tämmöstä

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Avatar
Astra22
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 947
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:25
Paikkakunta: Tuusula

Re: tämmöstä

Viesti Kirjoittaja Astra22 »

TJT kirjoitti:Tämän kun moni muistaisi ja myös noudattaisi, niin monelta murheelta säästyttäisiin.
Ei ole ihan kerta tai kaksi kun nähnyt turunväylällä jonkun painamassa menemään täysi kärry perässä 120~130 lasissa.
Siinä alkaa olemaan jo tekemisen meininkiä ;)
Toi on täysin totta.
Välillä tuntuu, ettei osalla kärrykuskeista ole hajuakaan siitä, että suurin sallittu nopeus on 80 km/h.
Sama juttu pakujen 100 km/h:ssakin.
Parhaimpia on kun paku kärry perässä ohittanut moottoritiellä ja mulla ollut rapiat 130 mittarissa.
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.
Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19320
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

Re: tämmöstä

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Astra22 kirjoitti:
TJT kirjoitti:Tämän kun moni muistaisi ja myös noudattaisi, niin monelta murheelta säästyttäisiin.
Ei ole ihan kerta tai kaksi kun nähnyt turunväylällä jonkun painamassa menemään täysi kärry perässä 120~130 lasissa.
Siinä alkaa olemaan jo tekemisen meininkiä ;)
Toi on täysin totta.
Välillä tuntuu, ettei osalla kärrykuskeista ole hajuakaan siitä, että suurin sallittu nopeus on 80 km/h.
Sama juttu pakujen 100 km/h:ssakin.
Parhaimpia on kun paku kärry perässä ohittanut moottoritiellä ja mulla ollut rapiat 130 mittarissa.
Tommosille piittaamattomille kusipäille mä oon aina soittanut poliisit ja ilmoittanut rekisterinumeron.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Avatar
_Jape_
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4738
Liittynyt: 10 Touko 2007, 01:17
Paikkakunta: Lahti

Re: tämmöstä

Viesti Kirjoittaja _Jape_ »

köyhillä on kiire. :)
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4691
Liittynyt: 05 Syys 2002, 03:00

Re: tämmöstä

Viesti Kirjoittaja B-Na »

No toi pakujen satasen rajoitus tänä päivänä on täysin terveisiä perseestä.

Liikenneturvallisuuden kannalta parempi olis täysi ajokielto naisille.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4691
Liittynyt: 05 Syys 2002, 03:00

Re: tämmöstä

Viesti Kirjoittaja B-Na »

Rookeri kirjoitti:
B-Na kirjoitti:Liikenneturvallisuuden kannalta parempi olis täysi ajokielto naisille.
..ja perustelut?
No lähetään vaikka hakemaan logiikan kautta.

Naiset ajaa enemmän kolareita kuin yli satasta ajavat pakettiautot -> naiset on vaarallisempia liikenteessä.

Vähän niinku jäätelön myynti on suoraan verrannollinen hukkumakuolemien määrään.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Vastaa Viestiin