Tuli vaan mieleen jotta kuinkahan isotöinen rojekti ois kyseessä...
Enste mieleen tulee sähköhommat,pystyisköhän johtosarjat koplaamaan toisiinsa?
Nykyinen on automaatti joten r6-koneen jatkona myös automaatti.
Mahtuisko syylarit ja ilmastointihässäkät olemaan paikoillaan?
jos jollain asjasta tiatoa se otetaan nöyrästi vastaan!
Alkoi toi ropaaminen taas kiinnostamaan n. 15v tauon jälkeen...
omppu 2,5v6->3,0r6 muutos
Re: omppu 2,5v6->3,0r6 muutos
ostat jostain motin johtosarjoineen. ei muistaakseni tarvinnu montaa piuhaa kytkeä auton sarjaan. tekniikanluovuttajan ja ja ton v6 sähkökaaviot auttaa asiassa. itellä ei ton sähköjen kytkemisestä käytännön kokemusta kun toi motti oli jo valmiina kun ostin.rekord85 kirjoitti:Tuli vaan mieleen jotta kuinkahan isotöinen rojekti ois kyseessä...
Enste mieleen tulee sähköhommat,pystyisköhän johtosarjat koplaamaan toisiinsa?
Nykyinen on automaatti joten r6-koneen jatkona myös automaatti.
Mahtuisko syylarit ja ilmastointihässäkät olemaan paikoillaan?
jos jollain asjasta tiatoa se otetaan nöyrästi vastaan!
Alkoi toi ropaaminen taas kiinnostamaan n. 15v tauon jälkeen...
ilmastoinnin ja muut roippeet mahtuu kyllä olemaan. pientä sovellusta saattaa vaatia jotkut putket ja letkut. ja muistaakseni toi v6 automaatti ei istunu suoriltaan ton r6 perään. korjatkaa jos olen väärässä
tossa tosta mun entisen konehuoneesta pari kuvaa. tilaahan tuolla ei jää millekään puolelle liikaa remontteja ajatellen tossa näkyy akun vieressä 1 noista ilmastoinnin putkista.
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Re: omppu 2,5v6->3,0r6 muutos
Jos manuaalilaatikkoon päädyt niin pääsee sähköjen kanssa tosiaan múutamalla piuhallarekord85 kirjoitti:Tuli vaan mieleen jotta kuinkahan isotöinen rojekti ois kyseessä...
Enste mieleen tulee sähköhommat,pystyisköhän johtosarjat koplaamaan toisiinsa?
Nykyinen on automaatti joten r6-koneen jatkona myös automaatti.
Mahtuisko syylarit ja ilmastointihässäkät olemaan paikoillaan?
jos jollain asjasta tiatoa se otetaan nöyrästi vastaan!
Alkoi toi ropaaminen taas kiinnostamaan n. 15v tauon jälkeen...
Automaatin kans sitten onkin vähän enemmän jumppaa
Tuossa lyhyesti mitä tarvitsee ainakin
(koskee molempia laatikoita)
-2.0 etupalkki tai v6 palkista koneenkorvien siirto....
-3000 tai 2,0 rekordin koneenkorvat
-vaihteiston takakiinnike
-kardaani (manuaaliin käy suoraan 2,6 a-ompun.....)
-vähän pakoputkea
-bensalinjoja jatkaa vähän
-ohjaustehostimen putkia soveltaa (pumput eri puolella)
Tuossa ei varmasti ole kaikki mutta nuo tuli ekana mieleen (lisäillään kun tulee mieleen)
Nuo automaatin sähköt ei ole ihan simppeli juttu,koska a-ompussa/senussa on vaihteiston johtosarja samassa nipussa moottorin johtosarjan kanssa
ja b-omegassa se laatikon johtosarja on korin johtosarjassa
timok on tehnyt tuon r6 automaatti muutoksen sieltä varmaan sais apuja noiden sähköjen kanssa
Tilaahan tuolla konehuoneessa on paljon enemmän kuin v6 koneellaAri-S kirjoitti:tilaahan tuolla ei jää millekään puolelle liikaa remontteja ajatellen
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 -11
-kadett sedan bee ja cee x7
-Insignia 4x4 -11
-kadett sedan bee ja cee x7