Tuli isomman puoleinen aivopieru ja ostin käymättömän C-vekkulin. Kuulin vasta auton saatuani jotta kone on jo kerran vaihdettu, lopputulemana huonosti asennettu limainen klimppi konehuoneessa joka käy max 2400rpm--> pumpun ohjain huoltoon--> nyt vallan mykkä.
Aikani pohdittuani aiempia mitälie asennuksia tuumailin järkevämmäksi ottaa linttaliiteri-autosta kaiken tekniikan jotta varmasti toimivat keskenään. Poikii tietysti uudempaan siirtymisen kun 2.0 ei tahdo olla ruttutukussa. Tämä tietysti poikii nyt liudan kysymyksiä joihin en saanut muiltakaan rasvanäpeiltä hyviä arvauksia:
- Riittääkö tietopurkkien vaihdot eli onkohan vakioliittimiä vai joutuneeko vaihtamaan takaluukkuun asti CAN-väylät?
-Mitäs leimasetä tuumaa kun OBD:n kurkkaa? Voiko nykypäivänä enää uudempaan moottoriin vaihtaa laillisesti?
-Löytyykö tietoa saako manuaalista automaatin "helpolla" eli onko korilaipat samanlaiset molemmissa?
Kiitos kaikille etukäteen osallistumisesta näihin ilmavaivoihin
-04 C-VECTRA CAN-VÄYLÄ Y20DTH-->1.9D
-
- 'Agila'
- Viestit: 5
- Liittynyt: 16 Syys 2012, 12:16
Re: -04 C-VECTRA CAN-VÄYLÄ Y20DTH-->1.9D
Sinuna unohtasin koko homman...
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)