1.8i veccu +nokan vaihto
1.8i veccu +nokan vaihto
morjensta vaan!
jeps eli sellasta mul on 1.8i 8v -93 veccu
jeps eli sellasta mul on 1.8i 8v -93 veccu
Re: 1.8i veccu +nokan vaihto
Unohda koko homma jos aiot tuota vielä leimata,ei tule toimimaan tuolla nokalla edes huonosti.
Re: 1.8i veccu +nokan vaihto
Tosi mieto nokka. Toimii varmasti ihan hyvin vakiomoottorissa ja vakiolla moottorinohjauksella. Mun mielestä
Mikäs välitetty laatikko sulla on? Voisin ostaa.
Mikäs välitetty laatikko sulla on? Voisin ostaa.
Re: 1.8i veccu +nokan vaihto
janne75 kirjoitti:Tosi mieto nokka. Toimii varmasti ihan hyvin vakiomoottorissa ja vakiolla moottorinohjauksella. Mun mielestä
Mikäs välitetty laatikko sulla on? Voisin ostaa.
Re: 1.8i veccu +nokan vaihto
Voi hyvinkin pilata päästöt tuossa 1-pisteruiskussa ja saavutettava hyöty voi muutenkin olla melko minimaalinen verrattuna nelipisteruiskuun.
Re: 1.8i veccu +nokan vaihto
[quote="telwin"]
Re: 1.8i veccu +nokan vaihto
Osta käytetty vakionokka, ni o halpa ja auton arvo ei kolminkertaistu.
JEEEEEEEEEEEEE!
Re: 1.8i veccu +nokan vaihto
En lukenut ihan kunnolla tuota ensimmäistä postausta. Jäi huomaamatta tuo vakionokan kuluminen. Ihmettelin vain kun vertaat vakionokan hintaan
Osta vaikka foorumilta käytetty vakionokka, hintaa muutama kymppi korkeintaan. Sillä se toimii parhaiten.
Jos päädyt tuohon "viritysnokka-akseliin" niin en usko että pilaisi päästöjä kun on noin mieto. Mainosasteita 254 tarkoittaa 1mm asteita 200-220. Vakio on suunilleen sama.
Tehon nousu voi olla pettymys, alavääntö nousee isommille kierroksille mikä tekee tehontunnetta
Osta vaikka foorumilta käytetty vakionokka, hintaa muutama kymppi korkeintaan. Sillä se toimii parhaiten.
Jos päädyt tuohon "viritysnokka-akseliin" niin en usko että pilaisi päästöjä kun on noin mieto. Mainosasteita 254 tarkoittaa 1mm asteita 200-220. Vakio on suunilleen sama.
Tehon nousu voi olla pettymys, alavääntö nousee isommille kierroksille mikä tekee tehontunnetta