Ahvenisto lauantaina 20.7.2002
Monet ovatkin varmasti jo kuulleet, että Opel Club Finland on mukana järjestämässä 20.7 Radalle.Com tapahtumaa Ahveniston moottoriradalla. Tapahtuma alkaa klo.11.00 ja päättyy klo.18.00
Paikalla tulee totutun mukaisesti olemaan paljon nähtävää niin autojen ja moottoripyörien kuin silmäruuankin puolesta
Paikalla on myös kerhomme ständi ja sieltä on kaikilla mahdollisuus ostaa kerhotuotteitamme edulliseen hintaan.
Mikäli et ole vielä kerhomme jäsen voit liittyä lauantaina paikanpäällä kyseisessä pisteessä.
Talkoohommiinkin tarvitsemme vielä n. 6-8 innokasta lippumiestä/toimihenkilöä.(Et tarvitse aiempaa kokemusta ratapäivistä)
Kiinnostuneet voivat ottaa minuun yhteyttä max.mikkola@lahetit.com tai 050-592 46 16
Jäsentiedoite osiossa on lisää infoa kyseisestä tapahtumasta ja sen järjestelyistä.
OCF Jäsenkortilla saa 5€ alennuksen ratamaksusta (norm.25€) ja sisäänpääsystä kaikki muut paitsi talkoolaiset maksavat sen tutun 5€.
Viikonlopun sää näyttää lupaavalta joten kaikki kynnelle kykenevät mukaan.
T: MAX
Paikalla tulee totutun mukaisesti olemaan paljon nähtävää niin autojen ja moottoripyörien kuin silmäruuankin puolesta
Paikalla on myös kerhomme ständi ja sieltä on kaikilla mahdollisuus ostaa kerhotuotteitamme edulliseen hintaan.
Mikäli et ole vielä kerhomme jäsen voit liittyä lauantaina paikanpäällä kyseisessä pisteessä.
Talkoohommiinkin tarvitsemme vielä n. 6-8 innokasta lippumiestä/toimihenkilöä.(Et tarvitse aiempaa kokemusta ratapäivistä)
Kiinnostuneet voivat ottaa minuun yhteyttä max.mikkola@lahetit.com tai 050-592 46 16
Jäsentiedoite osiossa on lisää infoa kyseisestä tapahtumasta ja sen järjestelyistä.
OCF Jäsenkortilla saa 5€ alennuksen ratamaksusta (norm.25€) ja sisäänpääsystä kaikki muut paitsi talkoolaiset maksavat sen tutun 5€.
Viikonlopun sää näyttää lupaavalta joten kaikki kynnelle kykenevät mukaan.
T: MAX
-
- OCF Member 2022
- Viestit: 1407
- Liittynyt: 29 Tammi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Nokia/Toijala
- Viesti:
Kiitokset vielä kaikille talkoolaisille suuresta avusta lauantaisen raadalle.com ratapäivän järjestelyissä!
Autoja ja ihmisiä oli mukavasti Ahvenistolla ja pienet sadekuurot eivät haitanneet, kun aurinkokin välillä näyttäytyi pilvien välistä kuivaten rataa. Radalla moni auto meni varsin mukavasti ja taisi nopein aikakin tulla Opel-merkkiselle autolle, kun sininen 400-look Manta meni jotain 1,35-1,36 aikoja ja toinen mieleen jäänyt nopea auto oli 1.6 GT Corollan koneella varustettu DX Corolla, jolle moni tehokkaampikin auto taipui. Meni muuten parhaimmillaan kaverini ottamien aikojen perusteella n. 1,38-39 aikoja, joten kyllä on kaverissa rattimiehen vikaa, kun ottaa huomioon auton, vaikka taisi DX:stä löytyä yhtä sun toista säädettävää palikkaa alustasta mm. säädettävät tolpat, nelilinkit jne.
Tilaisuus on tietenkin vain ja ainoastaan tarkoitettu ajoharjoitteluun, joten kilpaa ajaminen ei ole sallittua eikä kuulu tapahtuman henkeen. Myös omat rajat on tiedettävä ja vauhti sovitettava omiin ajokykyihin, ettei kaiteet kolise. Jos joku on nopeampi, ei siitä kannata provosoitua ja yrittää pysyä perässä. Usein kovaa ajava on kokenut ajaja, tietää radan ajolinjat ja tietää rajansa. Jos ei niin sitten kolisee. Näin ollen myös DX Corollalla pääsee kovaa, varsinkin Ahveniston kaltaisella radalla, kun on kokenut 'ratakettu' ratissa.
<font size=-1>[ This Message was edited by: J Turunen on 2002-07-21 23:21 ]</font>
Autoja ja ihmisiä oli mukavasti Ahvenistolla ja pienet sadekuurot eivät haitanneet, kun aurinkokin välillä näyttäytyi pilvien välistä kuivaten rataa. Radalla moni auto meni varsin mukavasti ja taisi nopein aikakin tulla Opel-merkkiselle autolle, kun sininen 400-look Manta meni jotain 1,35-1,36 aikoja ja toinen mieleen jäänyt nopea auto oli 1.6 GT Corollan koneella varustettu DX Corolla, jolle moni tehokkaampikin auto taipui. Meni muuten parhaimmillaan kaverini ottamien aikojen perusteella n. 1,38-39 aikoja, joten kyllä on kaverissa rattimiehen vikaa, kun ottaa huomioon auton, vaikka taisi DX:stä löytyä yhtä sun toista säädettävää palikkaa alustasta mm. säädettävät tolpat, nelilinkit jne.
