Saksan matkailu-topic

OCF keskustelufoorumiin ja nettisivustoon liittyvä palaute, asiat, ideat, tiedotteet ym.
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saksan matkailu-topic

Viesti Kirjoittaja ata »

Kume kirjoitti:
ata kirjoitti:... sellainen kalabaliikki tuli eilen jo pelkästä asiasta kysymisestä...
Itse aiheutettua...
Kuka siellä alkoi kiroilla? Sano nyt mitä pahaa mä olen teillekin tehnyt?
Avatar
Kume
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 2277
Liittynyt: 22 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Re: Saksan matkailu-topic

Viesti Kirjoittaja Kume »

ata kirjoitti:
Kume kirjoitti:
ata kirjoitti:... sellainen kalabaliikki tuli eilen jo pelkästä asiasta kysymisestä...
Itse aiheutettua...
Kuka siellä alkoi kiroilla? Sano nyt mitä pahaa mä olen teillekin tehnyt?
Et sinä ole meille mitään pahaa tehnyt.

Se tässä juuri onkin ongelma kun luulet että kaikki on sinua vastaan vaikka niin ei ole ja sitten alat syyttelemään muita "salareissuista" yms ja että sinua ei muka haluta minnekkään mukaan. Aika lapsellista minun mielestäni.

Ja tällä tarkoitan sitä facebook kirjoitustasi.

"Onko tämä jokin salainen matka kun ei ole missään mitään tietoa, pitäkää reissunne" Jotenkin noin se meni lyhennettynä. Silloin vain paloi käpy tuohon turhaan syyttelyyn.

Näistä saksanmatkoista kuitenkin on ollut jokaisessa tapahtumassa puhetta.
Avatar
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 2272
Liittynyt: 21 Touko 2004, 03:00
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Saksan matkailu-topic

Viesti Kirjoittaja AtB »

ata kirjoitti:Kuka siellä alkoi kiroilla? Sano nyt mitä pahaa mä olen teillekin tehnyt?
Jos nyt yksi "jumalauta" on liikaa niin huh huh.. Se oli vaan toteamus joka varmasti oli useammallakin mielessä sen sun "kysymyksesi" lukiessa.

Jos tuon reissun järjestävä taho ei nyt vaan ole tajunnut tänne foorumille ilmoitusta asiasta laittaa ennen kuin naamakirjassa hommasta ilmoittaa, niin pitääkö siitä heti vetää herne nenään? "Pitäkää reissunne" -kommenttisi ei ollut mikään kysymys. Reissusta on ihan avoimesti puhuttu tässä useammassakin tapahtumassa ja on kohtuutonta, että järjestävän tahon pitäisi yksitellen ruveta infoamaan jokaiselle joka nyt ehkä voisi olla kiinnostunut mutta ei ole sattumoisin tapahtumissa tai muualla hommasta kuullut. Asiallinen kommentti olisi sinun puoleltasi ollut tyyliin "hei mikä reissu, olisin kiinnostunut" eikä heti tuollainen "ja minkähän takia mulle ei oo kukaan kertonut - pitäkää reissunne" -asenne.

Roger tiivisti asian aikasta hyvin tuolla viestiketjun alussa. Ja siitä vaan, vetäkää herneet nenään, mutta rupeaa tää tietty asenne jo ärsyttämään ihan tosissaan. :what:
Astra K 1.6 -18 (Punainen paholainen :ruoska: ) -- Astra G 1.6 16V -98
~(EX) Astra H OPC -06 ~ (EX) Vectra Wagon Ultimate Edition 1.9 CDTI -08 ~ (EX) Ascona C 1.8i -86 ~
Vastaa Viestiin