tommoset maltilliset et pysyy vakiopannu nipussa.
Dumppi toimi ku paikallaan polkee vaan liikkeessä? Jarrut katoo välillä, menee poljin pohjaan

Tarviiko joku uutta bilteman hukkista?
Avatar
teukka77
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1714
Liittynyt: 12 Joulu 2004, 02:00
Paikkakunta: Rauma/Huittinen

Re: hyrrä pyörii mut ei ahda

Viesti Kirjoittaja teukka77 »

Ei ne paikalla oikein nousekkaan. mulla oli sama juttu sen pikku ahtimen kanssa, 50km/h tunnis ja kauhea vihellys kuului kun ajoi :D
Ei toi ahdin varmaan kovin isoihin tehoihin riitä bensa koneessa. mun ahdin oli 115hv dieselistä ja koko sen mukainen :D

Onko takaiskuventtiili kunnossa jarrutehostajassa?
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Avatar
jiivee666
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2121
Liittynyt: 10 Loka 2005, 14:07
Paikkakunta: Vihti

Re: hyrrä pyörii mut ei ahda

Viesti Kirjoittaja jiivee666 »

teukka77 kirjoitti:Ei ne paikalla oikein nousekkaan. mulla oli sama juttu sen pikku ahtimen kanssa, 50km/h tunnis ja kauhea vihellys kuului kun ajoi :D
Ei toi ahdin varmaan kovin isoihin tehoihin riitä bensa koneessa. mun ahdin oli 115hv dieselistä ja koko sen mukainen :D

Onko takaiskuventtiili kunnossa jarrutehostajassa?
Tää on jostain 2.8 diesel boxserista, ducatosta tms.. Ei tietoa tosta onko kunnossa, pystyykö miten testaamaan?
Jos paine pääsee tehostimeen niin eikö polkimen kuuluis tulla kovaks jos paine vastustaa poljinta?
Mut tää menee ihan pohjaan, palaa kyllä takas. Tarvis varmaa vaihtaa nesteet ja ilmata, tiedä koska tehty viimeks.
Vastaa Viestiin