Tilaisuus on tietenkin vain ja ainoastaan tarkoitettu ajoharjoitteluun, joten kilpaa ajaminen ei ole sallittua eikä kuulu tapahtuman henkeen. Myös omat rajat on tiedettävä ja vauhti sovitettava omiin ajokykyihin, ettei kaiteet kolise. Jos joku on nopeampi, ei siitä kannata provosoitua ja yrittää pysyä perässä. Usein kovaa ajava on kokenut ajaja, tietää radan ajolinjat ja tietää rajansa. Jos ei niin sitten kolisee. Näin ollen myös DX Corollalla pääsee kovaa, varsinkin Ahveniston kaltaisella radalla, kun on kokenut 'ratakettu' ratissa.
<font size=-1>[ This Message was edited by: J Turunen on 2002-07-21 23:21 ]</font>
-
- OCF Yhteyshenkilö
- Viestit: 6807
- Liittynyt: 01 Helmi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Lahti City
- Viesti:
Tosissaan hieno homma, että on selvitty taas kunnialla yksistä ratapäivistä ja nyt odotetaankin jo seuraavia tapahtumia innolla.
Hienoa oli ja hyvä meininki koko päivän.
Kuvia otettiin kovasti ja myös videopätkää...
Niitä sitten näytille tuonnempana.
Ja tosissaan suuri kiitos niille talkoolaisille, jotka olivat mukana ja mahdollistivat tapahtuman onnistumisen sekä sen, että kerholle tuli vähän lisää pelimerkkejä. Joten ei muuta kuin kaikki talkoolaiset, hyvällä omallatunnolla syksyn syyspartyihin ja tietenkin kerhon pikkujouluihin!!!
Kerhoterveisin:K.Vilen/OCF
Hienoa oli ja hyvä meininki koko päivän.
Kuvia otettiin kovasti ja myös videopätkää...
Niitä sitten näytille tuonnempana.
Ja tosissaan suuri kiitos niille talkoolaisille, jotka olivat mukana ja mahdollistivat tapahtuman onnistumisen sekä sen, että kerholle tuli vähän lisää pelimerkkejä. Joten ei muuta kuin kaikki talkoolaiset, hyvällä omallatunnolla syksyn syyspartyihin ja tietenkin kerhon pikkujouluihin!!!
Kerhoterveisin:K.Vilen/OCF
Todella suuri kiitos paikalle päässeille myös minun puolesta. Kaikki meni meidän puolelta loistavasti ja saimme kiitosta Radalle.Com:n organisaatiolta hommien hoidosta.
Mm. Ensimmäistä kertaa ei heidän tarvinnut puuttua ratajärjestelyihin ollenkaan.
Ratapäivä oli taas todella tapahtumarikas, yksi aika paha kaiteeseen ajo sekä muutaman moottoripyöräilijän kaatuminen tekivät siitä hieman rikkonaisen, onneksi henkilövahingoilta kuitenkin vältyttiin. Sonic Racingin kullanvärinen Xsara vts meni kyllä lunastuskuntoon keulan lyhennyttyä 40 cm. ja molempien airbagien räjähdettyä. Pääsuoran kaidekkin siirtyi monen metrin matkalta n.puoli metriä ulospäin.
Oli myös todella mukavaa että taas lähti pokaali mukaan ainakin yhdelle kerholaiselle.
Vielä kerran suuri kiitos talkoolaisille, toivottavasti pääsette kaikki Sunday On Racetrack tapahtumaan 8.9.2002 vastaaviin hommiin, niin mallikkaasti meni teidän puolelta liputus ja muut hommat.
Helsingin tapahtumassa nähdään !
T: MAX
Mm. Ensimmäistä kertaa ei heidän tarvinnut puuttua ratajärjestelyihin ollenkaan.
Ratapäivä oli taas todella tapahtumarikas, yksi aika paha kaiteeseen ajo sekä muutaman moottoripyöräilijän kaatuminen tekivät siitä hieman rikkonaisen, onneksi henkilövahingoilta kuitenkin vältyttiin. Sonic Racingin kullanvärinen Xsara vts meni kyllä lunastuskuntoon keulan lyhennyttyä 40 cm. ja molempien airbagien räjähdettyä. Pääsuoran kaidekkin siirtyi monen metrin matkalta n.puoli metriä ulospäin.
Oli myös todella mukavaa että taas lähti pokaali mukaan ainakin yhdelle kerholaiselle.
Vielä kerran suuri kiitos talkoolaisille, toivottavasti pääsette kaikki Sunday On Racetrack tapahtumaan 8.9.2002 vastaaviin hommiin, niin mallikkaasti meni teidän puolelta liputus ja muut hommat.
Helsingin tapahtumassa nähdään !
T: MAX
Omega-B 4.0 24v & Omega-B2 2.5 nokileka
Ja kakkos- eli koiravuoron lippumiehet eivät nähneet mitään, kun koko show oli samaan aikaan kun me vaan käkittiin suolenkillä jossa ei tapahtunut mitään... hyvä että sai kuulla noista palkinnoista, Keken palkinnon vain näin kun vuoro vaihtui. Mutta ihan hieno päivä oli ja kyllä siellä suolenkilläkin oli ihan mukavasti actionia silloin kun oli ajovuoro päällä...
<a href="http://www.opelclubfinland.net/tapahtum ... tml">Kuvat tapahtumasta</a> ovat nyt netissä.